d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Gta4 > Jaja
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,765
Joined: Dec 23 2005
Gold: 10,701.57
May 3 2008 11:20am
Quote (Chiaotzu @ Sat, 3 May 2008, 18:54)
Zijn je ouders rijk ofzo.. of is de hd prijs gedaald? Toen ik me er een keertje in verdiepte waren ze allemaal 1500 euro +


hd televisie heb je al vanaf 500 euro zelfs goedkoper volgens mij
Banned
Posts: 1,063
Joined: Apr 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 3 2008 11:43am
Quote (Larzie @ Sat, May 3 2008, 05:20pm)
hd televisie heb je al vanaf 500 euro zelfs goedkoper volgens mij


Ah das wel cheap
Member
Posts: 19,542
Joined: Jun 8 2006
Gold: 67.00
May 25 2008 04:45am
Quote (Software @ Wed, 30 Apr 2008, 14:16)
ben je beu na 3 uur
(of minder)


+1
Member
Posts: 1,309
Joined: Dec 3 2006
Gold: 1.00
Warn: 100%
May 26 2008 06:04am
Quote (Iris @ Sun, May 25 2008, 10:45am)
+1


Dat mag niet!
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 26 2008 09:01am
Quote (Akiraprise @ Mon, May 26 2008, 01:04pm)
Dat mag niet!


Report report report ^^
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 28 2008 08:59am
Quote (Apachai @ Mon, 26 May 2008, 16:01)
Report report report ^^


report voor het reporten van iemand anders.
Member
Posts: 1,954
Joined: Apr 10 2006
Gold: 0.00
May 29 2008 05:35am
is wel een lijp spel.

ook als je een burnout maakt dan klappen de banden ook na een tijdje tongue.gif dat is wel vet.

ook het rijden in een auto is veel echter en er zijn veel meer vette auto's

ik speel het wel is bij me neef op de Xbox 360.
Member
Posts: 5,362
Joined: Jan 14 2006
Gold: 0.00
May 29 2008 09:11am
Quote (muizenscheet @ Tue, 29 Apr 2008, 22:36)
heb het deze ochtend gespeeld
vet
echt veel beter dan al die andere
en online ohmy.gif
groepjes maken en vernieling zaaien biggrin.gif


is denk wel lachen
maar hoef geen ps3 of xbox360
wil het op pc.
Member
Posts: 4,402
Joined: Mar 21 2007
Gold: 30.00
May 31 2008 07:32am
Quote (Godsterrorforce @ Wed, 28 May 2008, 16:59)
report voor het reporten van iemand anders.


reported voor het reporten van het reporten van iemand anders

ontopic: ik heb gister GTA IV gekocht... wederom een geweldig spel van rockstar, maar op een of andere manier vind ik het minder leuk dan de oudere GTA's (vice city en san andreas)

This post was edited by Spykerr on May 31 2008 07:36am
Member
Posts: 7,405
Joined: Feb 25 2005
Gold: 224.00
May 31 2008 08:16am
Ik heb het ook toevallig gister gekocht. Nog te weinig gespeeld, maar vooralsnog: geniaal. Mis wel de mid-90s ghetto sfeer van SA, maar die russen zijn ook wel lachen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll