d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Apachai = Multi
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 22 2008 12:57am
Quote (theunknownsx @ Mon, Apr 21 2008, 09:45pm)
haha nog een multi die banned is smile.gif

guild mate ja dat niet alleen d2 mate voor ongeveer 5 jaar..


Tsja, hij is te stom om gewoon te doen, zodat hij niet word gesnapt als hij een proxy used..
Maargoed, dat is met de meeste multi's
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll