Quote (SaWrevenge @ Wed, Jun 18 2008, 09:46pm)
lol pauline ^^
wie ben jij?
Olivier, meeste noeme me gewoon oli

Maar 'k speel niet zo vaak meer dus 'k betwijfel of je me herinnert.
Quote (Falkerakatim @ Thu, Jun 19 2008, 06:10pm)
Tim, en jij ...
de geruchten gaan dat jij me niet afkan .. omdat ik een grote mond heb in BEL channel

Vouch! Tim heeft een slecht karakter, telkens Kelly pesten, je zou je moeten schamen!