d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Beste M[o]nkey[115]
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 30 2008 12:17pm
Quote (Chlamydia @ Wed, Jul 30 2008, 05:28pm)
Kanker.


gefeliciteerd, wat ben ik blij dat je gewonnen hebt.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 30 2008 12:24pm
Quote (Hellskin @ Wed, 30 Jul 2008, 19:17)
gefeliciteerd, wat ben ik blij dat je gewonnen hebt.
Bij jou zou het niet eens opvallen hehehe

Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 30 2008 02:12pm
Quote (Chlamydia @ Wed, Jul 30 2008, 06:24pm)
Bij jou zou het niet eens opvallen hehehe


ik heb mensen zien sterven aan kanker, neem van mij aan dat zal je wel zien.

niet iedereen die kanker heeft krijgt een chemokuur btw (de chemo zorgt voor het uitvallen van het haar)
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 30 2008 03:01pm
Quote (Chlamydia @ Wed, 30 Jul 2008, 20:24)
Bij jou zou het niet eens opvallen hehehe


onder de gordel ouwe.
Quote (Hellskin @ Wed, 30 Jul 2008, 22:12)
ik heb mensen zien sterven aan kanker, neem van mij aan dat zal je wel zien.

niet iedereen die kanker heeft krijgt een chemokuur btw (de chemo zorgt voor het uitvallen van het haar)

ik weet nog dat ik een film zag met een jochie die had een pruik en die was boos op zon gast omdat die de hoogspanningskabels niet ergens anders wilde hangen omdat die moeder van kind overtuigd was dat dat de kanker uitzond en toen ging dat joch vechten met die man en vloog zen pruik af en toen moest ik egt focking hard lachen want ik d8 dat kind draagt een fucken toepet LOLOLOLLLL en toen zei die mama datie kanker had en voelde ik me schuldig. was egt een kut film btw.
Member
Posts: 1,935
Joined: Jun 3 2008
Gold: 6.22
Jul 30 2008 03:02pm
Quote (Hellskin @ Wed, 30 Jul 2008, 21:12)
ik heb mensen zien sterven aan kanker, neem van mij aan dat zal je wel zien.

niet iedereen die kanker heeft krijgt een chemokuur btw (de chemo zorgt voor het uitvallen van het haar)
Wat?! dat meen je niet man....
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jul 31 2008 01:50am
Quote (Chlamydia @ Wed, Jul 30 2008, 11:02pm)
Wat?! dat meen je niet man....


je snapt hem niet hè?


waar het om gaat is dat niet alle mensen met een kaal hoofd kanker hebben.
dat is net zoiets zeggen als: elke 2008 member is onder de 12 jaar,
omdat de gemiddelde jsper 18 is, jsp al 6 jaar oud is en jij je net hebt aangemeld.

dus je hebt zeker wel zenuwen om volgend jaar naar "de grote school" te gaan..
hoef je niet te uiten door volwassen mensen hier te irriteren, simpele ziel dry.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 31 2008 02:13am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 31 Jul 2008, 09:50)
je snapt hem niet hè?


waar het om gaat is dat niet alle mensen met een kaal hoofd kanker hebben.
dat is net zoiets zeggen als: elke 2008 member is onder de 12 jaar,
omdat de gemiddelde jsper 18 is, jsp al 6 jaar oud is en jij je net hebt aangemeld.

dus je hebt zeker wel zenuwen om volgend jaar naar "de grote school" te gaan..
hoef je niet te uiten door volwassen mensen hier te irriteren, simpele ziel dry.gif


Jij snapt er weinig van. Je keert Xepo zijn redenering om, poppetje!
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 7,720.00
Jul 31 2008 02:39am
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jul 31 2008, 10:13am)
Jij snapt er weinig van. Je keert Xepo zijn redenering om, poppetje!


nog 1 uit het zelfde "hokje"
ik heb al genoeg posts van je gelezen om te weten dat jouw woord al helemaal niks betekend,
Dus als je wederom graag kinderachtig wilt doen, blijf dan op dit NLD forum posten.
Dan krijg je misschien nog meer vrienden voor op je profiel die jou ook zo aardig vinden.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 31 2008 03:12am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 31 Jul 2008, 10:39)
nog 1 uit het zelfde "hokje"
ik heb al genoeg posts van je gelezen om te weten dat jouw woord al helemaal niks betekend,
Dus als je wederom graag kinderachtig wilt doen, blijf dan op dit NLD forum posten.
Dan krijg je misschien nog meer vrienden voor op je profiel die jou ook zo aardig vinden.


Hokjesgeest.

Mijn woord betekent evenveel als ieder ander hier. Of vind jij dat je jouw woord meer waard is dan het mijne? Zo ja, kan je dat dan even onderbouwen. Daar ben je namelijk zo goed in.

Ik ben niet zo kinderachtig. Ik merkte slechts op dat jouw redenering omgekeerd was. Dat is hij namelijk nog steeds. Jeweett, paard = dier, dier = paard shit.

Trouwens, met die laatste zin raak je me wel op mijn zwakke plek. Ik zou DOLGRAAG meer vrienden op mijn online D2jsp profiel willen. Echt.. add me alsjeblieft, daar hecht ik namelijk waarde aan. Ook zou ik graag youtube filmpjes van mijn imitaties van andere youtube filmpjes in mijn profiel hebben. Dat is namelijk helemaal de bom. Dan groeit mijn e-penor. Nu is het nog een scharminkeltje.

Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 31 2008 05:31am
Quote (M[o]nkey[115] @ Thu, 31 Jul 2008, 08:39)
nog 1 uit het zelfde "hokje"
ik heb al genoeg posts van je gelezen om te weten dat jouw woord al helemaal niks betekend,
Dus als je wederom graag kinderachtig wilt doen, blijf dan op dit NLD forum posten.
Dan krijg je misschien nog meer vrienden voor op je profiel die jou ook zo aardig vinden.


Kanker hey, waarom zeggen die diablo2 nerds allemaal NLD? Maar, zoals Ruben al zegt, je snapt er helemaaaaaaaaaaaaaaaal niets van!

This post was edited by MilkAndCookies on Jul 31 2008 05:31am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll