d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Ben Onverslagen In Duels Ladder Vs Nlers > Iemand Een Duel Vs Mij Nu Het Nog Kan?
Prev13456726Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 18 2008 12:36pm
Quote (Kanni @ Tue, 17 Jun 2008, 22:40)
Ik denk dat hij heeft heeft over die quote uit z'n profiel waar ik en dat andere mannetje op reageerde.
Daar zegt hij dat hij 'uren zou spenderen aan het warnen en sluiten van topics zodat het forum erop vooruitgaat' en nu blijkt dat hij dat enkel zou doen als hij een trusted of mediator tag zou hebben. Ik gok dat hij moderator bedoelt, anders zie ik de link niet, maar goed.
Uren spenderen aan het sluiten van topics als ambitie.
Ieder z'n ding.


Precies,
En dit is exact de reden waarom ik de board zou opschonen. te veel zinloze discussies. tis leuk dat julie me beledigen grappig. w/e
maar er komt gewoon helemaal niets van, k vraag alleen als je zo zelfverzekert ben. geef me dan een Pm en win je. nja goed gedaan en respect
ik zou me helemaal dood schamen iemand weg te flamen zonder dat ik ook maar n char zelf had.

hoe haal je het zelfs in je hoofd sleep.gif

Sensitive. en andere dudes pm ik terug.
thx.

Cranium ook Gepmed, duel komt vrijdag zoals je wilt. smile.gif

This post was edited by DuffmanX on Jun 18 2008 12:42pm
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
Jun 18 2008 01:23pm
Quote (DuffmanX @ Wed, 18 Jun 2008, 20:36)
Precies, 
En dit is exact de reden waarom ik de board zou opschonen.  te veel zinloze discussies.  tis leuk dat julie me beledigen  grappig. w/e
maar er komt gewoon helemaal niets van, k vraag alleen als je zo zelfverzekert ben. geef me dan een Pm en win je. nja goed gedaan en respect
ik zou me helemaal dood schamen iemand weg te flamen zonder dat ik ook maar n char zelf had.

hoe haal je het zelfs in je hoofd sleep.gif

Sensitive. en andere dudes pm ik terug.
thx.

Cranium ook Gepmed, duel komt vrijdag zoals je wilt. smile.gif


Wellicht halen sommige mensen hier hun zelfvertrouwen niet uit Diablo II. Ooit wel eens in je opgekomen?

Jij lijkt me iemand die op straat wordt verkracht door 6 man van verschillende geloofsovertuigingen en etnische afkomsten. Als ze met je klaar zijn, stof je je kleren af en denk je: "Maar ze verslaan mijn trapper niet!"

Goed, net als religie zal dat enkele voordelen bieden, maar het lijkt me vrij ver van de werkelijkheid afstaan.
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 18 2008 01:47pm
Quote (Wuben[NM] @ Wed, 18 Jun 2008, 20:23)
Wellicht halen sommige mensen hier hun zelfvertrouwen niet uit Diablo II. Ooit wel eens in je opgekomen?

Jij lijkt me iemand die op straat wordt verkracht door 6 man van verschillende geloofsovertuigingen en etnische afkomsten. Als ze met je klaar zijn, stof je je kleren af en denk je: "Maar ze verslaan mijn trapper niet!"

Goed, net als religie zal dat enkele voordelen bieden, maar het lijkt me vrij ver van de werkelijkheid afstaan.


bedankt voor je mening.. maar we zijn hier tog allemaal voor games of niet dan? ik geloof zelfs dat deze site voor diablo 2 gemaakt is samen met de bot ervoor..... ik
mischien ben jij beter op zn plaats op een praatgroep dan in deze topic.

bovendien krijg ik nu eindelijk de aandacht die ik ooit hoopte te krijgen een goede 1-1 duel vs een nederlander, jammer dat je het niet begrijpt
leuk verhaaltje.

k heb al n aantal gasten van julie geduelt Thx daarvoor, maar sorry nog steeds niet verloren.
sommige waren echt nice.

Groetjes.
en laat n berichtje achter.

This post was edited by DuffmanX on Jun 18 2008 01:48pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 18 2008 01:47pm
Wuben heeft de spijkers eigenlijk al op de kop geslagen (als Jack Spijkerman), maar goed.

Quote (DuffmanX @ Wed, 18 Jun 2008, 20:36)
Precies, 
En dit is exact de reden waarom ik de board zou opschonen.  te veel zinloze discussies.  tis leuk dat julie me beledigen  grappig. w/e
maar er komt gewoon helemaal niets van, k vraag alleen als je zo zelfverzekert ben. geef me dan een Pm en win je. nja goed gedaan en respect
ik zou me helemaal dood schamen iemand weg te flamen zonder dat ik ook maar n char zelf had.

hoe haal je het zelfs in je hoofd sleep.gif

Goed, maar heb je behalve dat computerspelletje nog iets in je leven?
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 18 2008 01:51pm
Quote (Kanni @ Wed, 18 Jun 2008, 20:47)
Wuben heeft de spijkers eigenlijk al op de kop geslagen (als Jack Spijkerman), maar goed.


Goed, maar heb je behalve dat computerspelletje nog iets in je leven?


Nou.. blijkbaar ben ik pedofiel.



This post was edited by DuffmanX on Jun 18 2008 02:02pm
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 18 2008 02:03pm
Pedofiel?
Slaat dat op de situatie die Wuben schetste? Want dat zou je geen pedofiel maken, maar een slachtoffer van verkrachting. Klein verschil.

Maar even serieus: heb je nog iets waar je trots op kan zijn of is het spelen van een computerspelletje het beste dat je al in je leven hebt bereikt?
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 18 2008 02:09pm
Quote (Kanni @ Wed, 18 Jun 2008, 21:03)
Pedofiel?
Slaat dat op de situatie die Wuben schetste? Want dat zou je geen pedofiel maken, maar een slachtoffer van verkrachting. Klein verschil.

Maar even serieus: heb je nog iets waar je trots op kan zijn of is het spelen van een computerspelletje het beste dat je al in je leven hebt bereikt?


beste van de nederland... als je de topic title zou hebben geleest of de rest van de topic zou je weten dat ik daar probeer achter te komen, daarom heb ik deze topic gemaakt
als niemand me beat heeft me blijkbaar niet zo veel moeite gekost...

en ja ik ben trots want

ik ben pedofiel
en een slachtoffer van verkrachting

en waarom?

nou. euhm.. omdat ik nederlanders uitdaag? my mistake i guess.

imo je hebt je statement duidelijk gemaakt. je vind me n zielig mannetje
thx, ik accepteer nu graag uitdagingen.

This post was edited by DuffmanX on Jun 18 2008 02:11pm
Member
Posts: 10,552
Joined: Jul 7 2007
Gold: 901.70
Jun 18 2008 02:16pm
Quote (DuffmanX @ Wed, 18 Jun 2008, 22:09)
thx, ik accepteer nu graag uitdagingen.


Hier :~)

PM maar dan kunnen we tijd/datum kiezen.
Member
Posts: 8,200
Joined: Feb 5 2005
Gold: 101,699.00
Jun 18 2008 02:48pm
Quote (8460 @ Wed, 18 Jun 2008, 21:16)
Hier :~)

PM maar dan kunnen we tijd/datum kiezen.


thanks voor duel. Echt close maar k heb uiteindelijk 3-2 gewonnen
Nice boner smile.gif

Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Jun 18 2008 02:55pm
Quote (DuffmanX @ Wed, Jun 18 2008, 08:09pm)

imo je hebt je statement duidelijk gemaakt.  je vind me n zielig mannetje.
En ik vind je een beetje duf, man!

Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456726Next
Closed New Topic New Poll