d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hallo Iedereen Uit Dutch Forum > Nee Ik Ben Niet .....................
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 1 2008 05:21am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 12:11pm)
AAAAAH de dag dat Demonsangel een taalfout maakt is hier!!!!


En het feit dat jij diegene was die het ontdekte maakt het nog erger.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Sep 1 2008 05:28am
Ik zeg niks, maar Monkey.. serieus. Jouw visie op de wereld is zo ongelooflijk beperkt dat je wel een Telegraaf-lezer móet zijn.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 1 2008 05:30am
Heey aapje, ik ben medisch analist!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Sep 1 2008 05:30am
Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 1 Sep 2008, 08:07)
shit, het 16jarig knulletje is naar schooltje toe..
duurt dus weer even voor ik antwoord heb.
maar dat geeft niet.. doe je best maar op school..
goed naar de docenten luisteren, anders kom je met een slecht rapport thuis en worden mammie en pappie WEER boos..


Damn, wat ben jij dom.

Quote (M[o]nkey[115] @ Mon, 1 Sep 2008, 07:46)
blijkbaar heb jij nog moeite met sarcasme herkennen.
maar blijf oefenen kindje.. je komt er wel.. ooit.. hoop ik... waarschijnlijk nooit ~~


Damn, wat ben jij dom.

Quote (Wuben[NM] @ Mon, 1 Sep 2008, 11:28)
Ik zeg niks, maar Monkey.. serieus. Jouw visie op de wereld is zo ongelooflijk beperkt dat je wel een Telegraaf-lezer móet zijn.


;D

This post was edited by MilkAndCookies on Sep 1 2008 05:30am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 05:53am
Quote (Demonsangel @ Mon, 1 Sep 2008, 13:21)
En het feit dat jij diegene was die het ontdekte maakt het nog erger.


kheb er nog een ontdekt ^
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Sep 1 2008 05:55am
Badboy gebruikt Firefox ^^
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Sep 1 2008 06:09am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 01:53pm)
kheb er nog een ontdekt ^


Zijn mijn posts dan zo goed dat je ze 2x leest?
Het boost men ego wel hoor, vooral als je weet dat ik dat snel getypt heb en zonder te overlezen heb gepost. (Dit merk je trouwens aan de "stel je eens voor" zin)

This post was edited by Demonsangel on Sep 1 2008 06:09am
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 06:30am
Quote (Demonsangel @ Mon, 1 Sep 2008, 14:09)
Zijn mijn posts dan zo goed dat je ze 2x leest?
Het boost men ego wel hoor, vooral als je weet dat ik dat snel getypt heb en zonder te overlezen heb gepost. (Dit merk je trouwens aan de "stel je eens voor" zin)


nah ik zie ze na een keer lezen maar omdat ik dyslectie heb lees ik meestal alles 2 keer ja..

Chlamydia

Engelse spelling staat aan niet de nederlandse
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Sep 1 2008 08:08am
WEIßT DU WER ANAL IST?!
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Sep 1 2008 09:56am
Oh, hallo.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll