d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Gewicht Topic > Aka Dwergwerp Topic.
Prev13456723Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Aug 26 2008 02:04pm
Quote (Chlamydia @ Tue, Aug 26 2008, 08:01pm)
Jongguuuuhh, doe eens niet zo kut!
Broodje bakpau jonguuuh.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Aug 26 2008 02:05pm
Quote (JWT @ Tue, 26 Aug 2008, 21:04)
Broodje bakpau jonguuuh.
Jonguh boem!

ps; kijk die sukkel van een ruub eens haha: http://homepage.uvt.nl/~s245619/

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 26 2008 02:10pm
Quote (WemyNM @ Tue, Aug 26 2008, 06:05pm)
2m, BMI: 22.75.
Mogen jullie berekenen hoeveel ik weeg.

Overigens wat heeft dwerg-zijn met je gewicht te maken?


dan zou je zwaarder dan mij moeten zijn

Quote (Demonsangel @ Tue, Aug 26 2008, 06:05pm)
yeuy zeg, dat gaat het tussen aap en dennis.


ik denk dat als het om pure physieke kracht gaat er wel mensen van me winnen hoor. MorphX bijvoorbeeld.

ik ben niet zo'n gewichtsheffer.

This post was edited by Hellskin on Aug 26 2008 02:13pm
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Aug 26 2008 02:33pm
1.93 > ~82
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 26 2008 02:37pm
Quote (Hellskin @ Tue, Aug 26 2008, 10:10pm)
ik denk dat als het om pure physieke kracht gaat er wel mensen van me winnen hoor. MorphX bijvoorbeeld.

ik ben niet zo'n gewichtsheffer.

Nee, maar je doet wel thaibox.
Of hebben we het hier om armworstelen?

Member
Posts: 10,102
Joined: Aug 17 2005
Gold: 8,877.95
Aug 26 2008 02:50pm
1.76 ~ 60kg
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 26 2008 02:50pm
Quote (Demonsangel @ Tue, Aug 26 2008, 08:37pm)
Nee, maar je doet wel thaibox.
Of hebben we het hier om armworstelen?


ik ben absoluut van de martial arts. ik heb van alles gedaan Thaibox/kung-fu/kempo/ninjitsu.

maar vooral thaiboxen & kung-fu.

maar geheid dat als ik ga armworstelen met iemand dat ik verlies.
Member
Posts: 8,314
Joined: May 31 2005
Gold: 89.00
Aug 26 2008 04:19pm
1,85m
64kg

vind het verbod tot dwergwerpen trouwens serieus zwak, de dwerg die geworpe word werd ervoor betaald en redelijk goed ook,ze kiezen er buiten dat zelf voor

This post was edited by Noob-Style. on Aug 26 2008 04:20pm
Member
Posts: 7,178
Joined: Feb 10 2005
Gold: 0.00
Aug 26 2008 04:27pm
Quote (Hellskin @ Tue, Aug 26 2008, 09:50pm)
ik ben absoluut van de martial arts. ik heb van alles gedaan Thaibox/kung-fu/kempo/ninjitsu.

maar vooral thaiboxen & kung-fu.

maar geheid dat als ik ga armworstelen met iemand dat ik verlies.


man, da armworstelen heeft een "geheim" factor denk ik. Je kan het, of niet, maakt niet uit of je 150kg kunt benchen.
voorbeeldje, men neefje Baris is 17, die pakt de helft niet van wat ik ophef, ma toch pakt die mij in armworstelen.
daarentegen pak ik Abbas, 120kg puur spieren, voormalig professioneel internationeel full-contact vechter (tot hij een zware stamp tegen zijn bakkes kreeg biggrin.gif) die biceps even groot als men bovenbenen heeft biggrin.gif
mja ik begrijp da armworstelen niet zo echt biggrin.gif

anyways, kheb wa gemerkt da je thai-kick boxing enz wa volgt,
ken je Mehmet Haskan? zwaargewicht full-contact van Antwerpen, traint onder Kurt Verschuren, die paar keer is voorgekomen in internationale (ook in amsterdam) kickbox wedstrijden. Kurt Verschuren is gek, wss ken je die biggrin.gif. Gebanned omdat hij te aggresief was. Enigste wa hij kende was vechten, en niks anders. Ging de ring in, niet om te winnen, maar gewoon om de tegenstander te doden enz biggrin.gif
heb is een dagje doorgebracht in zen gym, wa aan het sparre enz. Hij gaat zelf zelden voluit, maar heeft graag dat JIJ voluit gaat tijdens het trainen. Ik dacht ok dan, wa links recht enz, kgaf die een rechtse voluit in zijn zij, die ging neer biggrin.gif
kwas zo blij, iedereen was aan het zien en ik was zo van "haha kijk maar goed, ik heb jullie leeraar eronderuit gehaald me één rechtse biggrin.gif"
haha,
Murat Direkci ken je ook wss, ook van Antwerpen, vecht in K1-max nu. Ni zo'n belofte volle vechter, ma kheb die zien trainen man, ni normaal. Enorm snel, abnormaal snel zelfs. Als die zich wa concentreert en wa degelijk traint, zou die het maken, is nog vrij jong btw.
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 27 2008 01:02am
Quote (Hellskin @ Tue, Aug 26 2008, 10:50pm)
ik ben absoluut van de martial arts. ik heb van alles gedaan Thaibox/kung-fu/kempo/ninjitsu.

maar vooral thaiboxen & kung-fu.

maar geheid dat als ik ga armworstelen met iemand dat ik verlies.


Kempo whahahhaha.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456723Next
Add Reply New Topic New Poll