Quote (sK_Kabouter @ Mon, 30 Jun 2008, 18:30)
Kom op, hoe oud ben je? Je gaat je relatie toch niet ventileren en verdedigen over het internet. Dat is bijna net zo triest als donn-e
Donn-e is daarentegen wel een baas. JWT.
Quote (BBDG)
als we gewoon allemaal normaal doen en niet die gast zo plagen... laat em lekker met rust
Ja, maar jij gelooft dan ook dat het echt een meisje is. Dat maakt het makkelijker.