Quote (triple_han @ Tue, Jun 10 2008, 03:37pm)
Ik vond ribery tegenvallen, Benzema mocht niet als echte spits spelen, Anelka vind ik nooit iets eerlijk gezegd. Het wachten is op Henry denk ik, hopelijk is hij beter in vorm dan bij Barcelona.
Hopelijk?
Wrom hopelijk?
Om een mooie wedstrijd te zien, of om FR te laten winnen??

Ik denk 2-1 NL-FR