d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ik Keek Net Naar M'n Warn Log > En Kijk Eens Wat Ik Vond.
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 64
Joined: Oct 14 2008
Gold: 6.32
Oct 22 2008 07:26am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, Oct 22 2008, 11:52am)
Het is wat met die '08 spawns de laatste tijd he!


Nou. smile.gif
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Oct 22 2008 10:27am
Quote (Lucas[NM] @ Wed, 22 Oct 2008, 12:52)
Het is wat met die '08 spawns de laatste tijd he!


de jeugd van tegewoordig..
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 22 2008 11:32am
Quote (Tha_Axid @ Wed, Oct 22 2008, 04:27pm)
de jeugd van tegewoordig..


http://www.youtube.com/watch?v=R7Hk4Knu1Lc
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 22 2008 12:09pm
Quote (uNoTopia @ Mon, 20 Oct 2008, 23:48)
Hoveniers meten niet in KM² maar in hectares, towk?


wow jij bent dom

denk niet te veel te weten dat doe je namelijk niet...

eduard was aan het geinen en jij faalt gewoon keihard
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Oct 22 2008 01:44pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Oct 22 2008, 06:09pm)
wow jij bent dom

denk niet te veel te weten dat doe je namelijk niet...

eduard was aan het geinen en jij faalt gewoon keihard


kun je naagaan, die gast doet wss een hogere opleiding als hovenier!!
Member
Posts: 38,071
Joined: Jan 14 2006
Gold: 87,500.35
Oct 22 2008 02:40pm
Quote (Hellskin @ Sun, 19 Oct 2008, 23:50)
ja voor die ene post die ik daar maakte heb ik een warn gekregen, Neoptolemos had toen een ragebij denk ik.
toen was er nog wat controlle op d2jsp.

vroegah... was de ratio users:mods vast anders ^^
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
Oct 22 2008 03:19pm
Quote (Saku @ Wed, 22 Oct 2008, 22:40)
vroegah... was de ratio users:mods vast anders ^^


Ligt er maar net aan of je multi accounts meetelt..
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Oct 22 2008 04:25pm
Quote (Saku @ Wed, Oct 22 2008, 08:40pm)
vroegah... was de ratio users:mods vast anders ^^


dat valt best mee. er zijn nu veel meer moderators en zelfs meer verschillende moderator groepen.


in die tijd was diablo veel populairder dan nu. De mensen die hier komen zijn toch voor meer dan 85% gekomen door of voor diablo
Member
Posts: 4,374
Joined: Dec 9 2007
Gold: 17,130.00
Oct 23 2008 04:21pm
Quote (Hellskin @ Thu, 23 Oct 2008, 00:25)
dat valt best mee. er zijn nu veel meer moderators en zelfs meer verschillende moderator groepen.


in die tijd was diablo veel populairder dan nu. De mensen die hier komen zijn toch voor meer dan 85% gekomen door of voor diablo


mja klopt wel, het is ook weer zo dat mensen terug gekomen zijn door de aankondiging van diablo3, Als er in de tussentijd minder mods waren is de verhouding nu weer anders.
Member
Posts: 6,115
Joined: Oct 7 2008
Gold: 9,215.29
Oct 27 2008 02:31am
af en toe snap ik d2jsp echt niet warn voor niks en ook helemaaaaaaaaaaaal niks doen aan scammers... echt klote!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll