Quote (Wuben[NM] @ Wed, Aug 27 2008, 11:57pm)
Monkey, je wordt kanker voor lul gezet.
Je argumenten zijn onzin. Een voorbeeld:
"In een andere post zei je dat je vond dat het beste spel al gemaakt is. Daar ben ik het niet mee eens, aangezien ik vind dat jij je beleving van spellen op objectieve kwalificaties projecteert. Bij muziek kom je daarbij weg, aangezien je dan in het "over smaak valt niet te twisten" praatje terecht komt, maar bij spelletjes lukt dat niet.
Concluderend wil ik zeggen dat ik niet vind dat je gelijk hebt."
Kan je dat wel aan? Of durf je andermaal niet te reageren?
Even serieus: jij gooit je meningen rond als een natte krant. Daar is op zich niks mis mee, aangezien ik en anderen dat ook doen. Als mij gevraagd wordt een mening te verdedigen, dan doe ik mijn best om daar argumenten voor te verzinnen en zo goed mogelijk te verwoorden. Jij daarentegen blokkeert op een of andere manier, voelt je vreselijk in je ongelijk staan en zet jezelf daarmee redelijk voor schut. Vandaar dat we lachen en vandaar mijn sarcastische:
"Wellicht wil je jezelf verdedigen en je mening onderbouwen. Ik weet dat dat wat veel van je gevraagd is, maar wie niet waagt... "
en
"Monkey, waarom ontwijk je ALTIJD mijn punten?"
Je hebt overigens ook nooit geantwoord op Remy zijn vragen over softe wetten.
misschien heb je het niet helemaal door.
en lezen is nog steeds iets wat je niet kan.
helemaal aan het begin heb ik al gezegd dat er maar 2 opties zijn.
jij hebt optie nummer 2 gekozen. dan is het klaar.
wat boeit mij het nou dat je niet net als ik voor 1 gaat.
en de enige die altijd voor schut staat, ben jij.
aangezien jij om 1 of andere rede graag een soort van forum-diss voldoening wilt behalen.
waarschijnlijk irl niet zo succes vol, of school niet gelopen zoals verwacht..
maar jouw mening en "standpunten" intereseren mij nog minder.
ik vertel je die van mij, wat je er daarna mee doet, kan me geen hol boeien.
This post was edited by M[o]nkey[115] on Aug 27 2008 04:07pm