Quote (tenshinhan @ Wed, Jun 25 2008, 09:54pm)
Nee maar heb intotaal 4x de CD's kapot gemaakt in 8/10jaar tijd zolang ik het speelde, 1tje ging stuk in me pc 4/5jaa trg
diabloII kwam uit in 2001 dus 8/10 jaar. doe je goed

ik speel nogsteeds met m'n eerste classic & lod cdtje.