d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo Got Owned! > Banned
Prev13456725Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 79
Joined: Nov 30 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 02:03am
Ik logde gisteren dus alsnog met loader in met een andere cd-key toen kreeg ik dus dat laatste bericht account has been closed (8. Betekent
dit dat al mijn accounts nu zijn gesloten? Ik riskeer het niet door te kijken want ik vrees het ergste. weet iemand misschien antwoord daarop?

greetz,

Lucas
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 02:08am
Quote (poepert @ Thu, Nov 13 2008, 08:03am)
Betekent dit dat al mijn accounts nu zijn gesloten?
Juist, helaas.

This post was edited by JWT on Nov 13 2008 02:08am
Member
Posts: 2,736
Joined: Jun 8 2008
Gold: 0.00
Nov 13 2008 04:28am
Iedereen ak er wel over piepen maar het is al jaren bekend dat het gebuik van 3rd-party progs niet is toegestaan op diablo. De mensen die ze toch gebruikt hebben zien hier nu de consequentie van en terecht vind ik. Als je wilt mulen ofzo bestat er ook nog altijd zoiets als goede baatjes op diablo waarbij je gewoon kunt mulen of je kijkt voor een trusted persoon via jsp is toch niet zo lastig zou je zeggen.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 13 2008 05:07am
Quote (paradox1984 @ Thu, Nov 13 2008, 11:28am)
Iedereen ak er wel over piepen maar het is al jaren bekend dat het gebuik van 3rd-party progs niet is toegestaan op diablo. De mensen die ze toch gebruikt hebben zien hier nu de consequentie van en terecht vind ik. Als je wilt mulen ofzo bestat er ook nog altijd zoiets als goede baatjes op diablo waarbij je gewoon kunt mulen of je kijkt voor een trusted persoon via jsp is toch niet zo lastig zou je zeggen.


Zzzz.

Loader was al jaaaaaren bekend en detected, ze hebben er nooit voor gebanned.
Daarom ging iedereen ervan uit dat het ok was om het te gebruiken.

Ze zeggend at muling niet supported is en je dus best niet kan doen via vrienden of wat dan ook.

Ook nog, het spel zit vol fouten die loader oploste, anti-tppk plugins etc die het voor de 'legit' spelers verdomd irritant maakt om bv. hc te spele.
Member
Posts: 20,399
Joined: Sep 16 2007
Gold: 0.00
Nov 13 2008 05:18am
dan nog ..
tegenwoordig al pvp gespeeld?

veel te ez geworden nu
alle deftige pvp'rs zijn weg de rest is 08 spawn veel te ez sleep.gif

maarja we zien wel wat er gebeurd de prijzn zijn ook 3 keer zo hoog aan het worden sleep.gif xD
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Nov 13 2008 05:33am
D2 is nu gewoon dood, iedereen gaat nu met die nieuwe wow beginnen.
Slimme zet van blizz, dikke centen verdienen. Aan D2 verdienden ze toch geen fuck meer.
Member
Posts: 8,630
Joined: Jul 7 2005
Gold: 1.00
Nov 13 2008 07:54am
Quote (robuust @ Wed, Nov 12 2008, 03:34am)
lol 25 accs van me gebanned alleen maar voor keylogger, best zuur
1/3 van mn items heb ik weg kunnen mulen ^^
eerst maar ff een paar weken geen d2 tongue.gif


Boeie je hebt toch genoeg over? smile.gif
Member
Posts: 153,219
Joined: Aug 22 2007
Gold: 4,480.70
Nov 13 2008 07:54am
Orly?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Nov 13 2008 09:54am
Quote (Nemys @ Thu, Nov 13 2008, 01:54pm)
Orly?


y..
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Nov 13 2008 09:54am
Gelukkig heb ik alles weg kunnen mulen. ^.^
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456725Next
Closed New Topic New Poll