Quote (JWT @ Tue, 12 Aug 2008, 11:04)
Thanks. Ik vond het live wel harder klinken.
Het zal toch nog 'n tijdje duren eer 't album uitkomt. Er zijn nog maar drie tracks opgenomen. Dus ik gok ten vroegste zomer '09.
Kempi - Wakker in de cel (eerste single van De Zoon, dat 7 sep in de winkels ligt)
http://www.youtube.com/watch?v=iia91zDEHJsAugustus: Jawat!, Jiggy Djé, The Game
September: Kempi, Diggy Dex
November/December: Dr. Dre
MorphX: dit is wat je bedoelde denk ik:
Quote (StateMagazine)
Wat heeft hij nou precies met Rock? ‘Swagger…’ zegt hij zelf. Het woord is bijkans voor en door Wayne uitgevonden, maar de nonchalante manier van flamboyante zelfverzekerdheid is inderdaad een eigenschap die alle grote MC’s voor hem en al helemaal de grote rocksterren die hen weer voorgingen, kenmerkten.
'De nonchalante manier van flamboyante zelfverzekerdheid.'
This post was edited by Kanni on Aug 12 2008 05:15am