Quote (GameAndWatch @ Wed, 15 Oct 2008, 11:21)
Tuurlijk kan ik dat, alleen je kan 't zelf ook al zien denk ik als je 1x over straat loopt.
Die taal, moet je die eens horen, ('jekankermoeder' is een goed v.b.). Als ik dat hoor denk ik echt dat ik in Suriname of waar dan ook beland ben. Ze zuipen zich in coma (expres). Ze blowen zichzelf de tering in.
Dat doe ik dus niet. 'K woon hier nogal in een negerbuurt dus ik weet best waar ik over praat.
Ik kan hier nog een heel verhaal over vertellen maar dit is maar even een samenvatting.
Vind je dat zelf ook niet een beetje onzinnig en onnodig elitair? Wat maakt jou zo speciaal dat je uitstijgt boven de 'massa'?
Je drinkt, scheldt of rookt nooit?