d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zijn Er Hier Mensen Die Een Clan Zoeken? > Yoyo
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,227
Joined: Aug 27 2005
Gold: 810.00
Jul 10 2008 03:53pm
Quote (Snielsje @ Thu, 10 Jul 2008, 17:05)
Ga Terug Naar Nederlands Onderwerpen Lijst4 Gebruiker(s) lezen dit onderwerp (0 Gasten en 0 Anonieme Gebruikers)
4 Leden: Snielsje, CpTJenJen, Waterkoker, blacklist



MIKE (L)


heart.gif Mike idd biggrin.gif

Mart
Member
Posts: 5,291
Joined: Jul 28 2005
Gold: 380.24
Jul 16 2008 04:33am
Zijn jullie ladder pvp, zoja wilk wel kijken of jullie goed genoeg zijn smile.gif
Member
Posts: 1,522
Joined: Jun 28 2006
Gold: 6,358.95
Jul 16 2008 10:07am
mm, ken geen 1 van jullie
Member
Posts: 8,463
Joined: Jun 13 2007
Gold: 2.00
Jul 16 2008 12:00pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, Jul 10 2008, 05:06pm)
nee man ik heet wessel


wss is ez XD

rijk chars zegt niks over je skils hoor

wil miss wle joinen maar heb nog geen pvp char (alleen classic soso) huh.gif maar met trapper eni 2x 5-6ls claws en andere norm stuff is genoeg (ofc tegen gm duelers) ondaks meeste bmers gingen ook wel dood smile.gif
Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 16 2008 03:39pm
naja pm hem anders ff , en ik ben ook niet super rijk maar heb wel een beetje skills
voornamelijk is het gezellig het duelle zit er aan te komen maar alles op zijn tijd (A)

naja pm , Blacklist / Weinerboy / Snielsje ff voor duells ofzo smile.gif ik heb meestal in de avond tijd
en weinerboy ook meestal en blacklist overdag geloof ik

gl.
Banned
Posts: 647
Joined: Jul 14 2008
Gold: 0.00
Warn: 20%
Jul 16 2008 06:03pm
Quote (blacklist @ Thu, Jul 10 2008, 11:58am)
hallo,

Bright was oorsprongkelijk een clan van cs 1.6 maar we zijn een multi clan geworden
en nog nie zo lang hebben we een een team samegesteld op d2
en omdat we nog zo nieuwe clan zijn zoeken we nog wat members , we zijn nu nog met weinig maar we zijn wel goed
we hebben dure chars en redelijk goede pvp skills,de mensen die intresse hebben voor onze team mogen mij gerust een pmmeke sturen

we hebben ventrilo server , site , en de mensen die nog is graag csen , we hebben 4 servers op cs 1.6 ook 1 gesponserd 3 zelf betaald

hopelijk komen er rap wat members bij en als je ons wil testen in pvp pm me gerust


groeten Bream-Team wink.gif


NO NEED
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jul 17 2008 06:38am
Quote (GayMail @ Thu, Jul 17 2008, 02:03am)
NO NEED


Member
Posts: 9,951
Joined: Feb 20 2006
Gold: 187.03
Jul 17 2008 08:16am
hij vraagd toch of mense zijn die een clan zoeken , niet die geen clan zoeken stelletje,, ... hiero..
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 17 2008 12:15pm
Quote (Snielsje @ Thu, 17 Jul 2008, 14:16)
hij vraagd toch of mense zijn die een clan zoeken  , niet die geen clan zoeken stelletje,, ... hiero..


Woon jij in een woonwagen?
Member
Posts: 9,597
Joined: Dec 18 2007
Gold: 412.37
Jul 17 2008 01:34pm
Quote (dikkuhshit @ Wed, 16 Jul 2008, 12:33)
Zijn jullie ladder pvp, zoja wilk wel kijken of jullie goed genoeg zijn smile.gif


scnl zijn we
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll