Quote (Hellskin @ Thu, 20 Apr 2006, 19:44)
ten eerste:
naar mijn mening is het het zelfde als je zegt:
zelfrespecterende allochtonen spelen geen spelletjes
of
allochtonen zijn crimineel
Wat heeft dat nu weer met elkaar te maken?
jij maakt op uit het allochtoon zijn wat het gedrag van die persoon is.
Ikheb nooit gezegd dat elk individu van allochtone afkomst automatischvolgens mijn perceptie van het gemiddelde gedrag zal gaan leven. Wateen sterke argumenten geef jij toch zeg.
en wil jij zeggen dat pim fortuyn een rasist was?
Kan je dat echt niet zelf afleiden van wat ik net postte of is het een rethorische vraag?
hoop het niet wat dan heb je je echt niet verdiept in wat hij echt wilde met nederland
enzijn2e man op de lijst pim fortuyn was de heer farela (ik weet niet ofikzijn naam goed schrijf maar dat was dus een surinaamse man, en pimwasrasist toch?)
Een man die eenextreem rechtse partij leid is een rascist, sorry dat ik je role modeleven in het juiste daglicht stel hoor. Als jij denkt dat hij nietrascistisch is, dan ben je een van de heel naïeve personen waarop PimFortuyn rekende om stemmen te ontvangen.
en ik denk dat allochtonen noch veel meer als autochtonen onderscheid maken tussen afkomst...
Mja,allochtonen, autochtonen, mannen en vrouwen, allerlei verschillen ineen maatschappij. Geen van die verschillen staan in verband metrascisme.
en iedereen discrimineerd, jij stopt toch ook bij rood licht en gaat door bij groen?
Waw.Het beroep "carbaretier" staat nu op de #3de plaats van top 3 beroependie jij later zeker niet moet gaan uitoefenen. Plaats #2 is toegewijdtaan schrijver, plaats #1 is zeker en vast politici.
Edit:
Quote (Hellskin @ Thu, 20 Apr 2006)
ik ben wel eerlijk....
en dat is iets wat tegenwoordig ook al bijna slecht gevonden wordt, eerlijkheid is tegenwoordig ver te zoeken..
Eerlijkheid wordt niet bestraft. Eerlijkheid in combinatie met domheid wel.
This post was edited by ¢?NNI on Apr 20 2006 12:58pm