d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Nieuwe Laptop > Aangezien Ik Tog Ga Werken..
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 9 2008 04:13am
Quote (Kanni @ Fri, Aug 8 2008, 03:58pm)
Godverdomde schande. Ik ga voor VB stemmen nu.

Hoe oud ben je, btw? Want in het jeugdhuis hier komen voornamelijk veertienjarige breezertjes.


waaronder jijzelf?

^^
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Aug 9 2008 08:07am
Quote (Kanni @ Fri, Aug 8 2008, 03:58pm)
Godverdomde schande. Ik ga voor VB stemmen nu.

Hoe oud ben je, btw? Want in het jeugdhuis hier komen voornamelijk veertienjarige breezertjes.


21 in november. Ik denk dat er maar een stuk of 4-5 mensen van onder de 18 regelmatig langskomen en de rest is zo tussen de 20 en de 30. Het is allemaal redelijk kleinschalig maar dat is wel leuk want zo kent iedereen iedereen en is het altijd gezellig. Dat is ook de reden waarom er zoveel mag.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 9 2008 12:39pm
Quote (Mischa @ Sat, 9 Aug 2008, 12:13)
waaronder jijzelf?

^^

Gelukkig enkel in de fantasie van zwaarlijvige nerdjes.

Quote (ReadyAimFire @ Sat, 9 Aug 2008, 16:07)
21 in november. Ik denk dat er maar een stuk of 4-5 mensen van onder de 18 regelmatig langskomen en de rest is zo tussen de 20 en de 30. Het is allemaal redelijk kleinschalig maar dat is wel leuk want zo kent iedereen iedereen en is het altijd gezellig. Dat is ook de reden waarom er zoveel mag.

Ah, okay, dope. Naja, hier is 't allemaal onder m'n leeftijd. Binnenkort wordt 'n nieuw jeugdhuis geopend (bevindt zich naast het kanaal en het kerkhof, fucking stratigisch), misschien ga ik er weleens kijken.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 9 2008 08:02pm
hmmmm dus... zelfmoord in het kanal en begraven worden op het kerkhof??j lol.
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold: 1,060.00
Aug 12 2008 06:54am
hmm, ik weet niet ik zou tog voor een macbook gaan wink.gif
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Aug 12 2008 07:47am
Quote (IntensiveTouch @ Tue, 12 Aug 2008, 13:54)
hmm, ik weet niet ik zou tog voor een macbook gaan wink.gif


knakker, anders spam je het forum even.
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Aug 12 2008 07:55am
Quote (sK_Kabouter @ Tue, 12 Aug 2008, 15:47)
knakker, anders spam je het forum even.

Tja..
Quote (IntensiveTouch @ Tue, 12 Aug 2008, 15:22)
happy.gif sorry tongue.gif kheb bijna me 2k post wink.gif daarna stop ik gelijk

Regardz, IntensiveTouch
Member
Posts: 10,335
Joined: May 1 2003
Gold: 0.00
Aug 12 2008 08:37am
Quote (Kanni @ Tue, 12 Aug 2008, 15:55)


Je hebt er bijna 4000, aan de slag!
Member
Posts: 1,595
Joined: Jul 27 2007
Gold: 0.00
Aug 12 2008 03:14pm
Iphone in je poll? ik wist niet dat dat ook een laptop was :S
Iphone is troep btw gewoon een mooi acertje nemen van een eurotje of 400 heb je al een prima surflaptopje tenzij je zware applicaties moet draaien dan kom je duurder uit
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 12 2008 03:31pm
Quote (Nyazzin @ Tue, 12 Aug 2008, 22:14)
Iphone in je poll? ik wist niet dat dat ook een laptop was :S
Iphone is troep btw gewoon een mooi acertje nemen van een eurotje of 400 heb je al een prima surflaptopje tenzij je zware applicaties moet draaien dan kom je duurder uit


MAC > acer >.<
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll