Quote (Hellskin @ Tue, Aug 26 2008, 09:50pm)
ik ben absoluut van de martial arts. ik heb van alles gedaan Thaibox/kung-fu/kempo/ninjitsu.
maar vooral thaiboxen & kung-fu.
maar geheid dat als ik ga armworstelen met iemand dat ik verlies.
man, da armworstelen heeft een "geheim" factor denk ik. Je kan het, of niet, maakt niet uit of je 150kg kunt benchen.
voorbeeldje, men neefje Baris is 17, die pakt de helft niet van wat ik ophef, ma toch pakt die mij in armworstelen.
daarentegen pak ik Abbas, 120kg puur spieren, voormalig professioneel internationeel full-contact vechter (tot hij een zware stamp tegen zijn bakkes kreeg

) die biceps even groot als men bovenbenen heeft

mja ik begrijp da armworstelen niet zo echt

anyways, kheb wa gemerkt da je thai-kick boxing enz wa volgt,
ken je Mehmet Haskan? zwaargewicht full-contact van Antwerpen, traint onder Kurt Verschuren, die paar keer is voorgekomen in internationale (ook in amsterdam) kickbox wedstrijden. Kurt Verschuren is gek, wss ken je die

. Gebanned omdat hij te aggresief was. Enigste wa hij kende was vechten, en niks anders. Ging de ring in, niet om te winnen, maar gewoon om de tegenstander te doden enz

heb is een dagje doorgebracht in zen gym, wa aan het sparre enz. Hij gaat zelf zelden voluit, maar heeft graag dat JIJ voluit gaat tijdens het trainen. Ik dacht ok dan, wa links recht enz, kgaf die een rechtse voluit in zijn zij, die ging neer

kwas zo blij, iedereen was aan het zien en ik was zo van "haha kijk maar goed, ik heb jullie leeraar eronderuit gehaald me één rechtse

"
haha,
Murat Direkci ken je ook wss, ook van Antwerpen, vecht in K1-max nu. Ni zo'n belofte volle vechter, ma kheb die zien trainen man, ni normaal. Enorm snel, abnormaal snel zelfs. Als die zich wa concentreert en wa degelijk traint, zou die het maken, is nog vrij jong btw.