d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Eduard!
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 30 2008 04:17am
Quote (Mischa @ Wed, Jul 30 2008, 10:10am)
okay, jammer dat ik niet aan topic staren doe, lezen is geen probleem voor mij

ik ga een joint roken doei


woow ff opscheppen dat je blowt, ben nu echt jaloers man!
hoe kan ik zo stoer dik en lelijk als jou worden dan?
Banned
Posts: 27,626
Joined: Jan 4 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
Jul 30 2008 06:33am
Vreselijk, al die flame en spamzooi die je altijd krijgt in normale dutch topic's :S

Sorry voor de spam hoor, sommige mensen zouden gewoon eens een beetje volwassen moeten worden >.<

/E: En dan gaan ze ook nog ruzie maken in een ander z'n topic, dieptriest sommige mensen hier;
Btw als iemand dit negatief quote, PM het me dan, ik zal je quotes hier niet meer lezen.


This post was edited by Gewoon_Divine on Jul 30 2008 06:36am
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 30 2008 06:51am
Quote (Gewoon_Divine @ Wed, 30 Jul 2008, 14:33)
Vreselijk, al die flame en spamzooi die je altijd krijgt in normale dutch topic's :S

Sorry voor de spam hoor, sommige mensen zouden gewoon eens een beetje volwassen moeten worden >.<

/E: En dan gaan ze ook nog ruzie maken in een ander z'n topic, dieptriest sommige mensen hier;
Btw als iemand dit negatief quote, PM het me dan, ik zal je quotes hier niet meer lezen.

Ja, en dan?
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jul 30 2008 07:06am
Quote (Snielsje @ Wed, Jul 30 2008, 10:17am)
woow ff opscheppen dat je blowt, ben nu echt jaloers man!
hoe kan ik zo stoer dik en lelijk als jou worden dan?


ik ga er niet eens op in zo laag
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 30 2008 09:34am
Het kan me niets schelen hoeveel hierin gespammed wordt, toch bedankt hoor! : )

Maar wil nu toch onderhand ook wel eens wat meer advies over hoe ik die computer kan fixen!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 10:13am
Quote (Gewoon_Divine @ Wed, 30 Jul 2008, 14:33)
Vreselijk, al die flame en spamzooi die je altijd krijgt in normale dutch topic's :S

Sorry voor de spam hoor, sommige mensen zouden gewoon eens een beetje volwassen moeten worden >.<

/E: En dan gaan ze ook nog ruzie maken in een ander z'n topic, dieptriest sommige mensen hier;
Btw als iemand dit negatief quote, PM het me dan, ik zal je quotes hier niet meer lezen.


ook typ ik alles in [b] omdat ik cool ben dat denk ik iig.

Quote (Mischa @ Wed, 30 Jul 2008, 12:10)
okay, jammer dat ik niet aan topic staren doe, lezen is geen probleem voor mij

ik ga een joint roken doei


ik ga een tatoo zetten en me hoofd kaal scheren want ik ben 1000% hardcore doei

Quote (MilkAndCookies @ Wed, 30 Jul 2008, 12:06)
Eduard, dat heeft allemaal niet geholpen! Overclocken enzo, misschien moet ik toch maar nieuwe onderdelen kopen?


heahea dan is dat tog beter idee ja... iig een nieuwe processor en een vid kaart.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 30 2008 11:31am
Overclocken doe je niet of voluit, een beetje heeft echt geen zin. In het laatste geval moet je ook weten waar je mee bezig bent en de benodigde koeling aanbrengen, tenzij je kickt op frituren.

Mijn adviezen;
- Je huidige computer pimpen heeft geen zin. Koop een nieuw moederbord, processor, geheugen en videokaart.
- Ga goedkoop en simpel. Tenzij je een echte hardcore uber nerd bent merk je echt geen verschil tussen een XPCKX2000 alpha edition en een 'am2 moederbord'.
- Gebruik 1 videokaart. Die optie dat je er twee kunt koppelen is alleen bruikbaar als je van die 800 euro videokaart neemt (en de moederborden zijn vaak ook nog duurder).
- Shop bij alternate.nl, een van de goedkopere webwinkels en nog nooit problemen mee gehad.

Ik heb niet echt de tijd (en stiekem ook geen zin hehehehe) om een pc voor je samen te stellen, dus misschien dat ed dat kan doen. Ik wil dan wel controleren, heb het idee dat edje wat meer van de 'sounds' is dan van de specificaties die er echt toe doen.
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 02:50pm
baw dude moet ik weer je vuile werk opknappe he.

nja pc onderdelen erbij kopen is niet egt goed kwalitatief/prijs zegmaar. want je kan wel voor 100 euro ddr1 geheugen kopen bijv maar voor dat bedrag haal je tegewoordig 4gb ddr2......

deze shit kost 135 -- dual core proc, 2gb ram, shitty moederbord
http://www.alternate.nl/html/product/Moederborden_Socket_775_-/Alternate/Upgrade_Kit_Intel(R)_Vista_Ready/-1068962/?articleId=-1068962&tn=HARDWARE&l1=Moederborden&l2=Intel
deze shit 32 euro 8400 kaart.
http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_nVidia_PCIe_-/XFX/GF8400GS/-1067362/?articleId=-1067362&tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=NVIDIA
zelfs mijn oude 4200TI speelde WoW nog vloeiend af dus dit moet voldoende zijn.. 162 euro totaal. is te doen voor een low budget upgrade lijkt mij.

/nerdmode
http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=273237 - hij draait wel op 1.8v, wat ik dan weer liever wat lager gewild had.
http://www.techpowerup.com/gpuz/m9pr/ - dit ding koste me 270 euro bij aankoop en nu zijn er kaarten die hem dik ownen die maar 100 euro kosten. naja ik wist dat het zou gebeuren zodra ik het kocht

This post was edited by edujackass on Jul 30 2008 02:53pm
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 31 2008 05:09am
Quote (edujackass @ Wed, 30 Jul 2008, 20:50)
baw dude moet ik weer je vuile werk opknappe he.

nja pc onderdelen erbij kopen is niet egt goed kwalitatief/prijs zegmaar. want je kan wel voor 100 euro ddr1 geheugen kopen bijv maar voor dat bedrag haal je tegewoordig 4gb ddr2......

deze shit kost 135 -- dual core proc, 2gb ram, shitty moederbord
http://www.alternate.nl/html/product/Moederborden_Socket_775_-/Alternate/Upgrade_Kit_Intel(R)_Vista_Ready/-1068962/?articleId=-1068962&tn=HARDWARE&l1=Moederborden&l2=Intel
deze shit 32 euro 8400 kaart.
http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_nVidia_PCIe_-/XFX/GF8400GS/-1067362/?articleId=-1067362&tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=NVIDIA
zelfs mijn oude 4200TI speelde WoW nog vloeiend af dus dit moet voldoende zijn.. 162 euro totaal. is te doen voor een low budget upgrade lijkt mij.

/nerdmode
http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=273237  - hij draait wel op 1.8v, wat ik dan weer liever wat lager gewild had.
http://www.techpowerup.com/gpuz/m9pr/ - dit ding koste me 270 euro bij aankoop en nu zijn er kaarten die hem dik ownen die maar 100 euro kosten. naja ik wist dat het zou gebeuren zodra ik het kocht


Kek, I need Bob's approval!
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 31 2008 09:33am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 31 Jul 2008, 11:09)
Kek, I need Bob's approval!


Enneee, die processor waar jullie het allemaal over hadden?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll