d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Hebben Members Nodig > Lees Dit !!!
Prev13456711Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 01:45pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 20:44)
zekers ,

zit in men clan


dat is best knap aangezien hij in OMG zit..
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 01:45pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jul 2008, 21:44)
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool

kzal em is ff afslaan dan xd

verader ^


lol biggrin.gif laat hem maar hij is goede kerel
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 01:47pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jul 2008, 21:45)
dat is best knap aangezien hij in OMG zit..


ja ,

ik spreek hem elke dag op ventrilo bijna en hij ga acc maken ,
en check www.bright-online.nl en bij diablo crew ...daar sta hij ook al bij
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 10 2008 01:47pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 21:45)
lol biggrin.gif laat hem maar hij is goede kerel


ik ken em iets langer dan jouw ^^


ben jij die belg van ventrilo?
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 01:48pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Thu, 10 Jul 2008, 21:47)
ik ken em iets langer dan jouw ^^


ben jij die belg van ventrilo?


ja wrm?
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 01:48pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 20:47)
ja ,

ik spreek hem elke dag op ventrilo bijna en hij ga acc maken ,
en check www.bright-online.nl en bij diablo crew ...daar sta hij ook al bij


gast , ik geef er maar weinig om.. ik zou er niet trots op zijn om in een clan te zitten die mensen weigert omdat ze een hoto 31 en mara 22 dragen..
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 01:49pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jul 2008, 21:48)
gast , ik geef er maar weinig om.. ik zou er niet trots op zijn om in een clan te zitten die mensen weigert omdat ze een hoto 31 en mara 22 dragen..


ja ,

toevallig nie al1 mijn beslissing dus ja
isam wil ook geen crap chars "newbs" er in
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 10 2008 01:51pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 20:49)
ja ,

toevallig nie al1 mijn beslissing dus ja
isam wil ook geen crap chars "newbs" er in


ja, en vroeg ik erom of het alleen om jou mening gaat daar? ik ken genoeg mensen die met een hoto 30 en zonder mara, "high skilled" players zoals jij ze noemt afmaken..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 10 2008 01:51pm
Quote (blacklist @ Thu, 10 Jul 2008, 21:49)
ja ,

toevallig nie al1 mijn beslissing dus ja
isam wil ook geen crap chars "newbs" er in


xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd xd

-----

ik zat ook wel is op vent wink.gif
maar zei nooit wa omdak vent haat mad.gif
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 10 2008 01:52pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 10 Jul 2008, 21:51)
ja, en vroeg ik erom of het alleen om jou mening gaat daar? ik ken genoeg mensen die met een hoto 30 en zonder mara, "high skilled" players zoals jij ze noemt afmaken..

,
ja dan kan mss wel zijn maar ga om bijde we zoeke mensen met goed eq en goede skill
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456711Next
Closed New Topic New Poll