d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwsgierig! > Wat Voor Werk Doen Jullie ?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 1 2008 12:22pm
Quote (Zyyghe @ Sun, Jun 1 2008, 08:04pm)
Nu serieus: Ik ben gepensioneerd. Krijg net genoeg pensioengeld om mijn ADSL-verbinding te betalen, en ja, als internet je leven is, dan geef je ook meer geld uit aan internet dan aan eten, niet waar?
Ja man.

Banned
Posts: 369
Joined: Jun 1 2008
Gold: 0.00
Warn: 50%
Jun 1 2008 12:37pm
Quote (Flatulence @ Sun, Jun 1 2008, 06:22pm)
Ja man.


By the way, ben jij AfterShock niet?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 1 2008 12:45pm
Quote (Zyyghe @ Sun, Jun 1 2008, 08:37pm)
By the way, ben jij AfterShock niet?
Nope.
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Jun 1 2008 12:54pm
Quote (Flatulence @ Sun, 1 Jun 2008, 20:45)
Nope.


Wie dan?
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 1 2008 12:58pm
John Fucking Rambo.
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 1 2008 12:59pm
Quote (Flatulence @ Sun, Jun 1 2008, 07:58pm)
John Fucking Rambo.


Ew, homo's!
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 1 2008 01:09pm
Hehehehehe, gister Rambo IV gezien, best vermakelijk haha
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Jun 1 2008 03:23pm
Quote (Snielsje @ Wed, May 28 2008, 06:32pm)
ik ben zelf een stucadoor , naja nog niet ik zit op een stucadoors opleiding en het is een BBL opleiding dat houdt in
dat ik 5 dagen per maand naar school moet en der rest moet werken.

en nu jullie! smile.gif

en als jullie vragen hebben hoor ik het wel.


Kok in spe smile.gif
Oftewel: Kok in wording, doe nu 1e jaar opleiding voor zelfstandigwerkend kok biggrin.gif
Over 6 jaar ben ik helemaal 100% kok ^^

En dan nog proberen meesterkok te worden.. word zwaar, maar moet lukken xD
Member
Posts: 5,652
Joined: Jul 17 2006
Gold: 1,978.00
Jun 4 2008 11:49am
Quote (Lucas[NM] @ Sun, Jun 1 2008, 04:13pm)
En welke oliesjeik laat dat vessel customizen? wink.gif


Hij gaat de Vox Dubai heten. Dus ja... maar is voor rederij van Oord. maar gaat lekker wereldbolletjes endergelijke aanleggen
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
Jun 4 2008 04:41pm
Quote (Wuben[NM] @ Sun, Jun 1 2008, 06:16pm)
Pensioen = belangrijk!


live fast, die young!


fuck pensioen!
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll