Quote (WemyNM @ Fri, Sep 19 2008, 10:01am)
Aapje,
Wat is het semantische verschil als je je teen stoot en je zegt "godverdomme", "kut", "shit" of "kanker"?
Wat is het semantische verschil als je een bijvoeglijk naamwoord kracht bij wil geven door de woorden "giga", "mega", "tering", "super" of "kanker"?
Waarom zou men zich beledigd moeten voelen, als het, in dit geval, betekenisloze woord "kanker" gebruikt wordt? Maar bovenal, hoe sneu ben je, als je "kanker" in een dergelijke context weet te ontwrichten en het te gaan verbinden aan een ziekte, waar al dan niet een bekende aan lijdt / is overleden? 
QUOTED FOR MOTHERFUCKEN' THRUTHtja omdat de meeste hier niet op verschillende engelse forums zitten en de term qft/qfmft niet kennen
Quote (Zompy @ Fri, Sep 19 2008, 07:25am)
Jullie denken maar dat ik alles report alleen omdat ik dat in het begin van jsp de hele tijd deed...
Ooit er van gehoord dat mensen veranderen?
tja wss was het die andere enige nederlander op dit forum die posts reported die je leuke photoshop foto reported.
pm mij maar voor link als je hem ook wilt zienzozo zompy, kan je er dus tog niets aan doen dat iedereen hier jou te zien krijgt terwijl je je penisje melkt.
btw ze heeft geen enkel verstand van standjes en wilde het ''gewoon'' doen dus hoef er wss niet veel bij na te denken LOLOLOL.
kheb een dag om mijn vakantiebuik eraf te situppen btw.
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS WEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDD YESSSSSSSSSSS YESSSSS YEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSS
btw, mijn kansen bij meisje C zijn exponentieel verbererd. welicht laat ik meisje A tog maar batsen voor die onenitestand...
This post was edited by jekankermoeder on Sep 19 2008 11:08am