Quote (mUMmY- @ Tue, 10 Jun 2008, 01:15)
Geweldige shirts toen trouwens. Maar ben het met je eens, als ze dit zo vol kunnen houden maken ze zeker een kans op de eindoverwinning. Superwedstrijd!
Inderdaad. Ik vind die shirts van vroeger sowieso wel mooier. Niet alleen bij Nederland.
Quote (sK_Kabouter @ Tue, 10 Jun 2008, 10:16)
Lag er niet eentje achter het doel? Kan ook te maken hebben met mijn kater.... Wat een top wedstrijd!
oja: "Je kan je als verdediger niet aan het spel onttrekken"
Klopt. Buffon botste aan tegen 'n verdediger die daardoor buiten de lijnen viel. Geen buiten spel dus.
Ik kijk voetbal op de Nederlandse zender en daar hadden ze die regel opgezocht waardoor bleek dat het geen buitenspel was, en op het Vlaamse VT4 belden ze naar één of andere scheidsrechter, die zei dat het wél buitenspel was. Kenkerbelgen.