☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Lol
Prev
1
3
4
5
6
7
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1675
Replies: 139
Track Topic
GameAndWatch
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#41
Oct 16 2008 07:00am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 12:59pm)
komen jullie vandaan?
ik noord holland noord
'K ben Brabander
Gwaithner
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold
:
48.37
#42
Oct 16 2008 07:01am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:59pm)
komen jullie vandaan?
ik noord holland noord
Utrecht!^^
GameAndWatch
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#43
Oct 16 2008 07:01am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 01:01pm)
Utrecht!^^
Utscheef ;'(!
Gwaithner
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold
:
48.37
#44
Oct 16 2008 07:02am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 02:00pm)
'K ben Brabander
Braboos!
DarkWing666
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold
:
430.00
#45
Oct 16 2008 07:03am
opleiding? vmbo hb gl tl havo wvo gymnasium?
mbo hbo?
master?
ik doe mts+ werktuigbouwkunde^^ ik stroom door naar hbo
Wuben_NM
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold
:
224.00
#46
Oct 16 2008 07:03am
Volgende week is jullie vakantie weer voorbij, nietwaar?
GameAndWatch
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold
:
0.00
Warn: 10%
#47
Oct 16 2008 07:04am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:03pm)
opleiding? vmbo hb gl tl havo wvo gymnasium?
mbo hbo?
master?
ik doe mts+ werktuigbouwkunde^^ ik stroom door naar hbo
Ik ish HAVO ^^
@ Wuben.. Da heb je helemoal woar.
This post was edited by GameAndWatch on Oct 16 2008 07:04am
DarkWing666
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold
:
430.00
#48
Oct 16 2008 07:04am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 02:03pm)
Volgende week is jullie vakantie weer voorbij, nietwaar?
ik heb geen vakantie
helemaal niet kaffers^^
moet nog 2 weke dan ga ik naar denemarke ook stage lope en daar heb ik dan wel vakantie 2 weke^^
Gwaithner
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold
:
48.37
#49
Oct 16 2008 07:05am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:03pm)
opleiding? vmbo hb gl tl havo wvo gymnasium?
mbo hbo?
master?
ik doe mts+ werktuigbouwkunde^^ ik stroom door naar hbo
Hbo !
DarkWing666
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold
:
430.00
#50
Oct 16 2008 07:05am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:05pm)
Hbo !
hbo ja wat?? vastgoedkunde, werktuigbouwkunde,bouwkunde,putjesschepper?>
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
7
14
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact