d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heej Arjo, Rij Jij Je Porche Ff In De Prak Dan > True Story:
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,545
Joined: Feb 6 2006
Gold: 1,724.80
Jul 12 2008 06:42am
finaly, mijn internet doet het weer een beetje goed :-)

ik kan melden dat ik niet gevaarlijk reed of gewoon hard, ik vergat alleen naar rechts te kijken toen ik linksaf sloeg. ik had de pech dat er juist toen een auto aankwam, maar het geluk dat ik nog aan het optrekken was, ik reed net 30 km/u

de schade viel mee, rechterspatbord aardig in de kreukels, bumper een hoek vanaf, en de dorpel rechtsonder zit een lelijke deuk in, maar ik heb deze week 3 avonden hard gewerkt om de schade te herstellen, en het spatbord is uitgedeukt, moet alleen nog een 4e en een 5e laag plamuur op, en de bumper is klaar om opnieuw gespoten te worden.

ik ga alleen maandag op vakantie, en kan pas over 3 weken verder met herstellen van de schade. maar tot die tijd ziet het er al weer redelijk strak uit wink.gif

btw, ik kan nu zeggen dat ik een porsche kapot heb gereden, wie kan dat nog meer? ^^

edit: foto's komen zodra ik tijd heb om ze op mijn pc te zetten en te uploaden wink.gif

This post was edited by PYF_Secret on Jul 12 2008 06:43am
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 12 2008 09:43am
hebbie dat meissie al gebeld? om te vragen hoe het met haar is wink.gif
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jul 12 2008 02:45pm
Quote (PYF_Secret @ Sat, Jul 12 2008, 02:42pm)
finaly, mijn internet doet het weer een beetje goed :-)

ik kan melden dat ik niet gevaarlijk reed of gewoon hard, ik vergat alleen naar rechts te kijken toen ik linksaf sloeg. ik had de pech dat er juist toen een auto aankwam, maar het geluk dat ik nog aan het optrekken was, ik reed net 30 km/u

de schade viel mee, rechterspatbord aardig in de kreukels, bumper een hoek vanaf, en de dorpel rechtsonder zit een lelijke deuk in, maar ik heb deze week 3 avonden hard gewerkt om de schade te herstellen, en het spatbord is uitgedeukt, moet alleen nog een 4e en een 5e laag plamuur op, en de bumper is klaar om opnieuw gespoten te worden.

ik ga alleen maandag op vakantie, en kan pas over 3 weken verder met herstellen van de schade. maar tot die tijd ziet het er al weer redelijk strak uit wink.gif

btw, ik kan nu zeggen dat ik een porsche kapot heb gereden, wie kan dat nog meer? ^^

edit: foto's komen zodra ik tijd heb om ze op mijn pc te zetten en te uploaden wink.gif


Mwah, zal ik 00k pics uploade van me pa's porsche ^^?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 12 2008 05:39pm
Quote (Europe_Paul @ Sat, Jul 12 2008, 08:45pm)
Mwah, zal ik 00k pics uploade van me pa's porsche ^^?



je eigen porche > papa's auto.
Member
Posts: 15,375
Joined: Sep 1 2007
Gold: 34,723.00
Jul 12 2008 06:20pm
Als je je auto toch moet herstellen, kan je misschien nog andere onderdelen eronder gooien, beetje pimpen je wagen tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jul 12 2008 08:59pm
Quote (Mark28 @ Sun, Jul 13 2008, 12:20am)
Als je je auto toch moet herstellen, kan je misschien nog andere onderdelen eronder gooien, beetje pimpen je wagen tongue.gif



je klassieke porche is pas echt pimp als hij helemaal in orginele staat is.

zo'n mooie wagen moet je niet proberen "mooier" te maken met je eigen frutsels & bling.
oude porches zijn van nature al super sexy & complete.
Member
Posts: 6,486
Joined: Dec 28 2007
Gold: 1,250.00
Jul 13 2008 03:49am
Quote (Hellskin @ Sun, Jul 13 2008, 04:59am)
je klassieke porche is pas echt pimp als hij helemaal in orginele staat is.

zo'n mooie wagen moet je niet proberen "mooier" te maken met je eigen frutsels & bling.
oude porches zijn van nature al super sexy & complete.


das waar
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jul 13 2008 02:09pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, 12 Jul 2008, 01:22)
Nee, en jouw zusje ook niet.

Kant noch wal, maar goed voorbeeld doet volgen.


wat wil je hiermee zeggen?
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 13 2008 02:49pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 13 Jul 2008, 22:09)
wat wil je hiermee zeggen?


Ongeveer hetzelfde als met dit:

Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, 11 Jul 2008, 18:06)
dat je hem iedere avond in zen kont pakt teld niet mee imo...


Namelijk:

Quote (Wuben[NM] @ Sat, 12 Jul 2008, 01:22)
Kant noch wal, maar goed voorbeeld doet volgen.




Combineren, Eric! Combineric.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll