d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Opzoek Naar Een Goed Spelleke
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 27 2008 01:24pm
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 27 Aug 2008, 19:50)
Je zegt het wel snel!:(
Ja, sorry, had wat red-bull op.

Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Aug 27 2008 03:46pm

Quote (WemyNM @ Wed, Aug 27 2008, 08:16pm)
Dachten jouw ouders maar net zo bekrompen over hun eigen bestaan.

ik zie niet in wat mijn ouders hiermee te maken hebben, als je niks beters hebt te zeggen, hou dan gewoon je mond..

Quote (Chlamydia @ Wed, Aug 27 2008, 08:22pm)
Ik zeg dit niet snel, maar.... Monkey, je bent echt kankerdom hahahahahaa

het feit dat je kanker gebruikt zegt meer over jouw.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 27 2008 03:48pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 27 Aug 2008, 22:46)
het feit dat je kanker gebruikt zegt meer over jouw.
Over mijn wat?

ps; HAHAHAHAHA

This post was edited by Chlamydia on Aug 27 2008 03:48pm
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Aug 27 2008 03:50pm
Quote (Chlamydia @ Wed, Aug 27 2008, 11:48pm)
Over mijn wat?

ps; HAHAHAHAHA


je slimheid + uitstraling
echt stijl heeft dat! overal kanker voorzetten.

Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 27 2008 03:57pm
Monkey, je wordt kanker voor lul gezet.

Je argumenten zijn onzin. Een voorbeeld:

"In een andere post zei je dat je vond dat het beste spel al gemaakt is. Daar ben ik het niet mee eens, aangezien ik vind dat jij je beleving van spellen op objectieve kwalificaties projecteert. Bij muziek kom je daarbij weg, aangezien je dan in het "over smaak valt niet te twisten" praatje terecht komt, maar bij spelletjes lukt dat niet.

Concluderend wil ik zeggen dat ik niet vind dat je gelijk hebt."

Kan je dat wel aan? Of durf je andermaal niet te reageren?

Even serieus: jij gooit je meningen rond als een natte krant. Daar is op zich niks mis mee, aangezien ik en anderen dat ook doen. Als mij gevraagd wordt een mening te verdedigen, dan doe ik mijn best om daar argumenten voor te verzinnen en zo goed mogelijk te verwoorden. Jij daarentegen blokkeert op een of andere manier, voelt je vreselijk in je ongelijk staan en zet jezelf daarmee redelijk voor schut. Vandaar dat we lachen en vandaar mijn sarcastische:
"Wellicht wil je jezelf verdedigen en je mening onderbouwen. Ik weet dat dat wat veel van je gevraagd is, maar wie niet waagt... "

en

"Monkey, waarom ontwijk je ALTIJD mijn punten?"

Je hebt overigens ook nooit geantwoord op Remy zijn vragen over softe wetten.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Aug 27 2008 04:06pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, Aug 27 2008, 11:57pm)
Monkey, je wordt kanker voor lul gezet.

Je argumenten zijn onzin. Een voorbeeld:

"In een andere post zei je dat je vond dat het beste spel al gemaakt is. Daar ben ik het niet mee eens, aangezien ik vind dat jij je beleving van spellen op objectieve kwalificaties projecteert. Bij muziek kom je daarbij weg, aangezien je dan in het "over smaak valt niet te twisten" praatje terecht komt, maar bij spelletjes lukt dat niet.

Concluderend wil ik zeggen dat ik niet vind dat je gelijk hebt."

Kan je dat wel aan? Of durf je andermaal niet te reageren?

Even serieus: jij gooit je meningen rond als een natte krant. Daar is op zich niks mis mee, aangezien ik en anderen dat ook doen. Als mij gevraagd wordt een mening te verdedigen, dan doe ik mijn best om daar argumenten voor te verzinnen en zo goed mogelijk te verwoorden. Jij daarentegen blokkeert op een of andere manier, voelt je vreselijk in je ongelijk staan en zet jezelf daarmee redelijk voor schut. Vandaar dat we lachen en vandaar mijn sarcastische:
"Wellicht wil je jezelf verdedigen en je mening onderbouwen. Ik weet dat dat wat veel van je gevraagd is, maar wie niet waagt... "

en

"Monkey, waarom ontwijk je ALTIJD mijn punten?"

Je hebt overigens ook nooit geantwoord op Remy zijn vragen over softe wetten.


misschien heb je het niet helemaal door.
en lezen is nog steeds iets wat je niet kan.

helemaal aan het begin heb ik al gezegd dat er maar 2 opties zijn.
jij hebt optie nummer 2 gekozen. dan is het klaar.
wat boeit mij het nou dat je niet net als ik voor 1 gaat.

en de enige die altijd voor schut staat, ben jij.
aangezien jij om 1 of andere rede graag een soort van forum-diss voldoening wilt behalen.
waarschijnlijk irl niet zo succes vol, of school niet gelopen zoals verwacht..
maar jouw mening en "standpunten" intereseren mij nog minder.
ik vertel je die van mij, wat je er daarna mee doet, kan me geen hol boeien.

This post was edited by M[o]nkey[115] on Aug 27 2008 04:07pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 27 2008 04:20pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 28 Aug 2008, 00:06)
misschien heb je het niet helemaal door.
en lezen is nog steeds iets wat je niet kan.

helemaal aan het begin heb ik al gezegd dat er maar 2 opties zijn.
jij hebt optie nummer 2 gekozen. dan is het klaar.
wat boeit mij het nou dat je niet net als ik voor 1 gaat.


Ok, en neem het nu een stapje verder, als je dat kan bevatten dan. Ik zeg dat optie 1 onzin is. Nog een keer: ik ben het niet eens met je en vind het zelfs onzin. Wacht, begreep je hem, komt ie: jouw mening is in mijn boekje onzin.

Jij zegt: Het beste spel is al gemaakt... of niet. Vind je zelf niet dat dat een beetje onzinnige conclusie is? Geef daar alsjeblieft antwoord op.


Quote
en de enige die altijd voor schut staat, ben jij.
aangezien jij om 1 of andere rede graag een soort van forum-diss voldoening wilt behalen.
waarschijnlijk irl niet zo succes vol, of school niet gelopen zoals verwacht..
maar jouw mening en "standpunten" intereseren mij nog minder.
ik vertel je die van mij, wat je er daarna mee doet, kan me geen hol boeien.

Inderdaad, irl stel ik niks voor. Ook mijn school loopt volledig in het water.

Jouw standpunten interesseren me wel, want ik ben het er constant niet mee eens. Helaas ben je te lomp om te beargumenteren.

Wacht.. ik stond voor lul toch?
http://www.youtube.com/watch?v=lC-1DKkgxBY
Leuke imitatie joh.
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Aug 27 2008 04:27pm
dus jij vind optie 1 onzin..
kan..

ik vind optie 2 onzin..

welkom in de wereld van; menings verschillen..
nu is de vraag, hoe gaat elk ermee om...?


jij kan er blijkbaar nogal moelijk tegen als iemand een andere mening heeft.
is een nogal slecht karakter eigenschap.

naast je mislukte school heb je ook nog eens sociale problemen...
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 27 2008 04:31pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 28 Aug 2008, 00:27)
dus jij vind optie 1 onzin..
kan..

ik vind optie 2 onzin..

welkom in de wereld van; menings verschillen..
nu is de vraag, hoe gaat elk ermee om...?


jij kan er blijkbaar nogal moelijk tegen als iemand een andere mening heeft.
is een nogal slecht karakter eigenschap.

naast je mislukte school heb je ook nog eens sociale problemen...


Hoe kan je optie 2 onzin vinden? Weet jij al dat de beste muziek gemaakt is? Of dat het beste spel gemaakt is? Ik ben erg benieuwd hoe je aan die informatie komt.

Vind je het ook niet een beetje onzinnig dat je zegt: er zijn 2 opties, namelijk A of niet-A. Als ik vervolgens vraag of je jouw keuze voor A kunt verklaren, dan word je kankerprada.

Ik kan heel goed met jouw mening leven, maar als ik vraag of jij je mening kan onderbouwen, val je constant stil. Ook dat is op zichzelf niet vreselijk, maar wel als je in een ander topic mij een stuk dommer dan jezelf noemt. Elke mening die IK heb kan ik onderbouwen, aangezien ik vaak over shit heb nagedacht. Zo niet, dan heb ik die mening ook niet. Was het niet Canibus die zei "I'll give you logic on any topic" ?

Overigens verloopt het prima met mijn school. Wat doe jij eigenlijk?

This post was edited by Wuben[NM] on Aug 27 2008 04:33pm
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,500.00
Aug 27 2008 04:46pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Aug 28 2008, 12:31am)
Hoe kan je optie 2 onzin vinden? Weet jij al dat de beste muziek gemaakt is? Of dat het beste spel gemaakt is? Ik ben erg benieuwd hoe je aan die informatie komt.

Vind je het ook niet een beetje onzinnig dat je zegt: er zijn 2 opties, namelijk A of niet-A. Als ik vervolgens vraag of je jouw keuze voor A kunt verklaren, dan word je kankerprada.

Ik kan heel goed met jouw mening leven, maar als ik vraag of jij je mening kan onderbouwen, val je constant stil. Ook dat is op zichzelf niet vreselijk, maar wel als je in een ander topic mij een stuk dommer dan jezelf noemt. Elke mening die IK heb kan ik onderbouwen, aangezien ik vaak over shit heb nagedacht. Zo niet, dan heb ik die mening ook niet. Was het niet Canibus die zei "I'll give you logic on any topic" ?

Overigens verloopt het prima met mijn school. Wat doe jij eigenlijk?


nu verloopt het weer goed? blink.gif
doe je snel zo even binnen 30min.

alsof jij wel met zekerheid kunt zeggen dat het beste spel ooit nog moet komen..
persoonlijk hou ik niet van uitgemolke commerciele troep. en dat is het meestal tegenwoordig.
geef daarom mij maar die goede oude.

maar dit zei ik al in me tweede post ofzo...
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll