Quote (Snielsje @ Wed, May 28 2008, 06:32pm)
ik ben zelf een stucadoor , naja nog niet ik zit op een stucadoors opleiding en het is een BBL opleiding dat houdt in
dat ik 5 dagen per maand naar school moet en der rest moet werken.
en nu jullie!

en als jullie vragen hebben hoor ik het wel.
Kok in spe

Oftewel: Kok in wording, doe nu 1e jaar opleiding voor zelfstandigwerkend kok

Over 6 jaar ben ik helemaal 100% kok ^^
En dan nog proberen meesterkok te worden.. word zwaar, maar moet lukken xD