d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Iemand Hier Verstand Van Zippo's?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 12 2008 03:37pm
Quote (uNoTopia @ Wed, Nov 12 2008, 09:32pm)

Maar hij heeft er niet echt mee gepost, dus hoe doet hij die trades dan? Via pm kan niet echt, dan zou hij zich moeten verklaren tegenover de andere persoon omdat je niet via pm mag traden. Dus als hij dat deed, was het lang bekend. Dus ik denk dat hij wel een ander account heeft, waar hij af en toe gewoon wat fg op gooit.

@ jen , valt wel wat mee. Als je het een beetje rustig aan doet, er komt wat meer fg in de rondte op het forum. Maar er word zat uitgehaald door dingen als topic titles, guilds, orbs en de raffle.
Member
Gold: 641.00
Nov 12 2008 03:52pm
Quote (UnitedWeSmoke @ Wed, 12 Nov 2008, 22:37)
Maar hij heeft er niet echt mee gepost, dus hoe doet hij die trades dan? Via pm kan niet echt, dan zou hij zich moeten verklaren tegenover de andere persoon omdat je niet via pm mag traden. Dus als hij dat deed, was het lang bekend. Dus ik denk dat hij wel een ander account heeft, waar hij af en toe gewoon wat fg op gooit.

@ jen , valt wel wat mee. Als je het een beetje rustig aan doet, er komt wat meer fg in de rondte op het forum. Maar er word zat uitgehaald door dingen als topic titles, guilds, orbs en de raffle.

nee denkik niet.. want als je echt een auto en zo gaat kopen gaat je inderdaad 100k's kosten.. tjah.. dat wat vaker doen is het forum zo weg..
Member
Gold: 9,221.15
Nov 12 2008 05:02pm
Quote (UnitedWeSmoke @ Wed, 12 Nov 2008, 22:37)

Was ook niet 100% serieus, volgens mij is dat een broer van njaguar ofzo.
Member
Warn: 10%
Nov 12 2008 05:19pm
Quote (uNoTopia @ Wed, Nov 12 2008, 11:02pm)
Was ook niet 100% serieus, volgens mij is dat een broer van njaguar ofzo.

Das chris, slim he 8-D
Member
Nov 13 2008 12:14pm
Quote (UnitedWeSmoke @ Wed, Nov 12 2008, 08:58pm)
Ja of niet he? Ik heb er zelfs een keer een auto aangeboden zien staan voor fg.

snatchi had toch zoveel fg dat hij alles en nog wat kocht op het rl trade forum en dat hij toen daar een verbod op kreeg?
Maar hoe doe je dat als je een psp van Frankrijk naar Nederland wil sturen moet de gene die de psp stuurt eerst sturen en als de ander hem binnen heeft moet hij dan pas de fg geven en hoe gebruik je een medi?

Medi krijgt de psp naar zijn huis verstuurt dan stuurt de ander de fg naar de psp verkoper en dan stuurt de medi de psp naar de koper?
Banned
Warn: 60%
Nov 14 2008 06:21am
Quote (misnomer @ Thu, Nov 13 2008, 07:14pm)
snatchi had toch zoveel fg dat hij alles en nog wat kocht op het rl trade forum en dat hij toen daar een verbod op kreeg?
Maar hoe doe je dat als je een psp van Frankrijk naar Nederland wil sturen moet de gene die de psp stuurt eerst sturen en als de ander hem binnen heeft moet hij dan pas de fg geven en hoe gebruik je een medi?

Medi krijgt de psp naar zijn huis verstuurt dan stuurt de ander de fg naar de psp verkoper en dan stuurt de medi de psp naar de koper?

Nee volgens mij stuur je fg naar med, dan stuurt de ene persoon het item naar de andere toe. En als het aangekomen is krijgt diegene zijn fg.
Snap het zelf ook niet helemaal, want het is volgens mij aardig makkelijk om iemand te scammen op deze manier.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll