Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 26 May 2008, 17:16)
tis meer dat jij gewoon uitgeluld hebt en wat zegt de d2jsp stakker dan?
e-rage..
wat "gevat"..
Ik heb uitgeluld?
Ericje toch, volgens mij snap jij het concept van uitlullen niet.
Ten eerste; uitlullen is een werkwoord dat slechts door 12 jarigen wordt gebruikt.
Ten tweede; uitlullen in mijn boekje is het geven van zulke argumenten dat je gesprekspartner overdonderd is van de waterval aan logica dat hij niks weet te zeggen.
Laten we jouw argumenten erbij pakken:
...
Goed, die waren er dus niet. Laten we bekijken wat je wel claimt:
- Ik ben een misbruikte kutmongool.
- Mijn enige hobie (jezus man) is om "gevat" te zijn.
- Jij haat geen homo's.
- Maar wel als ze zo'n zieke geest hebben als ondergetekende.
- Vervolgens herhaal je het laatste woord uit mijn post om te laten zien dat alleen mensen zoals yours truly dat gebruiken.
Nu, wat er werkelijk gebeurd is in deze thread:
- Jij snapt niet dat ze zingt: "donker, bruin, gespierd..."
- Je probeert die topsong af te kraken door een "OMFG WTF" reactie.
- Ik zeg daar wat van, aangezien je je domheid andermaal liet zien.
- Jij raget.
- Ik lach.
- Jij claimt me uit te lullen.
- Deze boy luistert Baila Baila!
Snap je me nog, Eric? Of kom je weer met een "KEIK WAD UN L0S3R JEIJ BEN"?