Quote (jekankermoeder @ Mon, 29 Sep 2008, 21:55)
omdat de gemiddelde moslim het moet doen van uitkering en niet aan een baan komt vanwege zijn uiterlijk/uitstraling/accent/naam.
en gemiddeld komen ze ook niet verder als een Mavo diploma. (hoewel ik 2 uitzonderingsmoslims ken die overigens WEL chil zijn.)
Nou nou nou, dat is wel een beetje overdreven. Ik ken vrij veel studerende moslims en die zijn vaak niet op hun achterhoofd gevallen. Die heb ik gewoon kankerhard op hun achterhoofd geramd, weet je.