d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Concert In Landgraaf > Ben Met Me Pa Geweest :)
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 12 2008 04:34pm
Quote (Skulvar @ Mon, May 12 2008, 10:31pm)
Meh, ik heb alleen bier en een t shirt gekocht.
Wel geniaal dat er ook een haribo stand was btw. XD

Hoe was jij trouwens naar 't concert gegaan?
Treinen waren echt vreselijk. O_O


ja haribo stand heb ik ook nog gezien en wij zijn met de auto gegaan we waren trouwens om 3 uur weer thuis lmao
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 12 2008 04:52pm
Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 11:34pm)
ja haribo stand heb ik ook nog gezien en wij zijn met de auto gegaan we waren trouwens om 3 uur weer thuis lmao


Wij zaten op de heenweg in Roermond vast omdat de treinen niet verder gingen vanwege een ongeluk.
En op de terugweg ging de trein niet verder dan Eindhoven. (Nog ongeveer 30 km van huis)
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 13 2008 02:35am
Quote (Skulvar @ Mon, 12 May 2008, 23:31)
Meh, ik heb alleen bier en een t shirt gekocht.
Wel geniaal dat er ook een haribo stand was btw. XD

Hoe was jij trouwens naar 't concert gegaan?
Treinen waren echt vreselijk. O_O


moet je maar eens naar n groot housefeest gaan, staat half de avond iedereen met rakketjes in ze hande ^^
Member
Posts: 14,570
Joined: Oct 19 2006
Gold: 0.00
Warn: 10%
May 13 2008 04:26am
Quote (JurK. @ Tue, May 13 2008, 09:35am)
moet je maar eens naar n groot housefeest gaan, staat half de avond iedereen met rakketjes in ze hande ^^


Van die raketijsjes? Die zijn lekker, even kijken of we ze nog hebben thuis. tongue.gif
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 13 2008 06:07am
Quote (dzigibau @ Mon, May 12 2008, 08:40pm)
heb je geen vrienden ofzo?


jawel hoor die heeft ze wel.
Member
Posts: 16,404
Joined: Jul 31 2005
Gold: 250.50
May 14 2008 10:41am
Quote (Hellskin @ Tue, May 13 2008, 12:07pm)
jawel hoor die heeft ze wel.


laat lullen jo die gast weet niet wat die zegt zal wel weer zo een 11 jarig pupertje zijn die te dik is van al die ijsjes eten die die van mama krijgt en waardoor die nu een dikte complex heeft van hier naar tokio omg lolzzzzzzzzzzzzz
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll