d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Discriminatie In D2 > Wat vind jij?
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 30%
Apr 20 2006 12:17pm
Quote (¢?NNI @ Mon, Apr 17 2006, 07:17pm)
Quote (GoldDrol© @ Mon, 10 Apr 2006, 11:26)
Komt het veel voor? ... ik vind van niet, heb zelf ook al nogal moeite soms met bepaalde rassen maar heb er op d2 totaal geen last van omdat je ze dan niet ziet/kent en dan toch samen speelt. Alhoewel zie flink wat nazi's in chat zitten etc. althans ze zeggen dat ze het zijn mja niet cool ik ben mezelf geen nazi maar heb toch moeite met marrokanen en turken. En jullie? Weleens problemen, ruzie's, of wat dan ook gehad. ik wel~~_ was best creepy. wat zou jij doen als je met z'n 2'en bent en er staat ineens een groep van 20 zwarten voor je met messen ? Reageer wink.gif

GoldDrol©

Ja!

Criminaliteit staat natuurlijk rechtstreeks in verband met nationaliteit. En de paashaas, die bestaat ook écht! En alsof het belachelijkheidsgehalte van dit topic nog niet laag genoeg was, betrek je der nog een computerspelletje bij. Waar ben JIJ door 20 "negers" met messen (o ja, "neger" is een scheldwoord, net zoals kutrascist) bedreigd? In een computerspelletje?

Soms moet je maar is proberen 2x na te denken voor je een mening vormt, hoewel ik twijfel of dat bij jou iets zou uitmaken.

gelijk heb je. Ik heb er niets aan toe te voegen
Member
Gold: 100.00
Apr 20 2006 12:19pm
Quote (speedcaster @ Thu, Apr 20 2006, 06:04pm)
correctie: wat zou jij doen als er een groepje MENSEN met mensen voor je staat...

sry hoor, maar wat je zegt IS discrimineren. Evenveel zwarten als blanken als chinezen doen zo'n dingen.
Je verdient 50% warn voor mijn part

ik heb hier in nederland in de gevangenis gezeten en hoe verklaar je het dat ongeveer 85% van de nederlandse gevangenen niet nederlands is...
en dat is ongeveer het persentage wat geld over heel nederland.

het is eerlijk te zeggen dat je zwarte en blanke slechterikken hebt maar je moet ook eerlijk de cyfers aan durven geven en dat er even veel slechte mensen tussen zitten is TOTAAL niet waar.

de redenen waarom ze slecht zijn geworden terzijde (want over het algemeen wordt je niet "slecht" geboren maar gemaakt, uitzonderingen zijn er altijd)

Er zijn procentueel gezien, veel meer criminelen allochtonen dan autochtonen

en of dit discriminatie is?
Het is de waarheid en probeer dat niet met z'n flut argument van tafel te vegen
Nederlanders zijn al tijden bang om gewoon eens de waarheid te zeggen

R.I.P pim...

6 mei herdenk ik je weer in stilte.

Want welke zelfrespecterende allochtoon speelt nu computerspelletjes? (daar bedoel ik niets)

dan bedoel je er niks mee dit is toch weer een sterk staaltje van een vooroordeel.

dan ben je tegen rasisme, maar je bent wel zo hypocriet om gelijk het zelfde te doen waar je toch tegen was...

This post was edited by Hellskin on Apr 20 2006 12:21pm
Banned
Warn: 30%
Apr 20 2006 12:22pm
heb PM gezonden naar njaguar...
Topic moet gesloten worden.

Racisme is misdrijf! PUNT

allez, in belgie toch.
Member
Apr 20 2006 12:24pm
als alle moeilijke onderwerpen niet meer bespreekbaar worden

HOE KOM JE DAN ERUIT MET ELKAAR?

dit is echt toppunt van zwakte om er zo een einde aan te maken...

en wees eens niet zo hypocriet, wees eerlijk iedereen discrimineerd weleens...

en zo rasistich vind ik het hier nog niet hoor

This post was edited by Hellskin on Apr 20 2006 12:25pm
Member
Gold: 1.00
Apr 20 2006 12:32pm
Mening uiten schijnt tegenwoordig al rasisme te zijn als het hierover gaat, dus ik hou gewoon mijn bek dicht.
Heeft allemaal toch geen zin.
Member
Apr 20 2006 12:38pm
Quote (Hellskin @ Thu, 20 Apr 2006, 19:19)
Quote (speedcaster @ Thu, Apr 20 2006, 06:04pm)
correctie: wat zou jij doen als er een groepje MENSEN met mensen voor je staat...

sry hoor, maar wat je zegt IS discrimineren. Evenveel zwarten als blanken als chinezen doen zo'n dingen.
Je verdient 50% warn voor mijn part

ikhebhier in nederland in de gevangenis gezeten en hoe verklaar je hetdatongeveer 85% van de nederlandse gevangenen niet nederlands is...
en dat is ongeveer het persentage wat geld over heel nederland.

hetiseerlijk te zeggen dat je zwarte en blanke slechterikken hebt maarjemoet ook eerlijk de cyfers aan durven geven en dat er even veelslechtemensen tussen zitten is TOTAAL niet waar.

de redenenwaarom zeslecht zijn geworden terzijde (want over het algemeen wordt jeniet"slecht" geboren maar gemaakt, uitzonderingen zijn er altijd)

Er zijn procentueel gezien, veel meer criminelen allochtonen dan autochtonen

en of dit discriminatie is?
Het is de waarheid en probeer dat niet met z'n flut argument van tafel te vegen
Nederlanders zijn al tijden bang om gewoon eens de waarheid te zeggen

R.I.P pim...

6 mei herdenk ik je weer in stilte.

Okej,jongen. Over een aantal zinnen noem je me hypocriet. Ik weet niet ofjij een het begrip "hypocriet" volledig begrijpt, want je lijkt verbaalniet echt snugger, maar iemand die claimt GEEN rascist te zijn, en tegelijkertijd R.I.P. Pim Fortuyn schrijft, is hypocriet.

Het merendeel van de criminele activiteiten gepleegd worden doorNEDERLANDERS OF BELGEN VAN ALLOCHTONE AFKOMST. En weet je wathet probleem is met de autochtone bevolking? Ze BLIJVEN zich focussenop de AFKOMST van die "groep", terwijl ze evengoed deBelgische/Nederlandse nationaliteit hebben. Als mensen zich wat minderfocussen op de NATIONALITEIT van criminelen en meer op het MILIEUwaarin ze opgroeien, zou de criminaliteit dalen.

Quote (Hellskin @ Thu, 20 Apr 2006, 19:19)
Want welke zelfrespecterende allochtoon speelt nu computerspelletjes? (daar bedoel ik niets)

dan bedoel je er niks mee dit is toch weer een sterk staaltje van een vooroordeel.

dan ben je tegen rasisme, maar je bent wel zo hypocriet om gelijk het zelfde te doen waar je toch tegen was...

Ja? Echt waar? Verklaar je nader.
Tenzijik er iets achter geschreven heb ik onzichtbare inkt, is er niksrascistisch aan die opmerking. Ga liever even je begrippen herhalenvoor je het peil van een rationele discussie probeert te halen.

"R.I.P. Pim"..... jonge toch.

Speedcaster:Njaguar houdt zich niet bezig met dit soort dingen, het is trouwens eenNederlandstalig forum, hoe zou hij hier ooit iets van kunnen lezen.Bovendien is er tot nu toe niets fout in dit topic en ik hoop dat hetniet gesloten worden zodat alle rascistisch getinte individuen enhypocrieten op hun plaats gezet kunnen worden.

Quote (Hellskin)
en wees eens niet zo hypocriet, wees eerlijk iedereen discrimineerd weleens...

en zo rasistich vind ik het hier nog niet hoor

Ikbehoor tot de "iedereen" en ik discrimineer niet. Stop met fouteconclusies of veralgemeningen te maken. Jij in politiek? En ik diedacht dat het niveau van de Nederlandse politiek niet meer kon dalen.Hoera.

This post was edited by ¢?NNI on Apr 20 2006 12:40pm
Member
Apr 20 2006 12:40pm
"Geef nooit op"

maar ik begrijp dat wat je bedoelt lude_speed...

ikzelf ben nogal eigenwijs. en hoe vaak ik ook de tiefus ingeslagen wordt om mijn mening ik sta ervoor en zal nooit ophouden met het verkondigen.

en wat ik vind en wat ik denk Is heus wel normaal en kan heus wel door de beugel

ik benadruk het nogmaals IK BEN GEEN RASIST.

ik ben wel eerlijk....

en dat is iets wat tegenwoordig ook al bijna slecht gevonden wordt, eerlijkheid is tegenwoordig ver te zoeken..
Member
Apr 20 2006 12:44pm
ten eerste:

naar mijn mening is het het zelfde als je zegt:

zelfrespecterende allochtonen spelen geen spelletjes

of

allochtonen zijn crimineel

jij maakt op uit het allochtoon zijn wat het gedrag van die persoon is.

en wil jij zeggen dat pim fortuyn een rasist was?

hoop het niet wat dan heb je je echt niet verdiept in wat hij echt wilde met nederland
en zijn 2e man op de lijst pim fortuyn was de heer farela (ik weet niet of ik zijn naam goed schrijf maar dat was dus een surinaamse man, en pim was rasist toch?)

en ik denk dat allochtonen noch veel meer als autochtonen onderscheid maken tussen afkomst...

en iedereen discrimineerd, jij stopt toch ook bij rood licht en gaat door bij groen?
Member
Apr 20 2006 12:55pm
Quote (Hellskin @ Thu, 20 Apr 2006, 19:44)
ten eerste:

naar mijn mening is het het zelfde als je zegt:

zelfrespecterende allochtonen spelen geen spelletjes

of

allochtonen zijn crimineel

Wat heeft dat nu weer met elkaar te maken?

jij maakt op uit het allochtoon zijn wat het gedrag van die persoon is.

Ikheb nooit gezegd dat elk individu van allochtone afkomst automatischvolgens mijn perceptie van het gemiddelde gedrag zal gaan leven. Wateen sterke argumenten geef jij toch zeg.

en wil jij zeggen dat pim fortuyn een rasist was?

Kan je dat echt niet zelf afleiden van wat ik net postte of is het een rethorische vraag?

hoop het niet wat dan heb je je echt niet verdiept in wat hij echt wilde met nederland
enzijn2e man op de lijst pim fortuyn was de heer farela (ik weet niet ofikzijn naam goed schrijf maar dat was dus een surinaamse man, en pimwasrasist toch?)

Een man die eenextreem rechtse partij leid is een rascist, sorry dat ik je role modeleven in het juiste daglicht stel hoor. Als jij denkt dat hij nietrascistisch is, dan ben je een van de heel naïeve personen waarop PimFortuyn rekende om stemmen te ontvangen.

en ik denk dat allochtonen noch veel meer als autochtonen onderscheid maken tussen afkomst...

Mja,allochtonen, autochtonen, mannen en vrouwen, allerlei verschillen ineen maatschappij. Geen van die verschillen staan in verband metrascisme.

en iedereen discrimineerd, jij stopt toch ook bij rood licht en gaat door bij groen?

Waw.Het beroep "carbaretier" staat nu op de #3de plaats van top 3 beroependie jij later zeker niet moet gaan uitoefenen. Plaats #2 is toegewijdtaan schrijver, plaats #1 is zeker en vast politici.

Edit:

Quote (Hellskin @ Thu, 20 Apr 2006)
ik ben wel eerlijk....

en dat is iets wat tegenwoordig ook al bijna slecht gevonden wordt, eerlijkheid is tegenwoordig ver te zoeken..

Eerlijkheid wordt niet bestraft. Eerlijkheid in combinatie met domheid wel.

This post was edited by ¢?NNI on Apr 20 2006 12:58pm
Member
Apr 20 2006 01:34pm
Ikheb nooit gezegd dat elk individu van allochtone afkomst automatischvolgens mijn perceptie van het gemiddelde gedrag zal gaan leven. Wateen sterke argumenten geef jij toch zeg.

nee maar je scheert ze allemaal wel eventjes over een kant en dat is discriminatie toch.
en om iedere (extreem) rechts figuur afschilderen als een rasist is opzich al een rasistiche uitspraak.
maar dat zal je vast niet begrijpen erkennen of begrijpen, jammer.

maar ik heb geen zin om met jou in discussie te gaan heb al een paar keer proberen iets uit te leggen maar je gaat er overheen met flut argumenten begint offensive te worden en bepaalt maar vast wat ik later in me leven maar niet moet gaan doen.

gelukkig heb ik zelf een eigen keuzen en zal me niet laten leiden door personen die vinden dat ik iets niet kan.

het heeft weinig zin om veder te discuseren omdat wat we ook zeggen we elkaar toch niet bergijpen en ben hier niet om ruzie te maken ben hier voor mijn plezier en eventueel om op een normale en nuttige manier te discuseren. en heb niet het gevoel dat dat op deze manier lukt.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll