d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > I Challenge You, Kanni > Hyperbeam!
Prev13456710Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 09:08am
Quote (Hellskin @ Mon, 25 Aug 2008, 17:07)
Deze vorm van dwang kan vele malen sterker en pijnlijker zijn dan fysieke dwang.


Mogelijk, daarom moet je ook goed nadenken of je de keuze maakt en mannenbilletjes pakt. Mits je zo'n kortzichtige familie hebt natuurlijk.
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 09:08am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 25 Aug 2008, 15:07)
Waarom zou je vader je aanpakken als je homofiel bent?


Waarom ontwijk je het punt en wanneer geef je goddomme eindelijk eens toe dat je fout zat?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 09:18am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 17:08)
Waarom ontwijk je het punt en wanneer geef je goddomme eindelijk eens toe dat je fout zat?


Ik zit nergens fout. Jij vraagt of MIJN vader me aanpakt als ik zeg dat ik homofiel ben. Ik zeg dat hij dat niet zou doen, want ik zie geen reden dat hij dat zou doen. Jij wel?
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 25 2008 09:21am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 25 Aug 2008, 16:32)
Ik vind dat je per definitie altijd jezelf bent. Natuurlijk, je kan je anders gedragen naarmate de situatie dat verlangt (of eigenlijk moet ik zeggen: jouw interpretatie daarvan), maar de keuze om je zo te gedragen is nog altijd van jezelf.

Nu komt iedereen: JA MAAR JIJ GEDRAAGT JE BIJ EEN SOLLICITATIEGESPREK ANDERS DAN BIJ JE VRIENDEN! Om diegenen voor te zijn: No shit, Sherlock and Watson, maar dat wil niet zeggen dat ik bij allebei de gesprekken niet mezelf ben.


Hah, tjsah dit is een interpretatiegeval.

Is een acteur altijd zichzelf? Is iemand die aan geheugenverlies lijdt altijd zichzelf? Is een schizofreen altijd zichzelf?
Als je jezelf verandert, ben je dan nog steeds jezelf? Wie was je voorheen? Waarom ben je veranderd als je altijd jezelf was, bent en zal zijn?
Hier kan ik nog uren mee doorgaan.

Er bestaat een duidelijk onderscheid tussen hoe je jezelf voelt en hoe je jezelf gedraagt.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 09:25am
Quote (WemyNM @ Mon, 25 Aug 2008, 17:21)
Hah, tjsah dit is een interpretatiegeval.

Is een acteur altijd zichzelf? Is iemand die aan geheugenverlies lijdt altijd zichzelf? Is een schizofreen altijd zichzelf?
Als je jezelf verandert, ben je dan nog steeds jezelf? Wie was je voorheen? Waarom ben je veranderd als je altijd jezelf was, bent en zal zijn?
Hier kan ik nog uren mee doorgaan.

Er bestaat een duidelijk onderscheid tussen hoe je jezelf voelt en hoe je jezelf gedraagt.


Goede punten, vooral die schizofreen.

Overigens is 'jezelf zijn' niet een absoluut punt in je leven. Je maakt dingen mee, je wordt ouder, je omgeving/lichaam verandert en daardoor verander jij, maar dat neemt niet weg dat je niet jezelf bent. Anders zou, volgens jouw redenering, iedereen zich nog als een baby gedragen. Toch Eduard?

Ik vind het heerlijk als je uren doorgaat.

This post was edited by Wuben[NM] on Aug 25 2008 09:26am
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 09:27am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 25 Aug 2008, 15:18)
Ik zit nergens fout. Jij vraagt of MIJN vader me aanpakt als ik zeg dat ik homofiel ben. Ik zeg dat hij dat niet zou doen, want ik zie geen reden dat hij dat zou doen. Jij wel?


JA MAAR JIJ GEDRAAGT JE BIJ EEN SOLLICITATIEGESPREK ANDERS DAN BIJ JE VRIENDEN!

Het ging om wat Dennis zei. Zou een doorsnee vader gaan praten met zijn zoon die homo is geworden, of zou hij zijn reet dichtnaaien en zijn pik eraf hakken?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 09:29am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 17:27)
JA MAAR JIJ GEDRAAGT JE BIJ EEN SOLLICITATIEGESPREK ANDERS DAN BIJ JE VRIENDEN!

Het ging om wat Dennis zei. Zou een doorsnee vader gaan praten met zijn zoon die homo is geworden, of zou hij zijn reet dichtnaaien en zijn pik eraf hakken?


Ik heb geen idee wat een doorsnee vader doet. Volgens mij valt er niet zoveel te praten als je zoon homo is, of wel?
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Aug 25 2008 09:33am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 25 Aug 2008, 15:29)
Ik heb geen idee wat een doorsnee vader doet. Volgens mij valt er niet zoveel te praten als je zoon homo is, of wel?


Volgens mij wel. Niet dat het erg is, maar praten met erover moet zeker.

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 25 2008 09:33am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 25 2008 09:35am
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 25 Aug 2008, 17:33)
Volgens mij wel. Niet dat het slecht is, maar praten met erover moet zeker.


Zoals je zegt: "volgens mij wel". Dan is dat jouw visie op de zaak.

Als je homofiel bent, dan val je op mensen van je eigen geslacht. Wat valt er nog meer te zeggen?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Aug 25 2008 09:38am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, Aug 25 2008, 03:08pm)
Mogelijk, daarom moet je ook goed nadenken of je de keuze maakt en mannenbilletjes pakt. Mits je zo'n kortzichtige familie hebt natuurlijk.


niet iedereen is mentaal sterk genoeg om onder die mentale dwang uit te komen. hoe graag ze dat ook zelf willen.

de angst voor wat er gebeurt als ze niet doen wat van hen verwacht wordt dat ze het niet durven om te doen wat ze zelf willen

Quote (Wuben[NM] @ Mon, Aug 25 2008, 03:25pm)
Goede punten, vooral die schizofreen.




schizofrenie had idd ook mijn volgende punt geweest.


nog een voorbeeld:

een hele fijne kerel, met een gezin, goede baan, etc etc.

die verraden wordt/ergens ingeluist wordt. opgepakt is en stelselmatig jaren lang gemartelt is.

als hij na zijn vrijlating zo verandert is, getraumatiseerd is. mentaal verwoest is. dat hij sociaal helemaal niet meer mee kan doen in de samenleving. wantrouwig, angstig, agressief. gebrek aan iedere vorm van sociale vaardigheden.

is hij dan nogsteeds zichzelf?

This post was edited by Hellskin on Aug 25 2008 09:45am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456710Next
Closed New Topic New Poll