Quote (paradox1984 @ Thu, Nov 13 2008, 11:28am)
Iedereen ak er wel over piepen maar het is al jaren bekend dat het gebuik van 3rd-party progs niet is toegestaan op diablo. De mensen die ze toch gebruikt hebben zien hier nu de consequentie van en terecht vind ik. Als je wilt mulen ofzo bestat er ook nog altijd zoiets als goede baatjes op diablo waarbij je gewoon kunt mulen of je kijkt voor een trusted persoon via jsp is toch niet zo lastig zou je zeggen.
Zzzz.
Loader was al jaaaaaren bekend en detected, ze hebben er nooit voor gebanned.
Daarom ging iedereen ervan uit dat het ok was om het te gebruiken.
Ze zeggend at muling niet supported is en je dus best niet kan doen via vrienden of wat dan ook.
Ook nog, het spel zit vol fouten die loader oploste, anti-tppk plugins etc die het voor de 'legit' spelers verdomd irritant maakt om bv. hc te spele.