d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Blizzard 1 - Hellskin 0 > Voor Iedereen Die Niet Van Diablo Houd!
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 29 2008 09:39am
Quote (misnomer @ Thu, Aug 28 2008, 10:06pm)
krijg je niet meer terug
kamber verloor
zijn legit 08 valk
top 3 rings van nl
top 3 amu van nl
en nog veel meer shit op zijn acc
Hou is op met praten over hem. Dat mag jij niet.

Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Aug 29 2008 09:43am
misnomer heeft die acc gekocht ofzo, want hij was van een vriend van me die uit een ander land dan nederland kwam
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Aug 29 2008 09:55am
90% van de mense hier is door deze periode gegaan in zn leve
helaas komt die van jouw nu pas
je komt er wel overheen
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 29 2008 10:20am
Quote (Tha_Axid @ Fri, Aug 29 2008, 03:55pm)
90% van de mense hier is door deze periode gegaan in zn leve
helaas komt die van jouw nu pas
je komt er wel overheen


ik ben er al overheen.
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 29 2008 10:53am
Quote (Hellskin @ Fri, Aug 29 2008, 04:20pm)
ik ben er al overheen.
Netjes! Heb je na mij trouwens nog een e-bron gevonden?

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 29 2008 11:35am
Quote (JWT @ Fri, Aug 29 2008, 04:53pm)
Netjes! Heb je na mij trouwens nog een e-bron gevonden?


niet echt nee. het ging ineens allemaal vanzelf.
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold: 1,060.00
Aug 30 2008 01:04pm
Die zie je nooit meer, TERUG! tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 31 2008 04:23pm
Quote (IntensiveTouch @ Sat, Aug 30 2008, 07:04pm)
Die zie je nooit meer, TERUG! tongue.gif


waarom een komma?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Sep 1 2008 03:24am
Quote (Hellskin @ Thu, 28 Aug 2008, 01:40)
Vandaag wilde ik op m'n acc: www.d2jsp.org inloggen en kreeg het volgende te zien:


Login error: Your account has been closed (1)


ha, zo verlies ik ineens 80% van m'n pixel-fortune. best jammer.


je mag van me je sorc wel terug kopen voor het zelfde bedrag zodat je weer een start ken maken ^
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Sep 1 2008 06:36am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Sep 1 2008, 09:24am)
je mag van me je sorc wel terug kopen voor het zelfde bedrag zodat je weer een start ken maken ^


ik speel alleen ladder. dus is niet nodig
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll