Quote (Kanni @ Mon, 18 Aug 2008, 20:18)
De verkrachter z'n lusten wegnemen. Ik dacht dat dat via chemische castratie het geval was.
Mja, deels wel. Een lage testosteron gehalte kan echter voor nare dingen zorgen, zoals hevige stemmingswisselingen. Lijkt me vervelend als je nagaat dat verkrachters vaak een persoonlijkheids stoornis hebben en het seksuele gedeelte niet eens het motief is, maar bijvoorbeeld woede en sadisme.
Amputatie lijkt me wel wat ^^