d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jaap!
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 27 2008 10:02am
Quote (Jiggy @ Mon, 26 May 2008, 17:15)
wat waren jaap's grootste overtredingen dan>?


hij blokkeerde 2 keer n camera
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 27 2008 10:04am
Quote (JurK. @ Tue, 27 May 2008, 18:02)
hij blokkeerde 2 keer n camera


elke keer als jaap zn vette reet omdraait, blokkert ie wel 1 of 2 camera's
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
May 27 2008 02:41pm
Quote (Spykerr @ Tue, 27 May 2008, 18:04)
Quote (JurK. @ Tue, 27 May 2008, 18:02)
hij blokkeerde 2 keer n camera


elke keer als jaap zn vette reet omdraait, blokkert ie wel 1 of 2 camera's


ah ok, dat was het dus wink.gif

ze kunnen er idd neit omheen met die camera's xD
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 28 2008 09:17am
als er weer een gouden kooi komt ga ik me inschrijven als joop en heel veel wiet roken en door me eigen kots rollen
dan ben ik miljonair en koop ik d2jsp
Member
Posts: 1,819
Joined: Jan 10 2008
Gold: 111.01
May 29 2008 02:25am
Quote (Mischa @ Wed, 28 May 2008, 17:17)
als er weer een gouden kooi komt ga ik me inschrijven als joop en heel veel wiet roken en door me eigen kots rollen
dan ben ik miljonair en koop ik d2jsp


probeer het maar wink.gif
Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
May 29 2008 04:15am
Huub was echt de meester van het huis, hij heeft de meeste mensen weggekregen, direct en indirect.
dennis, nadia,lieke,natasia ga zo maar door.

gelukkig is het niet die para brother, wannabe neger
die gast kan niets en zal ook nooit iets kunnen.
dan heeft die amanda met der nepborsten nogsteeds meer talent
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
May 29 2008 04:18am
Zijn er serieus mensen die dat programma hebben gevolgd?
Banned
Posts: 492
Joined: Dec 1 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 70%
May 29 2008 08:05am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, May 29 2008, 10:18am)
Zijn er serieus mensen die dat programma hebben gevolgd?


Denk eerst na voordat je weer zon domme vraag post
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 29 2008 10:01am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, 29 May 2008, 12:18)
Zijn er serieus mensen die dat programma hebben gevolgd?


Gevolgd?
Beter vervang je het door überhaupt ooit één keer gekeken.

En ja. Ik heb het één keer gekeken (gezien)...
Per ongeluk.
Sorry.

This post was edited by WemyNM on May 29 2008 10:01am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 29 2008 10:28am
Quote (Lucas[NM] @ Thu, 29 May 2008, 12:18)
Zijn er serieus mensen die dat programma hebben gevolgd?


Zeker. Ik heb het onder dwang van vriendin redelijk gevolgd.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll