d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Algemene Topic > Praat Heir Over Alles
Prev13456711Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 19 2008 07:56am
jongens verneuk dit topic nou niet, dit is een o zo leuk topic over edu die alweer denkt dat hij binnenkort na al die jaren eindelijk eens gaat neuken.

This post was edited by Hellskin on Sep 19 2008 07:56am
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Sep 19 2008 08:18am
Quote (WemyNM @ Fri, 19 Sep 2008, 11:01)
Aapje,

Wat is het semantische verschil als je je teen stoot en je zegt "godverdomme", "kut", "shit" of "kanker"?
Wat is het semantische verschil als je een bijvoeglijk naamwoord kracht bij wil geven door de woorden "giga", "mega", "tering", "super" of "kanker"?

Waarom zou men zich beledigd moeten voelen, als het, in dit geval, betekenisloze woord "kanker" gebruikt wordt? Maar bovenal, hoe sneu ben je, als je "kanker" in een dergelijke context weet te ontwrichten en het te gaan verbinden aan een ziekte, waar al dan niet een bekende aan lijdt / is overleden?

chicken.gif


Ik denk niet dat monkeyboy dit gaat snappen. Je gebruikt te veel van die moeilijke woorden als "context", "sneu" en "ontwrichten".
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 19 2008 08:28am
Quote (M[o]nkey[115] @ Fri, Sep 19 2008, 09:46am)
wat zullen de niet-nederlanders wel niet zeggen van al dat; cancer..
aangezien nederland het enige land is wat met deze ziekte durft te schelden.


ze zullen vast geschokt zijn.

het is namelijk veel erger dan al dat rasistische gescheld. stukken erger dan al het gescheld over onzedelijke handeling zoals anaal verkrachten.
het gescheld met geweld of doodsbedrijgingen.

ja vast, ze zullen zeker onder de indruk zijn
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 19 2008 11:03am
Quote (WemyNM @ Fri, Sep 19 2008, 10:01am)
Aapje,

Wat is het semantische verschil als je je teen stoot en je zegt "godverdomme", "kut", "shit" of "kanker"?
Wat is het semantische verschil als je een bijvoeglijk naamwoord kracht bij wil geven door de woorden "giga", "mega", "tering", "super" of "kanker"?

Waarom zou men zich beledigd moeten voelen, als het, in dit geval, betekenisloze woord "kanker" gebruikt wordt? Maar bovenal, hoe sneu ben je, als je "kanker" in een dergelijke context weet te ontwrichten en het te gaan verbinden aan een ziekte, waar al dan niet een bekende aan lijdt / is overleden?


chicken.gif


QUOTED FOR MOTHERFUCKEN' THRUTH
tja omdat de meeste hier niet op verschillende engelse forums zitten en de term qft/qfmft niet kennen

Quote (Zompy @ Fri, Sep 19 2008, 07:25am)
Jullie denken maar dat ik alles report alleen omdat ik dat in het begin van jsp de hele tijd deed...

Ooit er van gehoord dat mensen veranderen?


tja wss was het die andere enige nederlander op dit forum die posts reported die je leuke photoshop foto reported.


pm mij maar voor link als je hem ook wilt zien

zozo zompy, kan je er dus tog niets aan doen dat iedereen hier jou te zien krijgt terwijl je je penisje melkt.


btw ze heeft geen enkel verstand van standjes en wilde het ''gewoon'' doen dus hoef er wss niet veel bij na te denken LOLOLOL.
kheb een dag om mijn vakantiebuik eraf te situppen btw.




YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS WEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEENDDDDDDDDDDDDDDD YESSSSSSSSSSS YESSSSS YEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSS
btw, mijn kansen bij meisje C zijn exponentieel verbererd. welicht laat ik meisje A tog maar batsen voor die onenitestand...

This post was edited by jekankermoeder on Sep 19 2008 11:08am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Sep 19 2008 11:08am
geen moeite doen om je biervet eraf te trainen, is niet nodig..
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 19 2008 11:09am
Quote (JurK. @ Fri, Sep 19 2008, 05:08pm)
geen moeite doen om je biervet eraf te trainen, is niet nodig..


jawel, heb het erbij gekregen in 6 weken ofzo, moet het in zon korte tijd er ook weer af kunnen halen, 5 kilo.
olol, in die 5 weken is er 3 kilo al af gegaan weeg nu nog maar 72 hehehehe... te laat vertrekken met de fiets en 2.5 km fietsen om hem dan nog te kunnen halen doet wonderen... ook snel lopen om op tijd op school te komen (1.6km vanaf halte naar school) zal wel geholpen hebben... nu kan ik weer terug naar zorgloos eten wat ik wil ;D

This post was edited by jekankermoeder on Sep 19 2008 11:26am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 19 2008 11:13am
Quote (jekankermoeder @ Fri, Sep 19 2008, 05:03pm)
tja wss was het die andere enige nederlander op dit forum die posts reported die je leuke photoshop foto reported.




nee man, die heb ik geclosed.


devil.gif
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Sep 19 2008 11:18am
Quote (jekankermoeder @ Fri, 19 Sep 2008, 18:09)
jawel, heb het erbij gekregen in 6 weken ofzo, moet het in zon korte tijd er ook weer af kunnen halen, 5 kilo.


zonde van je tijd.. mijn vriendin vindt mn vetje leuk tongue.gif
Banned
Posts: 473
Joined: Aug 30 2008
Gold: 20.00
Warn: 40%
Sep 19 2008 11:27am
Quote (JurK. @ Fri, Sep 19 2008, 05:18pm)
zonde van je tijd.. mijn vriendin vindt mn vetje leuk tongue.gif


lees men edit!
Member
Posts: 762
Joined: Oct 24 2006
Gold: 0.00
Sep 19 2008 11:45am
Ik vind je nogal kansloos, met je 'stoere' naam...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456711Next
Closed New Topic New Poll