Quote (Gewoon_Divine @ Wed, 30 Jul 2008, 14:33)
Vreselijk, al die flame en spamzooi die je altijd krijgt in normale dutch topic's :S
Sorry voor de spam hoor, sommige mensen zouden gewoon eens een beetje volwassen moeten worden >.<
/E: En dan gaan ze ook nog ruzie maken in een ander z'n topic, dieptriest sommige mensen hier;
Btw als iemand dit negatief quote, PM het me dan, ik zal je quotes hier niet meer lezen.
ook typ ik alles in [b] omdat ik cool ben dat denk ik iig.
Quote (Mischa @ Wed, 30 Jul 2008, 12:10)
okay, jammer dat ik niet aan topic staren doe, lezen is geen probleem voor mij
ik ga een joint roken doei
ik ga een tatoo zetten en me hoofd kaal scheren want ik ben 1000% hardcore doei
Quote (MilkAndCookies @ Wed, 30 Jul 2008, 12:06)
Eduard, dat heeft allemaal niet geholpen! Overclocken enzo, misschien moet ik toch maar nieuwe onderdelen kopen?
heahea dan is dat tog beter idee ja... iig een nieuwe processor en een vid kaart.