finaly, mijn internet doet het weer een beetje goed :-)
ik kan melden dat ik niet gevaarlijk reed of gewoon hard, ik vergat alleen naar rechts te kijken toen ik linksaf sloeg. ik had de pech dat er juist toen een auto aankwam, maar het geluk dat ik nog aan het optrekken was, ik reed net 30 km/u
de schade viel mee, rechterspatbord aardig in de kreukels, bumper een hoek vanaf, en de dorpel rechtsonder zit een lelijke deuk in, maar ik heb deze week 3 avonden hard gewerkt om de schade te herstellen, en het spatbord is uitgedeukt, moet alleen nog een 4e en een 5e laag plamuur op, en de bumper is klaar om opnieuw gespoten te worden.
ik ga alleen maandag op vakantie, en kan pas over 3 weken verder met herstellen van de schade. maar tot die tijd ziet het er al weer redelijk strak uit

btw, ik kan nu zeggen dat ik een porsche kapot heb gereden, wie kan dat nog meer? ^^
edit: foto's komen zodra ik tijd heb om ze op mijn pc te zetten en te uploaden
This post was edited by PYF_Secret on Jul 12 2008 06:43am