d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Posten Van Youtube Filmpje > Word Dat Nog Gedaan Hierzo Op Nld Forum?
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,539
Joined: Jul 23 2005
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 31 2008 05:51am
lol @ de duivel
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 31 2008 06:04am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, May 31 2008, 11:19am)
http://www.youtube.com/watch?v=6UX0p7uAW2s

van me vriendin ^^


Is nog goed...

Wat heeft je vriendin dan precies te maken met deze video? is ze de zanger ofo?
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 31 2008 07:19am
Quote (Ov2rkill @ Sat, May 31 2008, 12:04pm)
Is nog goed...

Wat heeft je vriendin dan precies te maken met deze video? is ze de zanger ofo?


en dan is nog de vraag wat hij met z'n vriendin te maken heeft.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 31 2008 10:17am
Quote (Hellskin @ Sat, 31 May 2008, 14:19)
en dan is nog de vraag wat hij met z'n vriendin te maken heeft.


tja dat moet je aan haar vragen
maar niet zo jaloers doen jullie, stakkers...
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 31 2008 10:25am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sat, May 31 2008, 05:17pm)
tja dat moet je aan haar vragen
maar niet zo jaloers doen jullie, stakkers...


Wat wat?
maar nee serieus, heeft ze dit opgenomen, geproduced, gezongen ofwat?
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 1 2008 03:58pm
Quote (Ov2rkill @ Sat, 31 May 2008, 17:25)
Wat wat?
maar nee serieus, heeft ze dit opgenomen, geproduced, gezongen ofwat?


zij heeft het hier gepost? op mijn acc?
en ik maar denken dat jullie slim zijn..
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 1 2008 04:02pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jun 1 2008, 10:58pm)
zij heeft het hier gepost? op mijn acc?
en ik maar denken dat jullie slim zijn..


En ik maar denken dat mensen duidelijk kunnen zijn in hetgeen ze posten.
Dacht wederom fout...
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 1 2008 04:04pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 1 Jun 2008, 23:02)
En ik maar denken dat mensen duidelijk kunnen zijn in hetgeen ze posten.
Dacht wederom fout...


heb jij wel vaker last van denk ik

van me vriendin icon_pointl.gif als je dat niet snapt dan ligt het toch echt aan jouw..
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Jun 1 2008 04:36pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, Jun 1 2008, 11:04pm)
heb jij wel vaker last van denk ik

van me vriendin icon_pointl.gif als je dat niet snapt dan ligt het toch echt aan jouw..


Vaker? Zeg eens dan...

En een woordenverzameling van 3 woorden is erg interpreteerbaar, vooral als het al geen werkwoord bevat.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 1 2008 05:13pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 1 Jun 2008, 23:36)
Vaker? Zeg eens dan...

En een woordenverzameling van 3 woorden is erg interpreteerbaar, vooral als het al geen werkwoord bevat.


miss als je ooit een vriendin kan krijgen dat je het snapt..

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 1 2008 05:13pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456710Next
Add Reply New Topic New Poll