d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Leonard_smalls > Waar Is Hij Gebleven :ss
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 656
Joined: Jul 18 2006
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 20%
May 8 2008 11:00am
kiwi, en hellskin, je bent een moderator.. zegt genoeg toch?? 24/7 achter je computertje flink te wezen

btw 75% van leonard_smalls was een spambot

dat de helft van jullie nu zo achterlijk is om tegen een bot te ouwehoeren.. tsja,.
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
May 8 2008 11:51am
Quote (slayermeester @ Thu, 8 May 2008, 18:00)
kiwi, en hellskin, je bent een moderator.. zegt genoeg toch?? 24/7 achter je computertje flink te wezen

btw 75% van leonard_smalls was een spambot

dat de helft van jullie nu zo achterlijk is om tegen een bot te ouwehoeren.. tsja,.


mediater en moderator zijn heeeel verschillend
dat er nog steeds mensen zijn die dat niet zien
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
May 8 2008 02:11pm
Quote (slayermeester @ Thu, May 8 2008, 06:00pm)
kiwi, en hellskin, je bent een moderator.. zegt genoeg toch?? 24/7 achter je computertje flink te wezen

btw 75% van leonard_smalls was een spambot

dat de helft van jullie nu zo achterlijk is om tegen een bot te ouwehoeren.. tsja,.


Alsof een bot altijd de juiste antwoorden geeeft ^^

Altijd als ik iets zij gaf hij daar antwoord op, met stukjes uit de zin ^^

@Wemy: wtf? Hoi Apachai ?? waar slaat dat op? ik ken heel die meid niet..

This post was edited by Apachai on May 8 2008 02:12pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 11 2008 02:07am
Quote (slayermeester @ Thu, 8 May 2008, 18:00)
kiwi, en hellskin, je bent een moderator.. zegt genoeg toch?? 24/7 achter je computertje flink te wezen

btw 75% van leonard_smalls was een spambot

dat de helft van jullie nu zo achterlijk is om tegen een bot te ouwehoeren.. tsja,.


lol wat kan jij slecht liegen tongue.gif

wat is je ingame acc dan zal ik je een spambot laten voelen happy.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
May 11 2008 06:15am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, May 11 2008, 08:07am)
lol wat kan jij slecht liegen tongue.gif

wat is je ingame acc dan zal ik je een spambot laten voelen happy.gif
Zoiets kan je toch gewoon blocken?

Member
Posts: 9,144
Joined: Feb 26 2005
Gold: 774.55
May 11 2008 07:39am
Quote (JWT @ Sun, 11 May 2008, 14:15)
Zoiets kan je toch gewoon blocken?


Mja, je kan ook een acc met iIIiiIIillLLoo0o0 etc...
Member
Posts: 12,093
Joined: Oct 16 2006
Gold: 19,775.00
May 11 2008 08:02am
Quote (xycho2d @ Sun, May 11 2008, 01:39pm)
Mja, je kan ook een acc met iIIiiIIillLLoo0o0 etc...


Als je in channel gaat zie je altijd Charname smile.gif

/ignore charname
Member
Posts: 37,126
Joined: Nov 6 2006
Gold: 9,221.15
May 11 2008 08:08am
Quote (BadBoyDeGekste @ Sun, 11 May 2008, 10:07)
lol wat kan jij slecht liegen tongue.gif

wat is je ingame acc dan zal ik je een spambot laten voelen happy.gif


Eentje maar? Dat heeft niet zoveel zin. sad.gif
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
May 13 2008 04:26pm
Quote (JWT @ Sun, 11 May 2008, 13:15)
Zoiets kan je toch gewoon blocken?


niet een die gewoon om de 2 minuten een andere acc en char aanmaakt ^ met II en o0 ll best lastig -.-
Member
Posts: 32,143
Joined: Oct 29 2005
Gold: 100.00
May 14 2008 04:39am
Quote (slayermeester @ Thu, May 8 2008, 05:00pm)
kiwi, en hellskin, je bent een moderator.. zegt genoeg toch?? 24/7 achter je computertje flink te wezen


gelukkig ben ik geen moderator. dat had ik niet getrokken hoor.

ik flink te wezen achter de computer?

ja dat klopt want irl durf ik niet. unsure.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll