Quote (Hellskin @ Thu, 23 Oct 2008, 00:25)
dat valt best mee. er zijn nu veel meer moderators en zelfs meer verschillende moderator groepen.
in die tijd was diablo veel populairder dan nu. De mensen die hier komen zijn toch voor meer dan 85% gekomen door of voor diablo
mja klopt wel, het is ook weer zo dat mensen terug gekomen zijn door de aankondiging van diablo3, Als er in de tussentijd minder mods waren is de verhouding nu weer anders.