d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Hoe Komen Jullie Je Vakantie Door?
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,054
Joined: Jan 15 2007
Gold: 80.00
May 7 2008 02:23am
Quote (Apachai @ Tue, Apr 29 2008, 08:15pm)
xD 2 weeken smile.gif

Ik ga zonnen ( als die doorkomt )
Pc spelen
Voetballen
Naar de Sportschool
Naar de Kroeg.. etc etc smile.gif

Werken..
Chillen met vrienden..

Member
Posts: 19,201
Joined: Feb 5 2006
Gold: 5,520.00
May 7 2008 02:32am
Quote (Tha_Axid @ Tue, Apr 29 2008, 03:07pm)
wat doen jullie allemaal in je vakantie?
heb je wel vakantie?
ik heb savonds meestal wel iets te doen maar overdag is t zoo saai.


zonnen/smoken/gamen/drinken
Member
Posts: 14,687
Joined: Mar 28 2008
Gold: 29.30
May 7 2008 06:41am
Quote
Member
Posts: 8,696
Joined: Apr 1 2005
Gold: 10,649.90
May 7 2008 11:11am
Quote (JurK. @ Tue, May 6 2008, 02:19pm)
probeer komma's te gebruiken :|


als ik bekritiseerd wil worden op mijn taalgebruik/typ stijl dan vraag ik dat wel
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
May 8 2008 04:06am
Quote (Mischa @ Wed, 7 May 2008, 18:11)
als ik bekritiseerd wil worden op mijn taalgebruik/typ stijl dan vraag ik dat wel


ik ga je niet afvlammen op t's of dt's of da soort shit, maar komma's zijn gewoon nodig als je je zinnen leesbaar wil houden
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 8 2008 07:02am
Quote (Mischa @ Wed, 7 May 2008, 18:11)
als ik bekritiseerd wil worden op mijn taalgebruik/typ stijl dan vraag ik dat wel


ga zo door
met die instelling zul je zeker ver komen in het leven
Member
Posts: 1,874
Joined: Jun 13 2006
Gold: 5,694.64
May 14 2008 11:52am
Zonnen

Drinken

Dronken Zijn

Plezier Maken

Hangover Hebben

Mensen Leren Kennen

Vakantie yeeees

Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
May 14 2008 02:28pm
Quote (JurK. @ Thu, 8 May 2008, 11:06)
ik ga je niet afvlammen op t's of dt's of da soort shit, maar komma's zijn gewoon nodig als je je zinnen leesbaar wil houden


Jij hoeft zijn zinnen niet te lezen.

Deze ook niet, trouwens.
Member
Posts: 8,771
Joined: Jul 22 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 14 2008 10:08pm
Quote (M[o]nkey[115] @ Wed, 7 May 2008, 09:32)
zonnen/smoken/gamen/drinken


doe ik al 8 maanden sad.gif gaat vervelen !!


Zoekt werk O.o
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
May 15 2008 03:42am
8 maand werk zoeken, yeah right.
Da's gewoon vet lui zijn, er is werk genoeg, je moet gewoon je eisen niet hoger stellen dan je kwalificaties.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll