Quote (Mischa @ Sat, 9 Aug 2008, 12:13)
waaronder jijzelf?
^^
Gelukkig enkel in de fantasie van zwaarlijvige nerdjes.
Quote (ReadyAimFire @ Sat, 9 Aug 2008, 16:07)
21 in november. Ik denk dat er maar een stuk of 4-5 mensen van onder de 18 regelmatig langskomen en de rest is zo tussen de 20 en de 30. Het is allemaal redelijk kleinschalig maar dat is wel leuk want zo kent iedereen iedereen en is het altijd gezellig. Dat is ook de reden waarom er zoveel mag.
Ah, okay, dope. Naja, hier is 't allemaal onder m'n leeftijd. Binnenkort wordt 'n nieuw jeugdhuis geopend (bevindt zich naast het kanaal en het kerkhof, fucking stratigisch), misschien ga ik er weleens kijken.