Quote (JurK. @ Tue, Sep 23 2008, 10:18pm)
mja, maar ik ben sterk van mening dat dat dan toch voor iedereen anders is.. ik vind het moment van penetratie (ik haat t woord, maar ja) het lekkerst (de eerste stoot zegmaar)
Jaaaa. Of als je 'm er ff uit hebt gehad.
Nee, maar klaarkomen is echt fijn. Vooral in mondje.