d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kanker Kanker Kanker Kanker Kanker. > Ik Had Nu In Breda Kunnen Zitten
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Oct 15 2008 02:42am
Quote (Lucas[NM)
,Wed, Oct 15 2008, 08:33am]Volgens mij is dat niet nodig, gezien Wuben niet onder de categorie "de jeugd" valt.


xD
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 15 2008 02:49am
Misschien hijzelf niet nee, maar hij zal er vast nog wel mee te maken krijgen. Of hij moet geen kinderen later willen of nooit buiten komen. Dat weet ik niet.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 15 2008 03:11am
Ik heb al kinderen.

Ben wel benieuwd hoe jij 'niet iemand van tegenwoordig' bent. Kan je dat uitleggen?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 15 2008 03:17am
lol
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 15 2008 03:21am
Tuurlijk kan ik dat, alleen je kan 't zelf ook al zien denk ik als je 1x over straat loopt.
Die taal, moet je die eens horen, ('jekankermoeder' is een goed v.b.). Als ik dat hoor denk ik echt dat ik in Suriname of waar dan ook beland ben. Ze zuipen zich in coma (expres). Ze blowen zichzelf de tering in.

Dat doe ik dus niet. 'K woon hier nogal in een negerbuurt dus ik weet best waar ik over praat.

Ik kan hier nog een heel verhaal over vertellen maar dit is maar even een samenvatting.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Oct 15 2008 03:26am
rasist
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Oct 15 2008 03:27am
Quote (GameAndWatch @ Wed, 15 Oct 2008, 11:21)
Tuurlijk kan ik dat, alleen je kan 't zelf ook al zien denk ik als je 1x over straat loopt.
Die taal, moet je die eens horen, ('jekankermoeder' is een goed v.b.). Als ik dat hoor denk ik echt dat ik in Suriname of waar dan ook beland ben. Ze zuipen zich in coma (expres). Ze blowen zichzelf de tering in.

Dat doe ik dus niet. 'K woon hier nogal in een negerbuurt dus ik weet best waar ik over praat.

Ik kan hier nog een heel verhaal over vertellen maar dit is maar even een samenvatting.


Vind je dat zelf ook niet een beetje onzinnig en onnodig elitair? Wat maakt jou zo speciaal dat je uitstijgt boven de 'massa'?

Je drinkt, scheldt of rookt nooit?
Member
Posts: 15,344
Joined: Feb 7 2008
Gold: 0.00
Oct 15 2008 03:36am
Ik vind jou zo sneu lol...
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Oct 15 2008 03:38am
Quote (Jussel @ Wed, Oct 15 2008, 11:36am)
Ik vind jou zo sneu lol...


Misschien helpt het om er een naam bij te vermelden?
Member
Posts: 1,789
Joined: Jan 3 2008
Gold: 0.00
Warn: 10%
Oct 15 2008 03:38am
Wie heeft 't over schelden? En ik hoef er niet uit te stijgen... Enige wat ik zeg, is dat ik er een hekel aan heb.
Wat ze doen vind ik idd onzinnig ja.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll