:') tuuuuurlijk, zo interpreteert men dat weer
ik kan hier pagina's vol over gaan typen, maar 1. daar ben ik te lui voor en 2. het heeft TOTAAL geen nut
trouwens, noem jij het nou een feit dat mijn verweer waardeloos is?

een andere mening hebben is nog niet per se gelijk een waardeloos verweer, misschien komt het ook niet bij je naar boven dat het MOGELIJK is dat iemand ANDERS OOK wel eens gelijk heeft, al zie je dat niet gelijk
en nee dat doel heb ik niet gesteld, ik heb de neiging alleen om alsnog mensen proberen te laten zien wat voor jezelf nadenken is, 99 % van de faggies here kopiert alleen wat anderen zeggen, dat bedoel ik nou met d2taal en jsptaal/forumtaal uitkramen, iedereen komt altijd maar met dezelfde kinderachtige opmerkingen

daar val jij ook onder trouwens

edit, wie is 314159265 XD
kopier een kinderachtige opmerking van me.. die op een kinderachtige opmerking van een ander lijkt..