Quote (xxrey-apoxx @ Mon, May 12 2008, 11:34pm)
ja haribo stand heb ik ook nog gezien en wij zijn met de auto gegaan we waren trouwens om 3 uur weer thuis lmao
Wij zaten op de heenweg in Roermond vast omdat de treinen niet verder gingen vanwege een ongeluk.
En op de terugweg ging de trein niet verder dan Eindhoven. (Nog ongeveer 30 km van huis)