d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hans Teeuwen > Wat Vind Je Van Em
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 1,595
Joined: Jul 27 2007
Gold: 0.00
Jul 14 2008 02:04am
Bertje Vis en Jochem Meijer!
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Jul 14 2008 08:06am
Quote (human789456 @ Sun, 13 Jul 2008, 13:53)
urbanus is en blijft de meester van het vak!


de oude live versies van urbanus blijven wel top ja smile.gif
POESJE STOEJ POESJE STOEJ MIJNE SELDER STA IN BLOEI!
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jul 14 2008 09:37am
Iets waarin hans teeuwen wel top is: http://www.youtube.com/watch?v=EFr869yJngA
Banned
Posts: 3,751
Joined: Mar 27 2008
Gold: 37.51
Warn: 50%
Jul 14 2008 11:06am
Hans Teeuwen is gewoonweg niet grappig.
Member
Posts: 4,168
Joined: Nov 14 2006
Gold: 0.00
Jul 16 2008 05:17am
happy.gif

Acc naam zegt genoeg denk ik.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jul 16 2008 05:31am
Quote (TheErrand @ Mon, 14 Jul 2008, 18:06)
Hans Teeuwen is gewoonweg niet grappig.


en sommige mensen hebben gewoonweg geen humor
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
Jul 16 2008 09:21am
Quote (Chlamydia @ Mon, 23 Jun 2008, 22:03)
Nee.


Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Jul 20 2008 09:56am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, 14 Jul 2008, 11:37)
Iets waarin hans teeuwen wel top is: http://www.youtube.com/watch?v=EFr869yJngA


http://www.youtube.com/watch?v=PCcL8_AoLMQ

vindek veel beter.

This post was edited by muizenscheet on Jul 20 2008 09:56am
Member
Posts: 4,324
Joined: Aug 19 2007
Gold: 5,581.01
Jul 20 2008 09:57am
Quote (NL-JOERI @ Tue, 24 Jun 2008, 10:40)
Hans Teeuwen <- Geniaal smile.gif


Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 20 2008 11:26am
enige caberatierrr dinges die ik leuk vond was najib amhali in zijn optrede ''most wanted'' van de rest vind ik het allemaal maar matig.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll