d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wiet Roken > Is Chill
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
Jun 2 2008 09:25am
Quote (sK_Kabouter @ Mon, Jun 2 2008, 03:05pm)
En jij nogsteeds wiet, viespeuk.


mja maar van wiet ga je er niet zo uit zien (zie hierboven)
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 09:42am
Quote (Flatulence @ Mon, 2 Jun 2008, 09:47)
Ah, lekker ding, mag ik je 06?

ps; iets roken/innemen waarvan je geen idee is wat het is, is echt tering stom. Toegegeven, het past wel bij je intelligentie, badboy, props voor de consistentie.


dat deed je moeder ook en nu sta jij er of is dat ook verkeerd?

This post was edited by BadBoyDeGekste on Jun 2 2008 09:43am
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Jun 2 2008 09:48am
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Jun 2 2008, 05:42pm)
dat deed je moeder ook en nu sta jij er of is dat ook verkeerd?
Leer het nou eens, 'je moeder' grappen zijn niet beledigend of grappig. Als ze daarnaast ook nog eens kant noch wal raken kom je helemaal triest over.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 2 2008 09:49am
Quote (Flatulence @ Mon, 2 Jun 2008, 16:48)
Leer het nou eens, 'je moeder' grappen zijn niet beledigend of grappig. Als ze daarnaast ook nog eens kant noch wal raken kom je helemaal triest over.


je moeder
Member
Posts: 10,055
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.00
Jun 3 2008 12:32pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, May 7 2008, 10:31pm)


Member
Posts: 1,513
Joined: May 15 2005
Gold: 0.00
Warn: 30%
Jun 8 2008 06:03pm
Mischa is een nieuw stoer persoon in de wereld van D2?
dat spel is nu 12 jaar oud dus who cares hoe stoer je bent op d2
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll