Quote (slayermeester @ Thu, May 8 2008, 06:00pm)
kiwi, en hellskin, je bent een moderator.. zegt genoeg toch?? 24/7 achter je computertje flink te wezen
btw 75% van leonard_smalls was een spambot
dat de helft van jullie nu zo achterlijk is om tegen een bot te ouwehoeren.. tsja,.
Alsof een bot altijd de juiste antwoorden geeeft ^^
Altijd als ik iets zij gaf hij daar antwoord op, met stukjes uit de zin ^^
@Wemy: wtf? Hoi Apachai ?? waar slaat dat op? ik ken heel die meid niet..
This post was edited by Apachai on May 8 2008 02:12pm