Quote (Hellskin @ Mon, Nov 3 2008, 11:27pm)
en maatje van me heeft 17k in 1x in een raffle gestopt en dat was hij zo'nbeetje allemaal kwijt
Vouch
i zat 2 dagen lang met him op msn toen hij raffelde...
hij begon met 9k...
ik dacht in 2 uren gesplits...
won hij iets van 5k fg....
weer alles op maken... won 2k fg...
weer op en toen maar minder en minder... 600 fg..
200 fg... en toen nog een paar low wins...
en ik krijg maar 19 fg donate tijdens hij 9k opmaakte ~~
geef aan mij xD mja.. wel respect voor hem... zie ik niet gauw een nederlander hier doen oO