d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Dè Zomerhit Van 2008
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:27am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, May 24 2008, 04:31pm)
jij bent gewoon een misbruikte kutmongool wiens enige hobie het is om hier "gevat" te zijn

zie ik eruit alsof ik er iets om geef wat jij te zeggen heb flikker gewoon op kut homo
en nee ik haat geen homo's maar wel als ze zo'n zieke geest hebben als jij hebt

tentoonspreiden ja..


Ik zie je atm niet.. dus ik kan niet zeggen of je er uit ziet als iemand die hier gevat wil zijn..
Zo kom je trouwens wel over.
En jij begint altijd te schelden zodra et niet meer met gewone woorden kan..
En jij zegt altijd tegen iemand: uitgeluld, of je ze nu uitluld of niet smile.gif
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 26 2008 09:30am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 26 May 2008, 17:16)
tis meer dat jij gewoon uitgeluld hebt en wat zegt de d2jsp stakker dan?

e-rage..

wat "gevat"..


Ik heb uitgeluld?

Ericje toch, volgens mij snap jij het concept van uitlullen niet.

Ten eerste; uitlullen is een werkwoord dat slechts door 12 jarigen wordt gebruikt.
Ten tweede; uitlullen in mijn boekje is het geven van zulke argumenten dat je gesprekspartner overdonderd is van de waterval aan logica dat hij niks weet te zeggen.

Laten we jouw argumenten erbij pakken:

...

Goed, die waren er dus niet. Laten we bekijken wat je wel claimt:
- Ik ben een misbruikte kutmongool.
- Mijn enige hobie (jezus man) is om "gevat" te zijn.
- Jij haat geen homo's.
- Maar wel als ze zo'n zieke geest hebben als ondergetekende.
- Vervolgens herhaal je het laatste woord uit mijn post om te laten zien dat alleen mensen zoals yours truly dat gebruiken.

Nu, wat er werkelijk gebeurd is in deze thread:
- Jij snapt niet dat ze zingt: "donker, bruin, gespierd..."
- Je probeert die topsong af te kraken door een "OMFG WTF" reactie.
- Ik zeg daar wat van, aangezien je je domheid andermaal liet zien.
- Jij raget.
- Ik lach.
- Jij claimt me uit te lullen.
- Deze boy luistert Baila Baila!

Snap je me nog, Eric? Of kom je weer met een "KEIK WAD UN L0S3R JEIJ BEN"?

Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
May 26 2008 09:44am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, May 26 2008, 05:30pm)

Laten we jouw argumenten erbij pakken:

...

Goed, die waren er dus niet.
Hehehehe

Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:45am
Quote (Wuben[NM] @ Mon, May 26 2008, 04:30pm)
Ik heb uitgeluld?

Ericje toch, volgens mij snap jij het concept van uitlullen niet.

Ten eerste; uitlullen is een werkwoord dat slechts door 12 jarigen wordt gebruikt.
Ten tweede; uitlullen in mijn boekje is het geven van zulke argumenten dat je gesprekspartner overdonderd is van de waterval aan logica dat hij niks weet te zeggen.

Laten we jouw argumenten erbij pakken:

...

Goed, die waren er dus niet. Laten we bekijken wat je wel claimt:
- Ik ben een misbruikte kutmongool.
- Mijn enige hobie (jezus man) is om "gevat" te zijn.
- Jij haat geen homo's.
- Maar wel als ze zo'n zieke geest hebben als ondergetekende.
- Vervolgens herhaal je het laatste woord uit mijn post om te laten zien dat alleen mensen zoals yours truly dat gebruiken.

Nu, wat er werkelijk gebeurd is in deze thread:
- Jij snapt niet dat ze zingt: "donker, bruin, gespierd..."
- Je probeert die topsong af te kraken door een "OMFG WTF" reactie.
- Ik zeg daar wat van, aangezien je je domheid andermaal liet zien.
- Jij raget.
- Ik lach.
- Jij claimt me uit te lullen.
- Deze boy luistert Baila Baila!

Snap je me nog, Eric? Of kom je weer met een "KEIK WAD UN L0S3R JEIJ BEN"?


Prachtige zin, grammaticaal 100% goed en volledig biggrin.gif
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 26 2008 09:52am
Quote (Apachai @ Mon, 26 May 2008, 17:45)
Prachtige zin, grammaticaal 100% goed en volledig biggrin.gif


Flikker godverdomme eens op, trut.
Jouw meeloop gedrag hangt menigeen ook de keel uit.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:53am
Quote (WemyNM @ Mon, May 26 2008, 04:52pm)
Flikker godverdomme eens op, trut.
Jouw meeloop gedrag hangt menigeen ook de keel uit.


^^
Ik flikker op als ik dat wil, en ik doe geen meeloperij..
Ik mag toch wel us wat leuk vinden en dat zeggen??
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 26 2008 09:54am
Quote (Apachai @ Mon, 26 May 2008, 17:53)
^^
Ik flikker op als ik dat wil, en ik doe geen meeloperij..
Ik mag toch wel us wat leuk vinden en dat zeggen??


Voorheen zei je dat je een vrouw was, tegenwoordig gedraag je je als een wijf.
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:59am
Quote (WemyNM @ Mon, May 26 2008, 04:54pm)
Voorheen zei je dat je een vrouw was, tegenwoordig gedraag je je als een wijf.


Aha, dan had ik dat beter toen kennen doen he? smile.gif
Ach, zolang het maar geen viswijf gedrag word he? xD
Member
Posts: 1,953
Joined: Feb 12 2007
Gold: 14.89
May 26 2008 10:00am
Quote (Apachai @ Mon, 26 May 2008, 17:59)
Aha, dan had ik dat beter toen kennen doen he? smile.gif
Ach, zolang het maar geen viswijf gedrag word he? xD


Vergeet vooral je tekst niet dik te maken.
Dat staat stoer.
Banned
Posts: 31
Joined: May 26 2008
Gold: 0.00
May 26 2008 11:47am
Heerlijk al deze e-drama heart.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456711Next
Add Reply New Topic New Poll