d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Frustratie!!!
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 20 2008 12:54pm
aggresief postgedrag was ik van jou niet egt gewend wemy ^^

Quote
Kinderen met PDD-NOS hebben vaak tekortkomingen in hun sociale vaardigheden. Ze kunnen moeilijk overweg met leeftijdsgenootjes. Kinderen met PDD-NOS hebben moeite om te laten zien wat ze voelen qua emoties. Ze hebben vaak moeite met het herkennen van emoties bij anderen en kunnen zich daar dan niet op aanpassen. Hierdoor ontstaat vaak de afstand die kinderen met PDD-NOS hebben tot leeftijdsgenootjes.

Vaak kunnen kinderen met PDD-NOS moeilijk fantasie van werkelijkheid scheiden; als ze bijvoorbeeld in een televisieserie iemand dood zien gaan, dan is deze volgens hen ook echt dood. -- mij nog nooit overkomen, daarbij onderscheid ik trouwens mijn fantasie perfect van de werkelijkheid. Daarbij snappen ze vaak woordspelingen en uitdrukkingen niet, omdat ze alles heel letterlijk nemen. - de meeste woordspellingen en uitdrukkingen snap ik wel. Als je bijvoorbeeld zegt dat de buurvrouw naast haar schoenen loopt, zal het kind met PDD-NOS naar de buurvrouw gaan kijken, of ze letterlijk naast haar schoenen staat, tenzij het kind de uitdrukking uitdrukkelijk al van buiten en binnen kent. Dit gebeurt vooral op jonge leeftijd. Ook denken kinderen met PDD-NOS vaak in hokjes, alles heeft een eigen plekje. - doe ik niet.

Ze zijn kankerwanhopig en hebben nooit seks

ik ben 17 en heb niet de behoefte om mijn ontmaagding te overhaasten
overigens beschouw ik mezelf niet als wanhopig hoewel mijn posts die ik hier af en toe maak dat wel indiceren tongue.gif.


nog wat kussende meisjes om mijn PDD-NOS imago op dit forum te versterken
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/40759ad6_feli.jpg

wemy ben je bekend met het fenomeen Trollen?

This post was edited by edujackass on Aug 20 2008 01:02pm
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
Aug 20 2008 01:09pm
Quote (edujackass @ Wed, 20 Aug 2008, 20:54)
wemy ben je bekend met het fenomeen Trollen?


Je hebt te maken met de koning.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 20 2008 02:22pm
Kussende meisjes.. zijn die zo raar?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 20 2008 02:55pm
ah klootzak ik wist wel dat je zomaar wat lulde om me weer een heel shit verhaal te laten typen -_______-
laatste forum waar ik ongelooflijk veel trolde werd ik gebanned omdat iedereen een hekel aan me kreeg ^^ hier is het niet erg though...
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 20 2008 03:36pm
Quote (edujackass @ Wed, 20 Aug 2008, 21:55)
ah klootzak ik wist wel dat je zomaar wat lulde om me weer een heel shit verhaal te laten typen -_______-
laatste forum waar ik ongelooflijk veel trolde werd ik gebanned omdat iedereen een hekel aan me kreeg ^^ hier is het niet erg though...


wat? niet zo erg dat mensen je haten, of een ban?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 20 2008 05:35pm
oh shit sec

hier is het niet erg dat mensen me haten door trollen omdat er geen moderator tussen zitten die je dan ook gelijk trollt.

This post was edited by edujackass on Aug 20 2008 05:44pm
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 21 2008 12:58am
Quote (edujackass @ Thu, Aug 21 2008, 01:35am)
oh shit sec

hier is het niet erg dat mensen me haten door trollen omdat er geen moderator tussen zitten die je dan ook gelijk trollt.


heb je nu eigenlijk al nieuwe acc? de koe vroeg zich al af waar je bleef en had geloof ik een mail naar je gestuurd?
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 21 2008 10:20am
nee ze hebben bepaalde software op hun site geinstalleerd die controleerd op open http poorten. via ELKE proxysite die je gebruikt staat de http poort open dus kan je onmogelijk nog registereren behalve als ik een vriend vraag om dat te doen maar dat vind ik dan net iets teveel gevraagd om iemand die ik irl ken even te vragen om een account voor mij te maken op een of ander gaming forum... en het email addres wat ik gebruikt had voor die account was waarschijnlijk een van mijn wegwerpaddressen.. ik heb hele lijsten van anaalslang live en gemail addressen. die kut koe.
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 21 2008 11:09am
Quote (edujackass @ Thu, 21 Aug 2008, 17:20)
nee ze hebben bepaalde software op hun site geinstalleerd die controleerd op open http poorten. via ELKE proxysite die je gebruikt staat de http poort open dus kan je onmogelijk nog registereren behalve als ik een vriend vraag om dat te doen maar dat vind ik dan net iets teveel gevraagd om iemand die ik irl ken even te vragen om een account voor mij te maken op een of ander gaming forum... en het email addres wat ik gebruikt had voor die account was waarschijnlijk een van mijn wegwerpaddressen.. ik heb hele lijsten van anaalslang live en gemail addressen. die kut koe.


krijg nu edu je hebt weer een acc daar.. ^^
Member
Posts: 3,969
Joined: Apr 21 2006
Gold: 16.93
Aug 21 2008 11:55am
Quote (CpTJenJen @ Thu, Aug 21 2008, 07:09pm)
krijg nu edu je hebt weer een acc daar.. ^^


Heb je er al een aangemaakt voor hem? Goed, dan hoef ik het niet te doen. happy.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll