d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Het Grote Negertopic Ik Bedoel Soliciteer Topic. > Polololol? ;d
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 31 2008 12:13pm
Quote (edujackass @ Thu, Jul 31 2008, 06:08pm)

alberthein vereist btw geeneens een cv bij het soliciteren. je vult een blaadje in met gegevens geeft dat aan die mensen en ze bellen je terug zodat je langs kan komen. ja die kassa job heb ik flink vertyfd.. naja wilde zowiezo liever vakkenvullen en nu zijn mijn ouders ook overtuigd dat ik een heel jaar kan doen.


en daarbij, ik denk niet dat je in de toekomst nogsteeds geintereseerd bent in baantjes bij een supermarkt keten.

zodra je afgestudeerd bent (je gaat iets in de ict doen ofzo? tongue.gif) dan zal een willekeurig ict bedrijf (of welke richting je dan ook op gaat) het geen reet boeien wat je bij alberthein deed.
gewoon niet invullen @ cv dus
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Jul 31 2008 12:38pm
Quote (edujackass @ Thu, Jul 31 2008, 05:26pm)
ik sta versteld van je dikheid+je zwakke speisvertering waar je heel lang geleden over poste+ je dagelijkse behoefte om op een spelletjes forum te laten weten dat je joints rookt.


blij dat je terug bent smile.gif word er nog eens wat fijne verwijten gepost , is altijd leuk om te lezen
vooral als ze tege mischa zijn happy.gif

GIEB HIM 0% WARN
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 31 2008 01:12pm
Quote (edujackass @ Thu, 31 Jul 2008, 18:19)
die ziekte waar je een topic over maakte toen je zei wat zou je doen als je hiermee in bed lag en toen enge fotos en toen zei iedereen naar de wc gaan en dan stiekem huis verlaten etc was egt een kwaliteitstopic..
Ooooh, dat haha. Ja, gruwelijk :--D
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 31 2008 03:23pm
AH is echt fucking gangster. Veel plezier, Eduard!
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 31 2008 06:38pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jul 31 2008, 09:23pm)
AH is echt fucking gangster. Veel plezier, Eduard!


Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 4 2008 10:23am
kanker kanker kanker kanker KANKER KAAAAAANKER

die godversetyvede 2de alberthein in breda wil me ook al niet omdat ik dan met de bus van 11 uur naar huis zou moeten gaan godverdomme GODVERDEGODVERAASDA;FF;SDJ;FSDJA;LFSDAJLHJI3OEHEOIWR;
EN DIE TERING VAKANTIE IS AL BIJNA VOORBIJ TERINGKANKERTERINGWIKWIL EEN LAOPTOPGODVERDOMME

nog een baantje krijgen voordat deze vakantie voorbij is zit er dus niet meer in -.-

This post was edited by edujackass on Aug 4 2008 10:25am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Aug 4 2008 10:40am
Op naar de aardbeienvelden of de post in!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Aug 4 2008 10:48am
nee dude, me ouders deden al zo kut over werken tijdens school en als ik dan tog niet leuk werk kan doen met mensen die ik ken ga ik egt geen moeite doen om nog ff snel 1 week te kunnen aarbeien plukken met van die 13 jarige kut kinders..

godverdomme ik ben teleurgesteld.. had nog zo uitgekeken naar een vast inkomen per maand en waar dat ik dat allemaal aan ging uitgeven.
nu moet ik godverdomme BLIJVEN lenen van ouders die ik al 220 euro schuld sta teringterinteringkankertyfusgodverdooomeeeee KUTT KUTTTTTTTTTT

This post was edited by edujackass on Aug 4 2008 10:53am
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Aug 4 2008 11:07am
Quote (edujackass @ Mon, 4 Aug 2008, 17:48)
nee dude, me ouders deden al zo kut over werken tijdens school en als ik dan tog niet leuk werk kan doen met mensen die ik ken ga ik egt geen moeite doen om nog ff snel 1 week te kunnen aarbeien plukken met van die 13 jarige kut kinders..

godverdomme ik ben teleurgesteld.. had nog zo uitgekeken naar een vast inkomen per maand en waar dat ik dat allemaal aan ging uitgeven.
nu moet ik godverdomme BLIJVEN lenen van ouders die ik al 220 euro schuld sta teringterinteringkankertyfusgodverdooomeeeee KUTT KUTTTTTTTTTT


i nn werk.. heb betaalde stage
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Aug 4 2008 11:24am
omgroflmaolol

roflcopter
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll