d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Funny Quotes: > Tijd Voor Wat Luchtigheid
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:10pm
Quote (Toasts @ Mon, 2 Jun 2008, 19:09)
Nee, je zei 'ik kies zel welke retorische vragen ik beantwoord' oid.
Geef je fout gewoon toe en dan kunnen we allen verder met ons leven.


nah dat was sarcasme als je het niet begreep omdat iedereen zo zat te zeiken waarom ik er geen antwoord op gaf

lees eerst ff heel de topic door voordat je dom gaat zitten doen

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 2 2008 12:10pm
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Jun 2 2008 12:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 06:06pm)
Quote (Toasts @ Mon, Jun 2 2008, 06:00pm)
Om het te begrijpen moet je uiteraard een Gekke BadBoy zijn.

edit: TIP: Als je slimmer wilt overkomen dan je bent, gebruik dan geen woorden die je niet begrijpt..
zucht

een retorische vraag negeer je. dat deet ik. daarom typte ik dit.

shit zeg hebben jullie shit for brains?

Haha, alweer een pareltje ^^
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 2 2008 12:14pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 08:10pm)
nah dat was sarcasme als je het niet begreep omdat iedereen zo zat te zeiken waarom ik er geen antwoord op gaf

lees eerst ff heel de topic door voordat je dom gaat zitten doen


Ik neem aan dat jij de hele topic hebt gevolgd?

Waaorm doe je nogsteeds dom dan? sad.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:16pm
shit jullie zijn iritante mensen
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 2 2008 12:17pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 08:16pm)
shit jullie zijn iritante mensen


Als je t lief vraagt mag je misschien ook wel bij ons clubje!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:18pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:17)
Als je t lief vraagt mag je misschien ook wel bij ons clubje!


ik ben hetero ohmy.gif
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 2 2008 12:21pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 08:18pm)
ik ben hetero ohmy.gif


Wij hebben geen voorwaarden over geaardheid om ons clubje te joinen.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:23pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:21)
Wij hebben geen voorwaarden over geaardheid om ons clubje te joinen.


wuben zei dat je minimaal een man moet hebben gepijpt..

misschien heeft ie dat tegen jullie niet gezegd omdat dat retorisch zou zijn...
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Jun 2 2008 12:26pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 08:23pm)
wuben zei dat je minimaal een man moet hebben gepijpt..

misschien heeft ie dat tegen jullie niet gezegd omdat dat retorisch zou zijn...


Ik weet niet over welk clubje jij het hebt hoor..
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 12:28pm
Quote (Lucas[NM] @ Mon, 2 Jun 2008, 19:26)
Ik weet niet over welk clubje jij het hebt hoor..


jullie "clubje"!

het enige positieve wat aan jouw nog heb opgemerkt is je guild overigens.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll