d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gebanned Van D2, All Me Acc's, Eigen Schuld > En Ik Heb Er Vrede Mee =)
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 10:45am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 17:44)
:') tuuuuurlijk, zo interpreteert men dat weer

ik kan hier pagina's vol over gaan typen, maar 1. daar ben ik te lui voor en 2. het heeft TOTAAL geen nut


trouwens, noem jij het nou een feit dat mijn verweer waardeloos is? happy.gif
een andere mening hebben is nog niet per se gelijk een waardeloos verweer, misschien komt het ook niet bij je naar boven dat het MOGELIJK is dat iemand ANDERS OOK wel eens gelijk heeft, al zie je dat niet gelijk

en nee dat doel heb ik niet gesteld, ik heb de neiging alleen om alsnog mensen proberen te laten zien wat voor jezelf nadenken is, 99 % van de faggies here kopiert alleen wat anderen zeggen, dat bedoel ik nou met d2taal en jsptaal/forumtaal uitkramen, iedereen komt altijd maar met dezelfde kinderachtige opmerkingen wink.gif
daar val jij ook onder trouwens smile.gif



edit,  wie is 314159265  XD


kopier een kinderachtige opmerking van me.. die op een kinderachtige opmerking van een ander lijkt..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 10:47am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 04:45pm)
kopier een kinderachtige opmerking van me.. die op een kinderachtige opmerking van een ander lijkt..


dom joch, ik heb het over het algemeen, dat snap je zelf ook wel, zo niet, tsja, dan zegt dat ook wel wat, en hou eens op met dat kinderachtige moraalridder gejank, voer gewoon een normale discussie in plaats van heel kinderlijk iemand in een hoekje proberen te lullen, dit is nou PRECIES wat ik bedoel met random nld pikkie
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 10:52am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 17:47)
dom joch, ik heb het over het algemeen,  dat snap je zelf ook wel,  zo niet,  tsja,  dan zegt dat ook wel wat,  en hou eens op met dat kinderachtige moraalridder gejank, voer gewoon een normale discussie in plaats van heel kinderlijk iemand in een hoekje proberen te lullen,  dit is nou PRECIES wat ik bedoel met random nld pikkie


niemand lijkt hier echt op elkaar.. wat lul je nu? je had het toch tegen mij, ga dan vervolgens niet lopen huilen dat het algemeen is als je argument geen waarde heeft..
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 10:54am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 04:52pm)
niemand lijkt hier echt op elkaar.. wat lul je nu? je had het toch tegen mij, ga dan vervolgens niet lopen huilen dat het algemeen is als je argument geen waarde heeft..


zucht, lees jij mijn posts eigelijk wel? of heb je een standaard domme opmerkingen word document waaruit je maar wat kopiert en plakt?

lees nou al me posts nog eens terug, als je niet zo dom bent als je nu laat zien zal je vanzelf een antwoord vinden op je vraag
Banned
Posts: 639
Joined: Nov 11 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 12 2008 10:55am
Oooh drama!
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 10:56am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 17:54)
zucht,  lees jij mijn posts eigelijk wel?  of heb je een standaard domme opmerkingen word document waaruit je maar wat kopiert en plakt?

lees nou al me posts nog eens terug,  als je niet zo dom bent als je nu laat zien zal je vanzelf een antwoord vinden op je vraag


hahaa .. je bent echt te waardeloos..


hai berend biggrin.gif
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 10:56am
Quote (UnitedWeSmoke @ Wed, Nov 12 2008, 04:55pm)
Oooh drama!


y xD
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 12 2008 10:57am
Quote (CpTJenJen @ Wed, Nov 12 2008, 04:56pm)
hahaa .. je bent echt te waardeloos..


hai berend biggrin.gif


ja ik ben waardeloos, ga dat maar denken en voel je nu heel stoer, laat aan al je vrienden zien dat je volgens jouw standaard kinderachtige perspectief iemand "onmin eruit hebt gelult" ofzo, veel plezier ermee, ik hoop dat je er een gelukkig knulletje van wordt smile.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 12 2008 10:58am
Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 17:57)
ja ik ben waardeloos,  ga dat maar denken en voel je nu heel stoer,  laat aan al je vrienden zien dat je volgens jouw standaard kinderachtige perspectief iemand "onmin eruit hebt gelult" ofzo,  veel plezier ermee, ik hoop dat je er een gelukkig knulletje van wordt smile.gif


o, ik vind het trouwens leuk te zien dat iemand van 20 zo herlijk volwassen kan voelen omdat hij 2 jaar ouder is dan ik..
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 12 2008 10:59am
Na door de kilo's onzin gewaad te hebben kan ik maar tot een conclusie komen:

Je zegt je niets van de "kankermongolen" hier aan te trekken, toch doe je ontzettend veel moeite jezelf en ons ervan te overtuigen dat je zelf niet sneu bent door "ons" voor van alles en nog wat uit te maken.

Ik heb nog een tip voor je: Zoek het woord "moraalridder" nog eens op. Je gebruikt het structureel in de verkeerde context wat je teksten een komisch tintje geeft. Een voorbeeldje:

Quote (kruispiloot @ Wed, 12 Nov 2008, 17:31)
nee ff serieus jongens, gaat dit nog ergens over naast een beetje gejank van ik ben de stoerste/slimste hier? of is het weer zon standaard kinderachtig moraalruzietje van omg omg ik ben slimmer dan jij omg ik lul je eruit omg omg, trieste pubers xD maargoed ff snel en met de serieuziteit die jouw achterlijkheid verdiend


Iemand er uit lullen, of slimmer zijn dan iemand heeft niets, maar dan ook werkelijk niets, met moraal te maken. Overigens vraag ik me ook af waarom 'achterlijkheid' een serieuzer antwoord verdient dan 'niet-achterlijkheid', dat lijkt me juist andersom.

This post was edited by sK_Kabouter on Nov 12 2008 11:02am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456716Next
Add Reply New Topic New Poll