d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Sawrevenge Aka Pauline > Foto Van Jou?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 22,507
Joined: Dec 10 2006
Gold: Locked
Warn: 10%
Jun 30 2008 11:31am
lol'd xd
Member
Posts: 9,868
Joined: Jul 29 2005
Gold: 11.33
Jul 2 2008 01:22am
Quote (Jah_Cardi @ Mon, 30 Jun 2008, 12:13)
yoghurt gtfo nn trash talk over men meisje ~


Hahahaha, als ik een meisje was en ik zag mijn vriendje zoiets zeggen op het internet, zou ik em dumpen! :<
Member
Posts: 28
Joined: Jul 2 2008
Gold: 0.00
Jul 2 2008 03:02pm
/fake.

te lekekr voor een i-net girl tongue.gif
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jul 2 2008 03:47pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 30 2008, 06:33pm)
als we gewoon allemaal normaal doen en niet die gast zo plagen... laat em lekker met rust


Ok welke van de 2 mogen we niet meer plage?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jul 2 2008 04:30pm
Quote (sK_Kabouter @ Mon, 30 Jun 2008, 18:30)
Kom op, hoe oud ben je? Je gaat je relatie toch niet ventileren en verdedigen over het internet. Dat is bijna net zo triest als donn-e

Donn-e is daarentegen wel een baas. JWT.

Quote (BBDG)
als we gewoon allemaal normaal doen en niet die gast zo plagen... laat em lekker met rust

Ja, maar jij gelooft dan ook dat het echt een meisje is. Dat maakt het makkelijker.
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jul 3 2008 04:39pm
Quote (Kanni @ Thu, Jul 3 2008, 12:30am)
Ja, maar jij gelooft dan ook dat het echt een meisje is. Dat maakt het makkelijker.


ding ding ding, we got a winner!
Member
Posts: 5,881
Joined: Sep 2 2005
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 13 2008 09:14pm
Quote (SaWrevenge @ Thu, 19 Jun 2008, 23:12)
dit ben ik
maar wel al een jaartje of 2 geleden
http://i285.photobucket.com/albums/ll60/benkakt/ikke.jpg

hey leuke schoenen, neuken?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll