Quote (JurK. @ Fri, Jun 20 2008, 11:37am)
eens, maar dan nog zou t wel zwaar zuur zijn als we nu door italie de grond in gestapt worre..
Mja anders zou je ook door roemeniƫ de grond in gestampt kunnen worden, 't is een minder waarschijnlijk scenario maar je kan nooit weten. Nederland heeft wel bewezen dat ze beter zijn maar Roemeniƫ is ook niet echt slecht. Het beste is gewoon om altijd je best te doen, als je dan effectief de beste bent dan win je en anders had je het toch niet verdiend.