d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe 'clean' Ben Jij? > Botten, duped items, slaving, hacks etc
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
May 24 2006 02:18am
Quote (teh_pwnerer @ Wed, May 24 2006, 05:55am)
ruben, simon and garfunkel was nou niet bepaald wat ik bij jou zou zoeken achter favoriete artiesten wink.gif

Ha! In theorie is het alleen Paul Simon, maar ik weet het: je kan niet altijd Gangstaaaaaaa zijn.

Daar komt bij; ze hebben geweldige teksten.
Member
Gold: 169.00
May 24 2006 03:26am
Geslaved voor itemshop
Geslaved voor priv dupers
Hr's geduped alle 3 de ladders
40/15's in alle kleuren geprovide om geduped te worden deze ladder
Maphack
Bots (alle werkende heb ik gehad)

Maar nog nooit gescammed of geript!!!

Hail me biatches? huh.gif ohmy.gif laugh.gif biggrin.gif evil.gif
Member
Gold: 12,057.00
Trader: Trusted
May 24 2006 03:28am
Laatste ladder: Bot + Maphack.

Deze Ladder: Bot alleen.

Men d2 is clean €25 betaal voor classic en expansion.
Member
Gold: 0.00
May 24 2006 08:47am
Wuben[NM]:

ik heb geen zin in een discussie met een obsessief persoon omdat obsessieve personen:
1) rechtlijning denken
2) niet flexibel genoeg zijn om hun eigen mening over iets te veranderen
Het zou dus met andere woorden tijdverspilling zijn om met iemand als jij in discussie te gaan.

Ik blijf toch bij m'n standpunten, namelijk:
1) Het is normaal om een minimaal aantal spelfouten te maken.
2) Iedereen die denkt dat perfect spellen iets te maken heeft met intelligentie begrijpt de defenitie van "intelligentie" niet.
3) Iedereen die denkt dat iemand zelf perfect moet zijn voor dat die commentaar mag/kan leveren, legt geen juiste verbanden.

Verder wens ik je nog veel plezier met al m'n spellingsfouten te corrigeren... Je bent eigenlijk een beetje zoals een spellingscontrole van "Word" met als enige nadeel dat men jou niet kan uitschakelen. Ik vind het spijtig dat jij obsessief bent, want dat is nu eenmaal een stoornis waar je niet van afgeraakt. Toch hoop ik dat jij en je vrienden nog veel tijd zullen doorbrengen met het corrigeren van taalfouten. Ik durf te wedden dat jij een spannende jeugd beleeft. Tenslotte is fout spellen nu eenmaal een probleem op wereldschaal, en het zou bestraft moeten worden met superboete's.

Liefs,
¢?NNI
Member
May 24 2006 09:03am
Quote (¢?NNI @ Wed, May 24 2006, 02:47pm)
Wuben[NM]:

ik heb geen zin in een discussie met een obsessief persoon omdat obsessieve personen:
1) rechtlijning denken
2) niet flexibel genoeg zijn om hun eigen mening over iets te veranderen
Het zou dus met andere woorden tijdverspilling zijn om met iemand als jij in discussie te gaan.

Ik blijf toch bij m'n standpunten, namelijk:
1) Het is normaal om een minimaal aantal spelfouten te maken.
2) Iedereen die denkt dat perfect spellen iets te maken heeft met intelligentie begrijpt de defenitie van "intelligentie" niet.
3) Iedereen die denkt dat iemand zelf perfect moet zijn voor dat die commentaar mag/kan leveren, legt geen juiste verbanden.

Verder wens ik je nog veel plezier met al m'n spellingsfouten te corrigeren... Je bent eigenlijk een beetje zoals een spellingscontrole van "Word" met als enige nadeel dat men jou niet kan uitschakelen. Ik vind het spijtig dat jij obsessief bent, want dat is nu eenmaal een stoornis waar je niet van afgeraakt. Toch hoop ik dat jij en je vrienden nog veel tijd zullen doorbrengen met het corrigeren van taalfouten. Ik durf te wedden dat jij een spannende jeugd beleeft. Tenslotte is fout spellen nu eenmaal een probleem op wereldschaal, en het zou bestraft moeten worden met superboete's.

Liefs,
¢?NNI

Wat schattig.

Over punt 2 heb ik al eens een discussie met iemand gehad. Ik claimde toentertijd dat iemand die bijvoorbeeld het werkwoord 'vinden' niet goed kan vervoegen onmogelijk echt intelligent kan zijn (met dyslexie als uitzondering).

Nu, het kwam neer op de definitie (met 3* een i) van intelligentie. Daar moest ik het onderspit delven helaas.
Ben er nog steeds niet uit of ik gelijk heb. Denk het wel.

Trouwens, ik denk dat je de clue ietwat mist. Het gaat niet om die 'd' of die 't' die verkeerd staat, het gaat om de gedachte erachter. Het impliceert een bepaalde slordigheid die ik mijzelf niet veroorloof. Vind het onbegrijpelijk dat anderen zich dat wel veroorloven.

Je lieverd,

Ruben
Member
May 24 2006 09:15am
Ik geef je gelijk wanneer je zegt dat het fout vervoegen van basiswerkwoorden (tenzij als gevolg van dyslexie) gedeeltelijk bepaald wordt door intelligentie (op verbaal vlak, welteverstaan) in combinatie met gevoel voor taal, en gedeeltelijk door je geheugen.

Ik had het dan ook niet over het al dan niet kunnen vervoegen van basiswerkwoorden. Ik had het over het al dan niet in staat zijn om [perfect] te spellen. Er is een verschil tussen het maken van een minimaal aantal spelfouten en het maken van grote basisfouten.

Quote (Wuben[NM)
]Trouwens, ik denk dat je de clue ietwat mist. Het gaat niet om die 'd' of die 't' die verkeerd staat, het gaat om de gedachte erachter. Het impliceert een bepaalde slordigheid die ik mijzelf niet veroorloof. Vind het onbegrijpelijk dat anderen zich dat wel veroorloven.

Dit is een typisch voorbeeld van obsessief/dwangmatig gedrag.
Member
May 24 2006 10:56am
Quote (¢?NNI @ Wed, May 24 2006, 03:15pm)
Ik geef je gelijk wanneer je zegt dat het fout vervoegen van basiswerkwoorden (tenzij als gevolg van dyslexie)  gedeeltelijk bepaald wordt door intelligentie (op verbaal vlak, welteverstaan) in combinatie met gevoel voor taal, en gedeeltelijk door je geheugen.

Ik had het dan ook niet over het al dan niet kunnen vervoegen van basiswerkwoorden. Ik had het over het al dan niet in staat zijn om [perfect] te spellen. Er is een verschil tussen het maken van een minimaal aantal spelfouten en het maken van grote basisfouten.

Jij schrijft "interpreteerd". Dat vind ik een grote basisfout.

Net als "defenitie" en "Oedippus".

Wat nu? HLEP!!

Zal ik dan nu maar zeggen dat ik een typisch borderline geval ben? Haha.

Member
Gold: 10,701.57
May 24 2006 10:59am
ik gebruik loader zodat ik men cd er nie steeds moet insteken
mijn cd speler maakt wa veel lawaai anders
voor de rest volledig clean geen maphack, bots biggrin.gif
Member
May 24 2006 11:17am
Quote (Wuben[NM)
,Wed, 24 May 2006, 17:56]
Quote (¢?NNI @ Wed, May 242006,03:15pm)
Ikgeefje gelijk wanneer je zegt dat het foutvervoegenvanbasiswerkwoorden(tenzij als gevolg vandyslexie) gedeeltelijkbepaald wordt doorintelligentie (opverbaal vlak,welteverstaan) incombinatie met gevoelvoor taal, engedeeltelijk doorje geheugen.

Ikhad het dan ookniet over het aldan niet kunnenvervoegen vanbasiswerkwoorden. Ik hadhet over het aldan niet in staatzijn om[perfect] te spellen. Er is eenverschil tussenhet maken vaneenminimaal aantal spelfouten en het makenvangrotebasisfouten.

Jij schrijft "interpreteerd". Dat vind ik een grote basisfout.

Net als "defenitie" en "Oedippus".

Dat ligt aan het feit dat ik:
1) niet al mijn posts nalees
2)vrijsnel typ, en niet altijd nadenk terwijl ik woorden typ. Als ikiets metde pen zou schrijven, zou ik zo'n fouten niet maken.
3) Is "oedipuscomplex" volgens jou een basiswoord?

Als ik iets zou moet schrijven waar het correct schrijven van woorden van BELANG zou zijn, zou ik zo'n fouten niet maken. Naar mijn mening heeft het op een internet forum dat helemaal niet toegespitst is op het correct schrijven van woorden helemaal geen belang of ik een paarschoonheidsfoutjes maak.

Quote (Wuben[NM)
,Wed, 24 May 2006, 17:56]

Zal ik dan nu maar zeggen dat ik een typisch borderline geval ben? Haha.

Ik weet zeker dat jij obsessief bent. Dwangmatig laat ik nog in 't midden.

This post was edited by ¢?NNI on May 24 2006 11:19am
Member
Gold: 100.00
May 24 2006 11:21am
www.ikbentegenzinloosgeweld.nl
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll