d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Italie Nederland!
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 10 2008 03:50am
Quote (CpTJenJen @ Tue, Jun 10 2008, 10:49am)
GA SNEL ERGENS EEN HERHALNING VANDAAN TOVEREN ge-wel-dig was ie!!


heb geen digi-dinges :C
Even navraag doen bij paar belgen die de match wel gezien hebben ohmy.gif
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 03:52am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 10 Jun 2008, 10:50)
heb geen digi-dinges :C
Even navraag doen bij paar belgen die de match wel gezien hebben ohmy.gif


www.uitzendinggemist.nl

wie weet

Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 10 2008 07:29am
Hij was wel mooi he gasten? waar hebben jullie het gevierd?
Banned
Posts: 6,477
Joined: Nov 24 2006
Gold: 6.67
Warn: 100%
Jun 10 2008 08:08am
Quote (Zompy @ Tue, 10 Jun 2008, 15:29)
Hij was wel mooi he gasten? waar hebben jullie het gevierd?


bij de tv, gaaf he?
Member
Posts: 5,577
Joined: Dec 13 2005
Gold: 0.00
Jun 10 2008 08:29am
Quote (mUMmY- @ Tue, 10 Jun 2008, 01:15)
Geweldige shirts toen trouwens. Maar ben het met je eens, als ze dit zo vol kunnen houden maken ze zeker een kans op de eindoverwinning. Superwedstrijd!

Inderdaad. Ik vind die shirts van vroeger sowieso wel mooier. Niet alleen bij Nederland.

Quote (sK_Kabouter @ Tue, 10 Jun 2008, 10:16)
Lag er niet eentje achter het doel? Kan ook te maken hebben met mijn kater.... Wat een top wedstrijd!

oja: "Je kan je als verdediger niet aan het spel onttrekken"

Klopt. Buffon botste aan tegen 'n verdediger die daardoor buiten de lijnen viel. Geen buiten spel dus.

Ik kijk voetbal op de Nederlandse zender en daar hadden ze die regel opgezocht waardoor bleek dat het geen buitenspel was, en op het Vlaamse VT4 belden ze naar één of andere scheidsrechter, die zei dat het wél buitenspel was. Kenkerbelgen.
Member
Posts: 7,364
Joined: Feb 17 2006
Gold: 175.00
Jun 10 2008 12:01pm
zag zojuist dat nederland gisteren wat kont geschopt heeft
goed gedaan jongens ^^
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Jun 10 2008 12:16pm
Quote (Kanni @ Tue, 10 Jun 2008, 15:29)
Klopt. Buffon botste aan tegen 'n verdediger die daardoor buiten de lijnen viel. Geen buiten spel dus.

Ik kijk voetbal op de Nederlandse zender en daar hadden ze die regel opgezocht waardoor bleek dat het geen buitenspel was, en op het Vlaamse VT4 belden ze naar één of andere scheidsrechter, die zei dat het wél buitenspel was. Kenkerbelgen.


Aan de woorden van Johan Cruijf (Ned 1) mag en kan niet getwijfeld worden.

This post was edited by sK_Kabouter on Jun 10 2008 12:16pm
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Jun 10 2008 02:12pm
Quote (Kanni @ Tue, 10 Jun 2008, 15:29)
Klopt. Buffon botste aan tegen 'n verdediger die daardoor buiten de lijnen viel. Geen buiten spel dus.

Ik kijk voetbal op de Nederlandse zender en daar hadden ze die regel opgezocht waardoor bleek dat het geen buitenspel was, en op het Vlaamse VT4 belden ze naar één of andere scheidsrechter, die zei dat het wél buitenspel was. Kenkerbelgen.


beste commentaal is toch van de engelsen imo..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 10 2008 03:13pm
Quote (Kanni @ Mon, 9 Jun 2008, 23:19)
20 jaar. EK 88 won Nederland.
Ach, ja. Ik ben sowieso voor Nederland, maar het maakt me dubbel zo blij dat net Italië zo'n nederlaag moet slikken.


88 wat een prachtjaar is dat toch!
Member
Posts: 5,822
Joined: Aug 2 2007
Gold: 20.61
Warn: 20%
Jun 11 2008 11:27am
nice game m8s, but italy is the best tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll