d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Zouden We Roemenie Moeten Laten Winnen? > Dan Liggen Italie En Frankrijk Eruit
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 16 2008 08:51am
Quote (stiphond @ Mon, 16 Jun 2008, 12:45)
niet laten winnen hoeven we niet nog en keer tegen fracne en italy!


je spreekt jezelf tegen..
Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 20 2008 05:14am
had ik wel gedaan

Quote (CpTJenJen @ Mon, Jun 16 2008, 02:51pm)
je spreekt jezelf tegen..


lol

waar is je verstand?

This post was edited by sensitive on Jun 20 2008 05:14am
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 20 2008 05:18am
Quote (sensitive @ Fri, 20 Jun 2008, 12:14)
had ik wel gedaan



lol

waar is je verstand?


hij heb gelijk..

de kans bestaat dat we tege Italie moete..
Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 20 2008 05:21am
Quote (JurK. @ Fri, Jun 20 2008, 11:18am)
hij heb gelijk..

de kans bestaat dat we tege Italie moete..


ach ja,....ik vind je moet van iedereen winne wink.gif als je ek of wk wilt worden
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Jun 20 2008 05:37am
Quote (sensitive @ Fri, 20 Jun 2008, 12:21)
ach ja,....ik vind je moet van iedereen winne wink.gif als je ek of wk wilt worden


eens, maar dan nog zou t wel zwaar zuur zijn als we nu door italie de grond in gestapt worre..
Member
Posts: 10,968
Joined: Jan 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Jun 20 2008 05:38am
Quote (JurK. @ Fri, Jun 20 2008, 11:37am)
eens, maar dan nog zou t wel zwaar zuur zijn als we nu door italie de grond in gestapt worre..


haha daar dacht ik ookal aan ^^ en ik denk dat het echt ook gaat gebeuren...mja beetje geloof in onze team biggrin.gif
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 20 2008 06:06am
Quote (JurK. @ Fri, Jun 20 2008, 11:37am)
eens, maar dan nog zou t wel zwaar zuur zijn als we nu door italie de grond in gestapt worre..


Mja anders zou je ook door roemeniƫ de grond in gestampt kunnen worden, 't is een minder waarschijnlijk scenario maar je kan nooit weten. Nederland heeft wel bewezen dat ze beter zijn maar Roemeniƫ is ook niet echt slecht. Het beste is gewoon om altijd je best te doen, als je dan effectief de beste bent dan win je en anders had je het toch niet verdiend.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll