d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Diablo 2 > Jah, Het Spel.
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,172
Joined: May 29 2005
Gold: 14,931.00
Apr 22 2008 02:45pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 20 Apr 2008, 21:02)
Heb maar één bb en die's legit en wat te duur om weg te geven sorry


als je die wil verpatse vouch ik wel voor je als je da wil.
Member
Posts: 1,790
Joined: Jan 29 2008
Gold: 13.38
Warn: 100%
Apr 22 2008 02:45pm
Ja, ik vouch ook wel =)))))))
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Apr 22 2008 02:48pm
ik ook wel hoowr.
mja, heb je anders een belt met veel str erop
en wat andere leuke dinge die bb ook heeft, ik heb str nodig om mn helm aan te kunne met smiter, moet dus evenveel zijn als bb
kzou ook wel een uber merc wape wille hebbe als je die hebt.
kheb nu merc gemaakt, en die heeft die eth stone van mij ^^
vandaag weer ff gespeeld egt lol, maar ik zat rustig 3x te baalrunne en heb al realm down ga nu slape
Member
Posts: 28,728
Joined: Mar 29 2008
Gold: 0.69
Apr 22 2008 04:30pm
Als ik iets moet/mag krijgen vinden ik toch wel dat g ff ladder moogt spelen met mij ^^ you owe me like 45541231 rushes voor uw 44541230 rebuilds van Elfje_PK
kwestie van het even oldskool te kicken smile.gif Dus ipv alles uit te delen, gogo ladder met bunny tongue.gif
Member
Posts: 5,051
Joined: Nov 19 2007
Gold: 0.00
Apr 23 2008 01:21am
Quote (Lunarcry @ Tue, Apr 22 2008, 11:30pm)
Als ik iets moet/mag krijgen vinden ik toch wel dat g ff ladder moogt spelen met mij ^^ you owe me like 45541231 rushes voor uw 44541230 rebuilds van Elfje_PK
kwestie van het even oldskool te kicken smile.gif Dus ipv alles uit te delen, gogo ladder met bunny tongue.gif


uhu?? LoL
Zag er wel grappig uit ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Apr 23 2008 02:30am
Quote (Ov2rkill @ Tue, 22 Apr 2008, 21:24)
Awel, ik heb 1 BB, perm weliswaar (heb er wel geen vouches ofzo voor denk ik), die ik heb alvorens die allereerste dupewwave begon.
Als ik de verkoop zal ik het hier wel laten weten en eventueel de prijzen herzien voor sommigen hier.


jij bent 2005 member met veel fg weinig posts denk dat ze je wel geloven wink.gif

mja als je nodig hebt ik vouch wel wink.gif (+1)
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Apr 23 2008 09:16am
Quote (Ov2rkill @ Tue, Apr 22 2008, 08:24pm)
Awel, ik heb 1 BB, perm weliswaar (heb er wel geen vouches ofzo voor denk ik), die ik heb alvorens die allereerste dupewwave begon.
Als ik de verkoop zal ik het hier wel laten weten en eventueel de prijzen herzien voor sommigen hier.


ik weet va ndie bb , je gebruikte die 2 jaar geelden toen je nog in fg2 zat op je assa
als je nodig hebt , ik kan vouche

This post was edited by cranium-sf on Apr 23 2008 09:16am
Member
Posts: 2,335
Joined: Jun 10 2007
Gold: 0.00
Apr 23 2008 10:35am
ik ben al n half jaar op zoek naar een goede df en n griffon *hint* ^^

als je er fg voor wil geef dan maar n pm met de stats+prijs:)

idd wel jammer dat je stopt:/

This post was edited by KingHyrule on Apr 23 2008 10:35am
Member
Posts: 4,555
Joined: May 25 2007
Gold: 941.00
Apr 23 2008 10:45am
biggrin.gif wil wel een exile of een pala phoenix ohmy.gif
Member
Posts: 26,320
Joined: Sep 16 2007
Gold: 1,725.00
Apr 23 2008 10:59am
Quote (yxes @ Wed, 23 Apr 2008, 18:45)
biggrin.gif wil wel een exile of een pala phoenix ohmy.gif


Wie niet tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll