d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwe Char Diablo3 > Jaja We Hebben Er Weer 1
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 23 2008 04:06am
Quote (Demonsangel @ Thu, Oct 23 2008, 11:29am)
Hoeveel heb jij dan gegeven? V is nog nooit gebanned geweest.


Ging maar om 150k in totaal, maar toch.
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 23 2008 04:18am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, Oct 23 2008, 07:24am)
Open is crap. Fivepocket ken ik niet. Ik denk dat het van de J&J, Sting, Bijenkorf, H&M of Tom Tailor komt.


open32 is niet creppp heb daar een focken nice I heart.gif me, myself and I tshirt vandaan.
en fivepocket is eigenlijk hetzelfde als open.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Oct 23 2008 04:30am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, Oct 23 2008, 12:06pm)
Ging maar om 150k in totaal, maar toch.


ern zijn mensen die dagelijks 500k doen en er gebeurt niets oO
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 23 2008 04:35am
Quote (Demonsangel @ Thu, Oct 23 2008, 12:30pm)
ern zijn mensen die dagelijks 500k doen en er gebeurt niets oO


Just my luck zeg maar, gewoon toevallig gepakt, maar was na 3 dagen en 5 mailtjes weer unbanned.
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Oct 23 2008 04:56am
Quote (jekankermoeder @ Thu, 23 Oct 2008, 11:18)
open32 is niet creppp heb daar een focken nice I heart.gif me, myself and I tshirt vandaan.
en fivepocket is eigenlijk hetzelfde als open.


Ga liever naar de American Today. Die hebben een breed assortiment van dat soort t-shirts.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 23 2008 05:55am
Quote (sK_Kabouter @ Thu, 23 Oct 2008, 11:56)
Ga liever naar de American Today. Die hebben een breed assortiment van dat soort t-shirts.


Open32 en America Today zijn echt de winkels die ik het liefs vermijd. Bij open hebben ze alleen maar G-star shirtjes en Silver Creek troep! En America Today is opzich wel oké, maar koop liever iets voor hetzelfde geld bij J&J of H&M.

I heart.gif me, myself and I shirts zijn net zo fout als een ranzig wijf dat rondloopt met een shirt waarop staat 'Yes these boobs are real'.
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 23 2008 06:51am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 23 Oct 2008, 13:55)
Open32 en America Today zijn echt de winkels die ik het liefs vermijd. Bij open hebben ze alleen maar G-star shirtjes en Silver Creek troep! En America Today is opzich wel oké, maar koop liever iets voor hetzelfde geld bij J&J of H&M.

I heart.gif me, myself and I shirts zijn net zo fout als een ranzig wijf dat rondloopt met een shirt waarop staat 'Yes these boobs are real'.


Driedubbele vouch op je beeldscherm
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Oct 23 2008 07:06am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, 23 Oct 2008, 11:35)
Just my luck zeg maar, gewoon toevallig gepakt, maar was na 3 dagen en 5 mailtjes weer unbanned.


hoe heb je je dr dan onderuit gepraat?
ik was altijd al bang als ik een redelijke trade deed, en drm geef ik dan altijd een green trug.
ik heb tog te veel nutteloze greens die niemand wil hebben
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Oct 23 2008 07:11am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 23 Oct 2008, 14:06)
hoe heb je je dr dan onderuit gepraat?
ik was altijd al bang als ik een redelijke trade deed, en drm geef ik dan altijd een green trug.
ik heb tog te veel nutteloze greens die niemand wil hebben


Hoezo denk je dat Blizzard dan zo is? Met WoW kan je miljoenen gold wegtraden zonder dat er moeilijk over wordt gedaan.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Oct 23 2008 07:56am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 23 Oct 2008, 14:11)
Hoezo denk je dat Blizzard dan zo is? Met WoW kan je miljoenen gold wegtraden zonder dat er moeilijk over wordt gedaan.


nee heeft nix met blizzard te maken, gewoon nieuwsgierig
maar bij gw kun je per trade maar 7 items geven en 100k platinum.
er zijn genoeg dingen die meer waard zijn dan die 100 platinum en sommige mensen kopen dat platinum en dat mag niet van arenanet omdat dat de economie verstoort
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll