☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Nederlands
> Hoe Komen Jullie Je Vakantie Door?
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1245
Replies: 54
Track Topic
theunknownsx
Member
Posts: 13,054
Joined: Jan 15 2007
Gold
:
80.00
#41
May 7 2008 02:23am
Quote (Apachai @ Tue, Apr 29 2008, 08:15pm)
xD 2 weeken
Ik ga zonnen ( als die doorkomt )
Pc spelen
Voetballen
Naar de Sportschool
Naar de Kroeg.. etc etc
Werken..
Chillen met vrienden..
Steen
Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold
:
5,520.00
#42
May 7 2008 02:32am
Quote (Tha_Axid @ Tue, Apr 29 2008, 03:07pm)
wat doen jullie allemaal in je vakantie?
heb je wel vakantie?
ik heb savonds meestal wel iets te doen maar overdag is t zoo saai.
zonnen/smoken/gamen/drinken
jeepers
Member
Posts: 14,687
Joined: Mar 28 2008
Gold
:
29.30
#43
May 7 2008 06:41am
Quote
Mischa
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold
:
10,649.90
#44
May 7 2008 11:11am
Quote (JurK. @ Tue, May 6 2008, 02:19pm)
probeer komma's te gebruiken :|
als ik bekritiseerd wil worden op mijn taalgebruik/typ stijl dan vraag ik dat wel
JurK.
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold
:
14,931.00
#45
May 8 2008 04:06am
Quote (Mischa @ Wed, 7 May 2008, 18:11)
als ik bekritiseerd wil worden op mijn taalgebruik/typ stijl dan vraag ik dat wel
ik ga je niet afvlammen op t's of dt's of da soort shit, maar komma's zijn gewoon nodig als je je zinnen leesbaar wil houden
Tha_Axid
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold
:
5,901.42
#46
May 8 2008 07:02am
Quote (Mischa @ Wed, 7 May 2008, 18:11)
als ik bekritiseerd wil worden op mijn taalgebruik/typ stijl dan vraag ik dat wel
ga zo door
met die instelling zul je zeker ver komen in het leven
lycanthropical
Member
Posts: 1,874
Joined: Jun 13 2006
Gold
:
5,694.64
#47
May 14 2008 11:52am
Zonnen
Drinken
Dronken Zijn
Plezier Maken
Hangover Hebben
Mensen Leren Kennen
Vakantie yeeees
Godsterrorforce
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold
:
0.00
#48
May 14 2008 02:28pm
Quote (JurK. @ Thu, 8 May 2008, 11:06)
ik ga je niet afvlammen op t's of dt's of da soort shit, maar komma's zijn gewoon nodig als je je zinnen leesbaar wil houden
Jij hoeft zijn zinnen niet te lezen.
Deze ook niet, trouwens.
pinostreet1
Member
Posts: 8,771
Joined: Jul 22 2006
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
#49
May 14 2008 10:08pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 7 May 2008, 09:32)
zonnen/smoken/gamen/drinken
doe ik al 8 maanden
gaat vervelen !!
Zoekt werk O.o
Ov2rkill
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold
:
0.31
#50
May 15 2008 03:42am
8 maand werk zoeken, yeah right.
Da's gewoon vet lui zijn, er is werk genoeg, je moet gewoon je eisen niet hoger stellen dan je kwalificaties.
Go Back To
Nederlands
Topic List
Prev
1
3
4
5
6
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact