d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 3 Is Aangekondigd > Inside De Site
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 2 2008 08:34am
Quote (Zompy @ Wed, 2 Jul 2008, 15:31)
Waar is die trailer?


gewoon op blizz site.. kan niet missen
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jul 2 2008 03:54pm
Quote (Wuben[NM] @ Sat, Jun 28 2008, 02:07pm)
Ik ben zelden enthousiast voor een game, maar deze keer word ik wel kankerprada.


Ik word er wel kanker panja van maar PRADA?, je gaat toch je state of happiness niet in kleren uitdrukken?
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 2 2008 03:56pm
Quote (Burrower @ Sun, 29 Jun 2008, 14:27)
jep


zet coldworm trug in je sig verraajer
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 2 2008 04:33pm
Quote (Yoghurt. @ Wed, 2 Jul 2008, 23:54)
Ik word er wel kanker panja van maar PRADA?, je gaat toch je state of happiness niet in kleren uitdrukken?

Ik voel me anders wel Cool...


Cat.
Lachconcert.
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 3 2008 02:09pm
Quote (Yoghurt. @ Wed, 2 Jul 2008, 23:54)
Ik word er wel kanker panja van maar PRADA?, je gaat toch je state of happiness niet in kleren uitdrukken?


Je gebruikt 'gaan' toch niet als hulpwerkwoord? Je drukt je positieve gemoedstoestand toch niet in het Engels uit?
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jul 3 2008 04:36pm
Quote (Wuben[NM] @ Thu, Jul 3 2008, 10:09pm)
Je gebruikt 'gaan' toch niet als hulpwerkwoord? Je drukt je positieve gemoedstoestand toch niet in het Engels uit?


jij bent de hipste thuis...
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 4 2008 03:34am
Quote (Yoghurt. @ Fri, 4 Jul 2008, 00:36)
jij bent de hipste thuis...


Ik ben kankercoño.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 4 2008 03:44am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 4 Jul 2008, 10:34)
Ik ben kankercoño.


grammarpolice ^^
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jul 4 2008 03:49am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 4 Jul 2008, 10:34)
Ik ben kankercoño.


jij bent vieeeeeeees ruben!!
Member
Posts: 1,785
Joined: Mar 16 2008
Gold: 9.00
Jul 4 2008 04:47am
Quote (cranium-sf @ Sat, 28 Jun 2008, 13:34)
vind het niet echt op wow lijkend
op wow is er geen kans dat je een baas groter dan jezelf aleen aankunt , dit maakt diablo in mijn ogen beter dan wow


Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll