d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Lol
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 07:00am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 12:59pm)
komen jullie vandaan?

ik noord holland noord


'K ben Brabander tongue.gif
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:01am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:59pm)
komen jullie vandaan?

ik noord holland noord


Utrecht!^^
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 07:01am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 01:01pm)
Utrecht!^^


Utscheef ;'(!
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:02am
Quote (GameAndWatch @ Thu, Oct 16 2008, 02:00pm)
'K ben Brabander tongue.gif


Braboos!
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:03am
opleiding? vmbo hb gl tl havo wvo gymnasium?
mbo hbo?
master?

ik doe mts+ werktuigbouwkunde^^ ik stroom door naar hbo
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 16 2008 07:03am
Volgende week is jullie vakantie weer voorbij, nietwaar?
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 16 2008 07:04am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 01:03pm)
opleiding? vmbo hb gl tl havo wvo gymnasium?
mbo  hbo?
master?

ik doe mts+ werktuigbouwkunde^^ ik stroom door naar hbo


Ik ish HAVO ^^
@ Wuben.. Da heb je helemoal woar.

This post was edited by GameAndWatch on Oct 16 2008 07:04am
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:04am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Oct 16 2008, 02:03pm)
Volgende week is jullie vakantie weer voorbij, nietwaar?


ik heb geen vakantie

helemaal niet kaffers^^

moet nog 2 weke dan ga ik naar denemarke ook stage lope en daar heb ik dan wel vakantie 2 weke^^
Member
Posts: 7,375
Joined: Feb 15 2005
Gold: 48.37
Oct 16 2008 07:05am
Quote (DarkWing666 @ Thu, Oct 16 2008, 02:03pm)
opleiding? vmbo hb gl tl havo wvo gymnasium?
mbo hbo?
master?

ik doe mts+ werktuigbouwkunde^^ ik stroom door naar hbo


Hbo !
Member
Posts: 7,017
Joined: Jan 16 2007
Gold: 430.00
Oct 16 2008 07:05am
Quote (Gwaithner @ Thu, Oct 16 2008, 02:05pm)
Hbo !


hbo ja wat?? vastgoedkunde, werktuigbouwkunde,bouwkunde,putjesschepper?>
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll