d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Binnekort Glasvezel Aaaah
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Nov 6 2008 11:40am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Nov 6 2008, 04:24pm)
Ik vind Zompy (hij heeft leeftijd mee) > Aap > jou. Close call though.


Wil dit nu zeggen dat Zompy dommer is als aap of dat ze beide slimmer zijn als eric?
Member
Posts: 4,495
Joined: Jun 7 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Nov 6 2008 11:49am
Quote (Zompy @ Thu, Nov 6 2008, 05:06pm)
wat een compliment ohmy.gif

btw: sinds waneer heb je 20%?


Juist, gebruikt worden als een soort maatstaaf voor achterlijkheid, zou ik ook trots op zijn.
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Nov 6 2008 12:40pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, 5 Nov 2008, 20:06)
envy me!!!!


Bedoel je niet grasvezel?

Dat vinden je vrienden op school vast interessant.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 6 2008 12:53pm
Quote (Demonsangel @ Thu, 6 Nov 2008, 18:40)
Wil dit nu zeggen dat Zompy dommer is als aap of dat ze beide slimmer zijn als eric?


als ik > all ben dan ben ik beter dan alles, dat zou je moeten helpen.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 6 2008 01:31pm
Quote (Zompy @ Thu, 6 Nov 2008, 19:53)
als ik > all ben dan ben ik beter dan alles, dat zou je moeten helpen.


Hoi Zompy, alles goed?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Nov 6 2008 01:55pm
Quote (Zompy @ Thu, 6 Nov 2008, 19:53)
als ik > all ben dan ben ik beter dan alles, dat zou je moeten helpen.


NOUEN?
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Nov 6 2008 01:56pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 6 Nov 2008, 20:55)
NOUEN?


hij vraagt het toch.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 6 2008 01:56pm
Quote (uNoTopia @ Thu, 6 Nov 2008, 21:31)
Hoi Zompy, alles goed?


is dit ineens een gay meetings topic geworden ofzo?
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Nov 6 2008 02:03pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 6 Nov 2008, 20:56)
is dit ineens een gay meetings topic geworden ofzo?


Wow, die voelde ik man. Kankerhard gedist!

Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Nov 6 2008 02:06pm
Quote (uNoTopia @ Thu, 6 Nov 2008, 22:03)
Wow, die voelde ik man. Kankerhard gedist!


yo probeer jij nu ook al stoer te doen met dat woord?

en jij denkt dat je zoveel beter bent dan mij? ik loop te minste niet overal k*nker naar te roepen
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll